Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Polonez 1.4 Rover i legenda ekipy WWL – MotoBieda



W końcu test Poloneza Caro z silnikiem 1.4 Rovera. I opowieść o legendarnej ekipie z Wołomina od odcinania szesnach.

Fanpej: https://www.facebook.com/MotoBieda/
Obrazki i relacja na żywo z wyjazdu: https://www.instagram.com/motobieda

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

32 thoughts on “Polonez 1.4 Rover i legenda ekipy WWL – MotoBieda

  1. Jeździłem takim od nowości w firmie. Był jako wozidełko bo dyrekcja miała Peugeoty. Masakryczne lukasowe hamulce nadające się do zatrzymania może małego fiata. A i jeszcze nie wspomniano tu o jednej rzeczy jako słaby punkt. To polska skrzynia biegów. Nie dawały rady z (przynajmniej mój) z tak mocnym silnikiem. I były połączone adapterem bo silnik<>skrzynia nie pasowały do siebie. Ale jakoś to jeździło.

  2. Ciekawe są informacje i komentarze, jak zwykle na tym kanale, ale poziom wulgaryzmów i bydlęcego chamstwa jest odstręczający. To przemieszanie konkretnych, rzeczowych i sensownych informacji z szambem słownym i ześcierwieniem na poziomie odpadków intelektualnych z peryferii PRL-u. Mój komentarz i tak jest łagodną krytyką, na którą autor nie zasługuje, bo gdyby miał mózg i kulturę na właściwym poziomie to sam by to już wcześniej dostrzegł i nie potrzebował tłumaczenia tego jak matematyki szympansowi lub kultury małpie. Wyrazy obrzydzenia i pogardy z mojej strony dla elementu prowadzącego ten kanał – na prawdę kanał. Dno, a potem metr mułu.

  3. Swego czasu oglądałem poldka atu na lorze, który wracał z targów motoryzacyjnych we Wrocławiu do FSO. Było to na parkingu przy Polmozbycie. Szokiem było tylne zawieszenie!!
    Zrobione na wzór Łady. Sprężyny + drążki wzdłużne zaczepione tam gdzie wcześniej były resory. Dodatkowo drążek panharda.

  4. Na tym samym parkingu mój ojciec trzymał samochód tuż pod tą żółtą budką 😀 I jeszcze z nim pod kanał wchodziłem, jak coś dłubał przy aucie i próbował mi tłumaczyć jak działa wsteczny. Piękne czasy 😀

Skomentuj Pan Jeżyk Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!