Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy



Oglądaj „Mechanicy” w niedziele o 11:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-6,S01E06,153496
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W Jabłonnie Tomek, Adam i Daniel spróbują uruchomić nieodpalany od blisko 30 lat silnik od Porsche 356 będącego w bardzo wczesnej fazie renowacji. Odnawiany pojazd charakteryzują „matching numbers” – oryginalne, nigdy niewymieniane elementy układu napędowego, które sprawiają, że po odbudowie auto osiągnie wartość około 150 tysięcy euro. Na podnośnik w Skarżysku-Kamiennej trafi BMW E36 z cenionym za żywotność i parametry silnikiem 2.8 – nieoszczędzany egzemplarz wymaga wymiany mostu i wspawania szpery. Brygada z warszawskiej zajezdni będzie musiała wyeliminować nieprawidłowości w pracy układu hamulcowego jednego z autobusów – jeśli wóz nie przejdzie przeglądu okresowego, Krzysztof będzie musiał znaleźć zastępstwo do obsłużenia jednej z linii.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

41 thoughts on “Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy

  1. Co jak co, ale o ochronę słuchu przy tych pneumatach to niech dbają. A kiedy coś z naprawą hybryd przez zjezdniowych elektromonterów? Czy na tamtej zajezdni nie ma czegoś z tej kategorii?

  2. Do TVN TURBO. Moze stacja chce nagrać program o naprawie maszyn budowlanych,np naprawy gąsiennicy czy wymiana okresowa olejów i filtrów. Jeżeli coś to proszę o kontakt.

  3. 2:10 mierzenie grubości tarczy suwmiarką? XD co za januszerka. Wystarczy że będzie rant na tarczy i już pomiar jest nieprawidłowy. Do pomiaru grubości tarcz używa się mikrometrów

  4. Pomiar hamulców to jedna wielka ściema. DMC to dopuszczlna masa całkowita i w Solarisie U12 to ok 18t , siła hamowania pokazana w filmie średnio 12,5 kN to z mojego doświadczenia jakieś 6 kN za mało jak na druga os.

  5. Z prawdziwą wymianą klocków w autobusie to nie ma nic wspólnego.
    Na dodatek totalna ściema na diagnostyce przeorana prawa tarcza a na rolkach idealne hamulce na niedotartych klockach, ściema od początku do końca !!!

  6. Ależ dramaturgia… szok i niedowierzanie. To był ostatni prawie sprawny autobus w zajezdni na Stalowej, który mógł wyjechać o 16stej na miasto. Gdyby nie sprawna akcja, setki ludzi nie dotarłoby na schabowego do domów… 😀

Skomentuj michas1981 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!