Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Budowa Porsche RWB w Japonii | STRADALE Japan Vlog



Dziś w odcinku budowa Porsche w garażu mistrza Akira Nakai San w Japonii. Egzemplarz przygotowany dla naszego przyjaciela, który będzie użytkował RWB na wyścigach Idlers w kraju kwitnącej wiśni.

Chcesz bezstresowo sprowadzić dobrej jakości samochód z Japonii lub Dubaju?

Skontaktuj się z nami:

info@stradale-classics.pl

tel.: +48 732 777 787

Kompleksowo zajmiemy się poszukiwaniem, zakupem i importem Twojego wymarzonego samochodu prosto pod drzwi Twojego garażu.
Mamy bezpośredni dostęp do systemów aukcyjnych bez zbędnych pośredników, co gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i najlepszą cenę prowizji.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

39 thoughts on “Budowa Porsche RWB w Japonii | STRADALE Japan Vlog

  1. Ależ klimatyczna miejscówka, myślałem do tej pory, że takie warsztaty istnieją tylko w filmach, a tu taka niespodzianka… Aż chciałoby się samemu pojechać do takiego miejsca.

  2. Jest material z budowy w PL na kanale felixa… Szczerze to jest jakas ostra jazda z wkretarkami diaxami i silikonem takie rzeczy to juz od dawna sie trenuje na gruzach i nik nie zyczy sobie za to 1/4 ceny porsche… A tylko powiedz ze to jakis badziew to cie osobniki w rurkach JDM w szczepionke beda bic

  3. Poziom spasowania zderzaka u Akiry 1/10 poziom spasowania przez Dominika z AbCaru 10/10. Jak już ktoś napisał w innym filmie tak i ja się zgadzam że nic tu specjalnego nie widzę, rżnie błotniki niczym rzeźnik świniaka i przykręca wkrętami jak do gips kartonu a do tego z papierochów kiepy lecą na to wszystko. Nigdy nie zrozumiem fenomenu rwb.

  4. Osobiście nie rozumiem fenomenu tych przeróbek. Błotniki pocięte, brak zabezpieczenia antykorozyjnego, wkręty w blachę, ruda się tam pojawi prędzej czy później. Według mnie spoko na egzemplarzach które już miały przygody blacharskie i nigdy nie będę miały takiej wartości kolekcjonerskiej bo zdrowych i oryginalnych szkoda.

Skomentuj matownia86 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!