Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Jak to działa, czyli ostatnie modyfikacje silnika! – Polskie Porsche #77



Subskrybuj mój kanał https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1

Auto, o którym mowa to wrak Porsche 911 z 1969 roku. Początkowo, odnawiając go mieliśmy wzorować się na modelu 911 Carrera RS 2.7, czyli legendarnej wersji 911 zbudowanej dla celów homologacyjnych wersji wyścigowej, jednak podczas rozbiórki okazało się, że był to samochód rajdowy. Krótkie śledztwo doprowadziło nas na trop wskazujący na to, że właśnie tym autem i to prawdopodobnie w specyfikacji ST (modyfikowana wersja przygotowana pod kątem takich wyścigów jak Le Mans lub Targa Florio), ścigał się Sobiesław Zasada, kilkukrotny mistrz Europy w rajdach samochodowych oraz wieloletni konsultant firmy Porsche. Naszym celem jest odbudowanie Porsche 911 z końca ery wyścigów.

#polskieporsche #patrykmikiciuk #porsche911 Materiał zawiera lokowanie.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

30 thoughts on “Jak to działa, czyli ostatnie modyfikacje silnika! – Polskie Porsche #77

  1. Do autora: ale żeś mnie pan wku.. tzn lekko zdenerwował..Kilka słów gwoli wyjaśnienia: Nie śledzę tego kanału, wiem że taki jest i ktoś tam sobie coś przerabia i ok. Ale, tak po prostu zajrzałem, bo mnie zaciekawił tytuł. I tak, jak pierwsza minuta mnie wciągnęła- wow – jakiś super ciekawy rzadki silnik w jakimś nietuzinkowym samochodzie – no brawo! Samochód to jakiś kosmos bo ma no z metrowe nacięcia wlotów powietrza – ale odlot! No ciekawe co to za cudo?? .. No i się g.. dowiedziałem, bo 90 proc dalszej cżęści filmu jest na zupełnie inny temat, To teraz mam pytanko – czy ten kanał jest dla jakiegoś "kółka różańcowego" i tylko stali bywalcy będą wiedzieli, że w minus 48 odcinku była o tym mowa?
    ps, kolego, jeżeli ci szwankuje instalacja elektryczna na deszczu to zmień po prostu elementy na lepszej jakości – połowa motocykli na świecie typu naked, skuterów i innych popierdułek jeździ z kablami i cewkami na wierzchu bez postojów na deszczu

  2. Nie znam się na Porsche więc się wypowiem. Widać niemiecką rękę konstruktora Ferdynanda…
    Jestem przekonany że jakby dobrze poszukać to na pewno są tam miejsca montażowe pod Sturmgewehr 44.

  3. Piękny silnik! Jakie to musi być uczucie jak samemu się go składa a potem budzi się ta bestia do życia! 🙂 Dla mnie co mogło by to przebić to składanie łazika który potem jeździ po powierzchni Marsa! 😀

  4. Ta dbałość o szczegóły jest imponująca. Ja bym dla ciebie nawet za darmo pracował 🙂 No, prawie za darmo, ale na pewno z maksymalnym zaangażowaniem. Bo też jestem szczególarz 🙂

  5. Dragy jest lepsze od Racelogic, tylko ten drugi ma przewagę taką że jest samodzielnym urządzeniem. A aplikacje na android które korzystają z GPSa w telefonie to zwykłe zabawki, GPS w telefonie ma za niską częstotliwość odświeżania pozycji by to poważnie traktować.

  6. Szkoda że nie było jakiegoś bezbarwnego i termoizolacyjnego materiału wtedy byłby silnik widoczny i izolowal by dolną część silnika z resztą wyglądałoby to pięknie

  7. Witam serdecznie.Projekty same w sobie są mistrzowskie a wykonanie? Cudeńka na kołach.Ja zacząłem projekt motocykla Ardie rz 200 i…? Brak jakiejkolwiek dokumentacji technicznej.szukam wszędzie ale narazie nic nie wpadło w moje ręce.Wiem to nie auto ale strasznie mnie cieszy że mogę coś uratować od zapomnienia.Gdyby może ktoś miał dokumentację chętnie nabede.Pandemia pozamykała granicę i nic nie mogę kupić oryginalnego do motocykla.Pozdrawiam Krzysztof Bydgoszcz.

Skomentuj profaner667 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!