Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

PORSCHE CAYENNE – NIERÓWNA PRACA SILNIKA



🚗 Bohaterem dziewiątego odcinka „AUTODYŻURU” jest Porsche Cayenne! 🚗
📅 ROCZNIK: 2014
💥 MOC: 245KM
🔧 SILNIK: 3.0 TDI

W naszym warsztacie tym razem gościliśmy ciekawego pacjenta — Porsche Cayenne, które po odpaleniu nierówno pracowało. Kłopotliwy okazał się wtrysk numer 4! Wymiana na nowy przyniosła sporą zmianę, jednak cały czas nie było idealnie, dlatego postanowiliśmy znaleźć przyczynę.
Po sprawdzeniu okazało się, że dodatkowo dwa wtryski były niedokręcone, dlatego też wyjęliśmy wszystkie sześć i wymieniliśmy śruby, podkładki oraz oringi. Przy okazji gruntownie wyczyściliśmy kolektor dolotowy sadzy i dopiero wtedy silnik Porsche zaczął działać prawidłowo.

Macie jakieś pytania? Napiszcie je w komentarzach!

📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur

📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email: biuro@ekgautoserwis.pl

#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #PORSCHECAYENNE

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

20 thoughts on “PORSCHE CAYENNE – NIERÓWNA PRACA SILNIKA

  1. Posiadam takie samo CD. Po rozpoczeciu jazdy na wolnych obrotach silnik traci moc jakby mial czkawke. Zadne kody sie nie wyswietlaja. To ustepuje po przejechaniu paru kilometrow. Masz jakies pomysly na to jak to naprawic?

  2. szacun za wiedzę, super kanał i super się Ciebie słucha i ogląda , ale jednak nie 1;0 dla was, wymieniliście najpierw (niepotrzebnie) dobry wtryskiwacz na nowy , a nie sprawdziliście podstawowej rzeczy w tych silnikach czyli podkładek pod wtryskiwaczami.
    rutyna jednak czasem gubi, pozdrawiam

  3. Dzięki temu filmowi uporałem się po 2 latach z problemem nierównej pracy silnika po odpaleniu w 3.0 tdi. Wyczyściłem kolektor i problem znikł. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI za podpowiedź.

  4. Mam Cayenne 2010r 239KM 150000km nalotu i podczas uszczelniania górnych dekli rozrządu profilaktycznie wymieniłem wszystkie podkładki pod wtryskami . I bardzo mnie dziwi , że one tak szybko się wypalają . Podziękowanie dla majstra za dokładne i obszerne wyjaśnienia . Sam staram się grzebać przy aucie sam . Więc na pewno wszystkie rady się przydadzą.

  5. Pozdrawiam świetna robota , sam mam tylko poczciwą insignie cdti ale chciał bym bardzo żeby kiedyś ktoś moim samochodem tak sprawnie zajął się i zainteresował innymi ważnymi szczegółami jak Pan to robi w samochodach które do Pana trafiają .

  6. Nie jestem fachowcem ale mam pytanie..

    czy mozna by bylo odpowietrzyc wtrysk odkrecajac mu srubke od przelewu troszke i krecac az bedzie leciec paliwo?
    Czy z wtryskami nic sie nie bedzie dzialo jak uklad jest zapowietrzony i jak odpalamy to maja one w sobie powietrze nie obrywają juz na starcie?

Skomentuj Levi Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!