Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Bugatti: Szybka historia powstania – Historie #13



Jak wygląda historia marki Bugatti? Tego dowiecie się w dzisiejszym odcinku!
Miłego oglądania 🙂

SUBSKRYBUJCIE NASZ KANAŁ!

Facebook:
http://facebook.com/wheelwithit

Instagram:
https://www.instagram.com/wheelwithit

Nasza grupa Garaż Wheel with it.:
https://www.facebook.com/groups/736115663394265/

Współpraca:
hello@wheelwith.it

Materiały użyte w filmie nie są naszą własnością i zostały użyte na mocy prawa cytatu.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

44 thoughts on “Bugatti: Szybka historia powstania – Historie #13

  1. Wszyscy piszą że brakuje Divo, La voiture noire czy Centodieci. A ja się zastanawiam dlaczego nie było nic o Type 57 SC Atlantic. Wyprodukowano tylko 4 sztuki, a sprzedano tylko 3. Nawet samo Bugatti wspomniało o tym samochodzie w swojej reklamie.

  2. Juz chciałm zrobić burdę. Jednak Molscheim 9 czy jak to sie pisze) w momencie zakładania firmy przez Ettore było niemieckim miastem.
    Ohhh i Wy ulegliście marketingowi VW. Silnik który siedzi w Bugatti to nie jest układ W. To jest podwójne V lub podwójne VR. Silnik w układzie W miały koncepty od VW czyli Chiron 18/3, czy Chiron 18/4. Układ W – czyli 2 rzędy cylindrów. Nie 4 jak w silniku który ostatecznie wylądował w tych samochodach.
    Syn Ettore zgiął w Type 57T ( tank), bo to róznica od "zwykłego Type 57, jak Golf4 1,4 benzyna od Golfa4 R32.
    No i szkoda, że nie wspomnieliście o gotowym do produkcji modelu Type 57 SC Atlantic. I który model wygrał im te wyścigi Targa Florio – a był to type 35. W nim wygrywał Pan Veiron. A w Type 57C którym jeździł Pan Chiron.

  3. Na szczęście tytuł najszybszego ręcznie produkowanego samochodu należy nadal do bugatti i modelu chiron super Sport 300+. Czyli mozna powiedzieć że niech żyje krol ettore bugatti. Ps proszę mi wybaczyć że napisałem imię i nazwisko założyciela firmy bugatti mała literą.

Skomentuj Mateusz Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!