Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Jeżdżę uboga wersja Porsche 911 Carrera T



Zajrzyj do mnie na INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/

Test na torze Silesia Ring Torze Łódź – Porsche 911 Carrera T, która jest nawiązaniem do purystycznej opcji sprzedawanej w 1968.
#porsche #michelin #PilotSport4S

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

37 thoughts on “Jeżdżę uboga wersja Porsche 911 Carrera T

  1. Waldku bardzo proszę Cię o poradę waham się pomiędzy civic ufo 1.8 140km A megane 3 coupe chyba 1.4tce
    Czy te meganki pozbył się problemów z elektroniką czy silniki tce są w zasięgu utrzymania zwykłego Kowalskiego i nie trzeba będzie brać kredytu na części. Bardzo Cię proszę o pomoc

  2. Ostatnio czytąłem to 10 najbardziej obciachowych samochodów, i nie wiedzieć czemu, obok passata pojawiała się 911, a autor zestawienia argumentował to na dwa sposoby: 1) Auto do którego wskakują panienki, ale potrzebna jest niebieska tabletka 2) Najgorzej sprzedający się model firmy. To ja dodam, żę pier…li. 911 nie jest najgorzej sprzedająca się, tylko inne modele lepiej się sprzedają. Zostały po to wymyślone, by firma mogła dalej tworzyć doskonałość w postaci 911.

  3. Czysta radość z jazdy, wygoda i komfort nie są ważne. Posiadacz tego samochodu nie chce dobrego audia, wyciszenia czy fotela. No i nie jest to biedniejsza wersja (w końcu kosztuje więcej niż podstawa), a wersja skierowana do konkretnego segmentu- motoryzacyjnych ascetów. Do mnie to trafia jak najbardziej, ale tak samo- tylko manual, bez kanapy i te piękne opcjonalne kubły. Szanuję porsche za stworzenie 911T, 911 GT3 Touring i 911R, które nie są dla każdego (i nie mówię o portfelu).

  4. 911 to takie auto dla ludzi którzy nie są szpanerami. Jeździ ich bardzo dużo, nowe wypasione wyglądają maksymalnie na 500 tyś zł, a tu się dowiadujesz, że prawie każdy który wybrał 911 mógł za te same pieniądze kupić Ferrari

  5. 911 pod względem prezencji jest jak dla mnie jest jak wino. Im starsze tym lepsze. I nie chodzi mi o osiągi a klimat. Ostatnie, które tak na prawdę jeszcze w miare mi się podobało to 996 i tylko w wersji turbo. Jeśli chodzi o prestiż to dla mnie modele z lat 70tych i 80 tych miały to coś. Było ich mało i wywoływały wielkie wow u każdego kto je zobaczył. Teraz nowszych 911 sporo jeździ i specjalnie już nikt tym się nie podnieca aczkolwiek miło było obejrzeć ten odcinek. Sam kanał jest jednym z moich ulubionych.

  6. Fajne auto, tez sobie ostatnio takie kupilam 😉

    No co… W NFS gram, nie wolno?
    A tak poza tym, to to nie jest najubozsza wersja. Najubozsza wersja 911 to Maluch.

Skomentuj Jquba Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!