Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Nabici w zregenerowane silniki. "Straciłem 50 tys. zł" (UWAGA! TVN)



Po awarii samochodu kupili zregenerowany silnik, który miał być „jak nowy”. Z zewnątrz wszystko wyglądało idealnie, ale auta stawały na drodze już po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Zawiedzeni klienci wciąż nie mogą odzyskać dużych pieniędzy.

Więcej reportaży tutaj: http://uwaga.tvn.pl/uwaga
Oglądaj UWAGĘ! codziennie. Pn – pt g. 19.50. Sb-nd 19.45.
Subskrybuj: https://www.youtube.com/user/UwagaTVN?sub_confirmation=1
Skontaktuj się z nami: https://www.youtube.com/watch?v=zKWq4qim1tQ

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

35 thoughts on “Nabici w zregenerowane silniki. "Straciłem 50 tys. zł" (UWAGA! TVN)

  1. Nie bronie nie uczciwego sprzedawcy, ale niestety, wiekszosc ludzi nie zdaje sobie sprawy ile kosztuje utrzymanie samochodu w DOBRYM lub BARDZO DOBRYM stanie, a część tez kupuje samochody, przy których stac ich tylko na zakup a nie na utrzymanie.
    Przykladowo, padla mi skrzynia w Fabii 1 gen., motor 2.0 benzyna, wszyscy mi radzili wez uzywke, gwarancja rozruchowa etc. i do tego cena 300-500 zl. Stwierdziłem ze zrobie po swojemu, skrzynia poszla do warsztatu od skrzyn, co prawda kosztowalo mnie to bodajze 1300 zl + do tego nowe kompletne sprzeglo 400 zl….i wiem ze mam nowe i nie zagladam tam przez najblizsze jeszcze kilkadziesiąt tysiecy km…a uzywka? Może być roznie, kwadratowo lub podłużnie.
    Ktos moze stwierdzic ze faktycznie interes po zbóju, wsadzac 2 tys w auto warte wtedy w porywach 10-11 tys, ale chcac miec jak nalezy, trzeba zaplacic, nie ma zmiłuj. Z reguły tak jest – co tanio, to drogo

  2. Niestety Polska nie nadąża za motoryzacją. Od wielu lat silniki ,szczególnie niemieckich marek są projektowane przez księgowych a nie inżynierów, po prostu mają przejechać ok200000km . Na zachodzie zwykły człowiek kupuje pakiet ubezpieczeniowy obejmujący awarie silnia i skrzyni biegów i jak się rozleci to serwis naprawia zgodnie ze sztuką czyli jak trzeba to wymienia cały silnik lub skrzynie,. Jako mechanik mieszkający w Norwegii robiłem to wiele razy. Kilka razy wymieniałem w fordach silniki na fabrycznie zregenerowane które są również dostępne w Polskich ASO. Klient zobowiązany jest do tego aby serwisować auto zgodnie z zaleceniem producenta i opłacać składki za ubezpieczenie i tyle w temacie jego obowiązków. Czy w Polsce można wykupić takie ubezpieczenie po gwarancji samochodu i ile % kierowców to robi?

  3. Niektóre silniki się po prostu nie kupuje na przykład silnik BMW z oznaczeniem "N" jak NIE kupuj. A temu oszustowi najlepiej łep urwać , wyrwać chwasta żeby więcej nie dokuczał.

  4. Imię nazwisko numer rzeczoznawcy poproszę! Oryginalnie silnik przejeżdża max 150tys po remoncie 2x więcej ciekawe wnioski chętnie doszkole bo widzę ogromną niewiedzę on chyba z ubezpieczalni zaniżajacy wyceny bo wszystko jeszcze dobre jego zdaniem🤣

  5. Kto normalny kupuje "regenerowany" silnik ???!!! Przecież to wiadomo że owa regeneracja to nic innego jak tylko zmiana samych panewek pierścieni uszczelki pod głowicą i umycie tego zeby wyglądał jak regenerowany a tak naprawde to szroty ktorych sie nie montuje… już lepiej kupić od kogoś normalnie używany albo jak kogoś stać na nowy z ASO a nie taki szit…

  6. Przeciez regeneracja to najzabawniejsze okreslenie w motoryzacji. Kogos, kto decyduje sie na regenerowany silnik przestrzegam 100krotnie bo szansa kupienia silnika zregenerowanego, ktory bedzie reprezentowal jakis poziom jest znikoma. Prowadze warsztat i do czynienia mialem z produktami grupy WILK z kolnicy woj. Opolskie. Zgadnijcie dlaczego nie mozna im wystawic komentarza na google. Zarty. Chetnie na priv podziele sie wrazeniami.

  7. Współczuję z całego serca. Strata auta u mnie w rodzinie na 2 tyg to była masakra ( rodzice do pracy ja na studia). Wiem że są poważniejsze problemy na świecie ale jednak to jest niesamowite utrudnienie dla funkcjonowania

  8. Naiwniaków nie brakuje. Na zregenerowanym silniku ma przejechać 200-300tys km a fabryczny rozkraczyl się przy 150tys.🤣 Trochę oleju do głowy.

  9. Ludzie nie idzie tego słuchać 99% wypowiada sie tutaj na temat o którym nie ma pojecia .Pokazany program nie świadczy o winie sprzedającego to ze silnik sie popsuł temu Panu I tej Pani i jeszcze 50 osobom o niczy nie swiadczy bo jesli robimy 2000 silników rocznie to ta grupa niezadowolonych jest niczym.W tej grupie moga być oczywiście buble Pana sprzedającego ale tez złe montaże mechaników i inne problemy. Pan rzeczoznawca …człowieku skąd Ty sie urwałeś zeby wypowiadać sie na takie tematy? Trzeba spedzic lata w warsztacie który zmaga sie z takimi tematami co silnik co model problematyka inna tu N47 a brat N57 to dwa inne światy i być trzeba cały czas na bieżaco.Pan mówi ze N47 po remoncie 200-300 tysiecy?Ten Pan nie ma pojecia o tym co mówi do nas trafiaja N47 po 70-80 tys ciężko uszkodzone i to nie jest kilka sztuk N47 to bubel techniczny Skoro po remoncie ma wytrzymac 300 tys to dlaczego nowy fabryczny wytrzymuje 80 tyś ?Oczywiście nie wiem czy sprzedajacy silnik zrobił go prawidłowo byc moze nie .Silnik został złozony ze starych częsci ..jakich starych których konkretnie ?Co miało byc nowe a co stare? Blok Głowica tez nowe?Dlaczego Pan o tym nie mówi? Części stare nie oznaczaja złe… nie mówimy oczywiscie o rzeczach elementarnych typu panewki pierscienie tłoki uszczelniacze trzonków itd…Oczywiscie zaraz napisza tacy co u wujka staska bmw z N 47 zrobiło 500 tys i chodzi.Sa takie przypadki ale znajac temat i fale awari tego silnika niezaprzeczalnym jest fakt ze ten N47 to jest g…Legenda BMW skonczyła sie w latach 90 i nie tylko BMW a diesle Mazda ? Trwałośc legendarna to model 626 po czym rok 2002 i Mazda 6 to jedna wielka kompromitacja silniki RF5 C zatarcia ukł korbowo tłokowego przez wadliwe podkładki wtrysków za 10zł .. RF7J to samo plus zatarcia z powodu DPF rozrzedzony olej silnikowy RF2AA to samo co poprzednie podkładki zatykanie smoka olejowego zatarcia i pekajace wały korbowe SH01 nowośc Skyacive wadliwy naped pompy oleju montowany przez 3 lata 2012-2015 powodujacy zerwanien łancucha i zatarcie silnika czesto z turbinami do tego wadliwy wałek wydechowy który wyciera się…z krzywkami co nowy model to nowe problemy tysiące cięzkich awarii głownie zatarc wałow korbowych.A opelki …?A20DTH 2,0CDTI kto wymyslił to połaczenie smoka olejowego z pompą? W vectra Z19 był metalowy przykrecony silniki mega mocne a tu wymyślili g… wiecie ile silników sie zatarło uzytkownikom? Insignie Astry Suzuki Saaby Jeepy i Fiaty i wiele innych wszedzie ten cukierek był 2,0CDTI konczac te wywody mozna tak pisac długo nie wiadomo jaka była prawda w tym przypadku moze winny moze nie ale program jest…ach nie wazne.wracajac do rzeczoznawców drażni mnie to zawsze ze ktos bierze pieniadze za cos o czym ma mgliste pojecie by byc takowym rzeczoznawca wypadałoby stanąc do stołu w warsztacie w którym sie robi kilkadziesiat silników miesiecznie kazdej marki poczynajac od Fiat konczac na Porsche zapoznac sie z problematyka awariami i ich przyczynami i pozniej wypowiadac sie co tam sie tak naprawdę wydarzyło ale to Polska i osoba z takim doswiadczeniem nie bedzie rzeczoznawcą bo z taka wiedza zarabia sie inne pieniadze

Skomentuj Mobil_elO Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!