Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

POLSKIE PORSCHE 28



Materiał zawiera lokowanie.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

41 thoughts on “POLSKIE PORSCHE 28

  1. Czy ktoś może mi wyjaśnić, co się stanie, jeśli powierzchnia blachy (pod cynę), nie zostanie dokładnie oczyszczona? Zostaną ślady korozji np po głębokich wżerach?

  2. Dziękuje bardzo za ten bardzo wartościowy materiał bez owijania w bawełnę bez zbędnych bzdur i bez zdzierania kasy jak to robi ten total Janusz na innym kanale co za kasę nauczy Cie zrobic wózek do butli :)) jeszcze raz dziękuje

  3. Pan Tomek troche sie dokształcil ale nie do końca, to co uzywa to nie jest cyna tylko stop lutowniczy, cyną moga moga to nazywac chlopcy spod budki… a temperatura topnienia tego stopu to nie jest 180 stopni tylko zalezy od skladu, inaczej topi sie PB inaczej nonPB, kolejna kwestia to podklad, to nie podklad tylko topnik, poza tym stopy lutownicze bez topnika uzywalo sie 40 lat temu, wtedy byla kalafonia, od nastu lat uzywa sie zupelnie innych materialow i technologii, w taki sposob to ja moge co najwyzej spawy w ogrodzeniu obrobic, a nie na aucie za gruba kapuste. I gratuluje wdychania ciezkich oparow rozgrzanego olowiu…

  4. Ty fachowiec jak przerabia się samochód do rajdów to się wyjmuje wszystkie korki zaślepki itd i sie zaspawuje dzięki temu Buda jest sztywniejsza a ty stwierdziles żeby wstawić zaslepke a niby ma to być odbudowane rajdowa wersja…nie raz ospawywalem budę znajomym i latafem otwory po Zaslepkach itd….

  5. Witam wszystkich widzów, a także całą ekipię "Polskie Porsche"! 🙂 Oglądam każdy odcinek od deski do deski i już nie mogę się doczekać kolejnego 🙂 Korzystając z okazji, że jest nas tutaj tyle, mam pytanie z innej beczki…czy któraś polska firma produkuje obręcze metalowe, niklowane i chromowane do starych motocykli? Szukam obręczy 1.85 x 16" 36-cio szprychowych. Jest cała masa produktów z dalekiego wschodu, ale to nie ta jakość niestety…A może jest firma (podobna do ABcar Oldtimers), która jest wstanie zregenerować stare obręcze – wyprostować, usunąć rdzę, stary chrom i położyć nowy? Z góry dziękuję za jakiekolwiek przydatne informacje. Mój adres to spolskyjanusz@gmail.com. Pozdrawiam!

  6. Wielki szacun dla Tomka za wspieranie polskiego przemysłu!!! A co za tym idzie dla tej garstki ludzi którym jeszcze cokolwiek się chce, dają miejsca pracy, inwestują i nie czekają na niby darmowe pieniądze. Tak trzymać!!!

  7. Mistrz Pan Tomek .
    To co Pan pokazał to blacharstwo na najwyższym poziomie. Nie chodzi mi o ten element ale technikę i wiedzę . Brawo oglądam Patryka i Tomka z projektu polskie porsche od 1 odcinka .Pozdrawiam

  8. Bardzo pouczajaca lekcja z tym ołowiem. Z doswiadczenia wiem ze garstka ludzi stosuje te metode jako uzupelnienie ubytku materiału lub zabezpieczenie antykorozyjne . Kazdy idzie na łatwizne…takie czasy…
    Super i pozdrawiam ekipe..👍

  9. Przy nauce używania ołowiu powinno się wspomnieć, że jest on trujący i przy jego obrabianiu trzeba stosować pewne zasady, a odpady po obróbce przekazywać do utylizacji.
    Zapewne dla większości widzów jest to oczywiste, jednak ze względu na pozostałych nie pomijał bym w filmie tej informacji.

  10. Grubość blachy to podstawa to nie sztuka wyszlifować poszycia klapy czy nadkola na 0.5mm nawalić cyny i zadowolony i happy jak blacha ma być 1mm to ma być 1mm anie szlif cyna i tyle jak się użyje 0.2 do 1mm szpachli to nic nie szkodzi ale cóż jak z szpachli buduje się elementy i się tego nałoży na tony to szpachla to zło .ale róbcie jak chcecie kiedyś używało się kwasu sody i cynowało i nic nie wychodziło rynny warburgi i Warszawy i spawało się łączenia słupków itd mosiądzem to nie mówcie że kwas jest cały czas jak się dobrze kwas zneutralizuje to nie wyjdzie pozdrawiam .każdy ma szkołę jaką ma i doświadczenie

Skomentuj Daro Narzędzia Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!