Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Polskie Porsche #3 – Nie jest tak źle jak myśleliśmy!



Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1

Poszukujemy części. Jeśli coś możecie pomoc piszcie polskieporsche@gmail.com

#polskieporsche #patrykmikiciuk #porsche Materiał zawiera lokowanie.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

48 thoughts on “Polskie Porsche #3 – Nie jest tak źle jak myśleliśmy!

  1. Hej. Patryk wyłącz tego gościa z pasją bo klepie jak najęty my wszyscy to rozumiemy, ale tyrkotanie jak z karabinu maszynowego psuję ten film. Proszę poczytać komentarze. Nie jestem jedynym. Trzymam kciuki. Po za tym gościem który nie smakuje w tym filmiku dodam że mam kolegę w Opolu który ma takie coś z 75 rozbite, jest żołnierzem więc kontakt z nim jest utrudniony, ale jak się uda to postaram się w czymś pomóc. Pozdrawiam

  2. Kto jest za tym aby Patryk zrobił z Tomkiem oddzielny odcinek o narzędziach blacharskich daje ŁAPKĘ W GÓRĘ! 🙂
    Ale serio, Patryk zróbcie taki odcinek. Będzie bardzo ciekawy. Pozdrawiam "Rumski Fiat 125p" (FB)

  3. kto by pomyślał, ze odbudowanie klasyka będzie miało duża widownie.. normalnie szok! whealers dealers*Mightycarmods*Overhaulin*fast"n loud*pimp my ride etc.

  4. Poziom wiedzy Pana Tomka, jego pasja i sposób w jaki o tym wszystkim opowiada są niesamowite. Jeżeli ten człowiek ma swój kanał na YT to dajta linka a jeżeli go nie ma to pytam czemu jeszcze go nie ma.

  5. A mnie zastanawia jedno – ciągle Panowie mówicie, że auto ma od początku historię w Polsce itd. ale w papierach nie ma daty pierwszej rejestracji? Czy po prostu nie ma papierów skoro w poprzednim odcinku dokopaliście się do VIN-u? Tablice są czarne trzyliterówki a więc równie dobrze mógł zostać sprowadzony dopiero na przełomie lat 80/90 jako rozbitek z Niemiec. Zresztą wątpliwa jakość i rozmach przeróbek blacharskich na to by wskazywała. Pamiętam jak kolega kupił kiedyś Golfa III po tuningu w wykonaniu polskich Mirków. Pierwszy rok rzeczywiście jakoś wyglądał – wnętrze wyplakowane, ciemne szyby, wlot na masce, tylne lampy a'la Lexus, przednie plastikowe, nakładki na progi, nadkola, zielony mieniący się lakier. Po mniej więcej dwóch zimach cała karoseria zaczęła puchnąć a z dachu odpadały płaty szpachli grubości 5mm. Cała elektryka sztukowana na izolację z różnych kolorów kabelków. Pod szczelnie zaciągniętymi pokrowcami każdy fotel z innego wozu.

  6. Wielki szacun dla Pana Tomka – prawdziwy człowiek z pasją, blacharz, rzemieślnik można powiedzieć starej daty. Nie jak większość obecnych cwaniaczków chcących tylko przekładać gotowe elementy z Anglików i wszędzie walić szpachlę. Nawet progów już się obecnym blacharzom nie chce wstawiać, odsyłają z kwitkiem a co dopiero ręczne doginanie czy rowkowanie elementów? Ma być szybko, na sztukę, dać się sprzedać z jak największą przebitką. Prawie nikt np. nie robi już naciągania karoserii po wypadku. Wspawuje się całe gotowe elementy wycięte z innego pojazdu.

  7. Ale numer 8.15 rozmawiają o Porschaku który właśnie naprawiają który ma w rajdach jeździć i mówią o tych samych modyfikacjach które przeprowadzone były w Polskim Porsche .Powolutku zczynają wchodzić na trop ..Fajnie to oglądać drugi raz 🙂

Skomentuj boczek696 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!