Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Coobcio Garage feat. DZB – przygotowania Marlenkowozu do zlotu || Nissan 350Z HR



Kontakt do firmy, która przygotowała układ hamulcowy: DZB Brake Systems Dawid Zając Orzelec Duży 87 28-232 Łubnice Tel.: +48669482723 Instagram: DZB_brake_systems

Bądź na bieżąco:
Facebook: https://www.facebook.com/JagodowyTV
Instagram: https://www.instagram.com/jagodowytv/
Sklep: https://stardruk24.pl/sklep/11-jagodowytv
Nasza społeczność: https://www.facebook.com/groups/jagodowytv
Kontakt: jagodowytv@gmail.com

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

30 thoughts on “Coobcio Garage feat. DZB – przygotowania Marlenkowozu do zlotu || Nissan 350Z HR

  1. Auto Marlenki podoba mi sie najbardziej z wszyskich zetek od początku waszej produkji filmowej 🙂 ze smakiem i z głową 🙂 piękny lakier w połączeniu z carbonową folią 🙂 dzwięk i te hamulce teraz mmmmm 🙂

  2. Super materiał. Pytanie do kiviego: w jaki sposob byles badz jestes związany z kolarstwem? Nie widziałem cie na zadnym Pucharze Polski czy Mistrzostwach Polski na szosie czy na torze, a widziałem współpracę z Krzysztofem Makselem bdb zawodnikiem ktorego pamietam z toru w pruszkowie 😅

  3. W końcu Jagoda nie mówi co drugie słowo "aha OK"
    W końcu jakiś profesjonalizm i interakcja z tematem co skutkuje kawał dobrego materiału
    Brawo JAGODA👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

  4. W jezdzie ulicznej czy semiwyczynowej wielkosc tej tarczy robi kompletne 0. Jak Coobcio powiedzial show off… Dobry klocek na seryjnej tarczy i zacisku zrobilby podobny wynik.

  5. Witam, ja mam pytanie od Pana od hamulców, jaki upgrade hamulców bez większych przeróbek, poleciłby do AUDI RS4 B7? Standardowo widziałem że za stalowe tarcze na przód wchodzi 390mm pod standardowy ośmiotłoczkowy zacisk, a na tył 360mm z przeróbką prowadnic. Coś na ten temat, jakieś podpowiedzi, marki Reyland, EBC, Brembo? Czy nawiercane czy nacinane? Szczerze wyglądem nacinane wygrywają, ale chyba wole niezawodności i efektywność nacinanych. Pozdrawiam.

  6. Mogę się mylić ale wydaje mi się że bicie piasty mierzymy przy brzegu piasty. Jeśli się mylę to poprawcie mnie. Ogólnie ziomuś od hebli git.

Skomentuj Dawid Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!