Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Jak popsuć hybrydę?



===✅ Link aktualny w 2022✅===
https://mubi.pl/zachar – tu wydasz mniej na ubezpieczenie!
Po zakupie otrzymasz 150 zł cashback

Hybryda ma za małą baterię? Zastanówmy się co by się stało, gdyby miała większą. Najlepiej na przykładzie … wróbla 🙂

Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

31 thoughts on “Jak popsuć hybrydę?

  1. Hybryda: prosty tani silnik, brak alternatora, koła dwumasowego, rozrusznika, pasków klinowych, turbiny czy filtra DPF… w zamian tylko prosty układ z małym elektrycznym silniczkiem i niewielką, więc i dość tanią baterią… dlaczego wiec kosztuje to +40% do nowego auta?

  2. fajnie mówisz do nas,ale czy to jest prawda uczciwa- bez owijania bawełny.Trochę picujesz z baterią słoneczną i autami …zrób lepiej szał,bo każde auto ma więcej wad niż zalet a to już jest tyfus niemniej jednak przez nas uwielbiany! DZIĘKI!

  3. Kiedyś kiedyś to auta byl6 elektryczne po resecie świata zamazano historie (darmowa energię elektryczna ) i wprowadzono ropę która była opłacalna dla elity światowej

  4. Jak zawsze znakomity materiał. Twój kanał jest zdecydowanie najlepszy w sieci. Wysoki poziom informacji, ciekawa forma i ………..piękny język. To nieczęsto spotykane. Pozdrawiam bardzo.

  5. Ze wszystkim się zgodzę ,oprócz wątku oszczędzania opon . Moim zdaniem nie ma różnicy co stawia opór przy hamowaniu ,czy to zaciśnięte klicki hamulcowe na tarczy ,czy opór silnika elektrycznego doładowujące akumulator podczas hamowania ,bo i w jednym i drugim przypadku opór idzie na koła ,a co za tym idzie na opony,bo to one mają styczność z podłożem .

  6. Współczuję ci Zachar, tłumaczyć ludziom w Polsce hybrydę którzy przez cale życie śnili o 2.0 TDI jest zajebiscie trudnym zadaniem, pozdrowienia fan C-HRki

  7. Mnie ciągle ludzie pytają "a ile ta Twoja hybryda przejedzie na baterii", a ja im tłumaczę, że to nie ma większego znaczenia. Na większości tras, poza drogami szybkiego ruchu, w trybie EV przejeżdżam 40-50% trasy. Niechętnie teraz bym się przesiadł na tradycyjny napęd, który na tle hybrydy wydaje się być wręcz przestarzały.
    Świetny materiał i wytłumaczenie 🙂

Skomentuj mat83004 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!