Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Klimek oddał zapchany DPF do regeneracji! #Naprawy_nie_do_Naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w niedziele o 10:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-2,S02E02,244436
Kiedy psuje Ci się auto i w warsztacie słyszysz – „nic z tym nie zrobimy”, „to usterka nie do naprawienia”, pomocną dłoń wyciąga Adam Klimek. Najbardziej znany mechanik w Polsce wraca z drugim sezonem programu „Naprawy nie do naprawy”, w którym stara się znaleźć rozwiązania w nawet najbardziej problematycznych przypadkach.
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
#tvnturbo #adamklimek #naprawy

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

41 thoughts on “Klimek oddał zapchany DPF do regeneracji! #Naprawy_nie_do_Naprawy

  1. Akurat to, że auto wywala błąd DPF nie świadczy o tym, że jest on do regeneracji. Zazwyczaj zapycha się on, bo auto go nie wypala. Najpierw trzeba sprawdzić sprawność elementów, które mają wpływ na zdolność jego wypalania. Czyli termostat(najczęstsza przyczyna w BMW), sprawność przepływomierza, wtryskiwaczy(jak będą lały to filtr będzie się momentalnie zapychał), świece, sondy lambda(filtr nie będzie się wypalał i dodatkowo będzie okopcona rura oraz zapach niespalonego paliwa), szczelność układu dolotowego, zawór egr. Spotkałem się już z takimi przypadkami, że np. facet przyjechał do mnie, bo 20tys. wcześniej inny mechanik mu zregenerował filtr, a teraz znów jest zapchany i auto nie ma mocy, bo jeden z wtryskiwaczy już lał przez co filtr bardzo szybko się zapychał i nie nadążał wypalać. Dla przykładu w BMW 2.0-3.0 filtry DPF robią średnio 400-450tys. km, choć producent przewidział je na 250tys. i po przekroczeniu tego limitu auto wywala błąd i po wizycie w serwisie wstawiają z definicji nowy filtr. Jeśli nie ma innych błędów to wystarczy taki filtr zaadoptować ponownie i robi jeszcze 150-200tys. do momentu aż faktycznie się zapcha i auto jest zamulone.

  2. Jak auto lata po autostradach to i 300-400 tyś przejedzie i dpf będzie dobry. Jazda po mieście to przebieg x3 się liczyć powinno. Czyli zrobisz po mieście 100 tyś to jak w trasie 300 tyś. Ale ludzie i tak patrzą tylko na przebieg a nie stan auta i jak było eksploatowane.

  3. Kiedyś w moim busie chciałem zadbać o Dpd 300tys km, mówię dam do czyszczenia. Firma która mi czyściła podała takie ciśnienie wody,że przesunął się wkład Dpf i uszkodził czujni mierzący różnice ciśnienie. Auto chodziło ale jak załapało błąd traciło moc i jeździło w trybie awaryjnym. Długo nie mogłem dojść o co chodzi bo błąd wyskakiwał od nieszczelności układu. Aż firma kolejna bardziej profesjonalna rozcięła dpf i pokazała usterkę i jaki był powód.. także panowie jeśli chcecie zadbać o filtr to tylko w professionalnych warsztatach.. pozdrawiam

  4. Zastanawiam się po co jest ten dpf w teorii zbiera wszystkie nieczystości a w praktyce zbiera a potem co jakiś czas się wypala i wszystko idzie w, atmosferę więc jest to założone na, zasadzie że ma być ekologicznie a nie jest.

  5. dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa
    czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu

  6. Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.

Skomentuj Mateusz P Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!