Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

serwis klimatyzacji, maszyna ELPRO-Freddo, czynnik R134a cały proces.



Stacja jest własnością firmy „ELKUR”, wszelkie pytania i uwagi proszę kierować pod poniższy adres.
Dane dla osób potencjalnie zainteresowanych: www.elkur.pl
Infolinia: 883 324 856
Uwaga, ze względu na trolli komentarze jeżeli są dostępne pod filmem są moderowane.
Innych wywalam bez ostrzeżenia.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

24 thoughts on “serwis klimatyzacji, maszyna ELPRO-Freddo, czynnik R134a cały proces.

  1. Pytanie- klima po serwisie, obojetne czy nabita czynnikiem czy lpg. Temp parownika 14stopni i nizej nie chce zejsc. Czy wina zaworu rozpreznego czy szukac gdzie indziej?

  2. Dobrze opisana praca, lecz ja bym, dodał jeszcze jeden ważny aspekt – dlaczego maszyna potrzebowała tak dużo czasu na wytworzenie próżni, mogła by to zrobić w 2 minuty, lecz tak długo pracowała, aby sprawdzić szczelność układu. Układ nigdy do końca szczelny nie będzie, zawsze coś ubędzie (mikroszczeliny), lecz w tym czasie, gdyby nie była w stanie utrzymać próżni, wyrzuciłaby ERROR (błąd). Oznaczało by to wtedy, że w układzie coś jest uszkodzone, jakaś poważniejsza awaria. Warto też zwrócić uwagę że w czasie pracy maszyny nic nie kłaść na nią, gdyż może to zaburzyć wagę, co wpłynęło by na jej pracę, jak i na ilość czynnika, która była by wpompowana do układu. Wiem to są drobiazgi, ale znajomy mechanik raz czekał 2 godziny, bo maszyna zgłupiała, a na chwile położył zwykły zeszyt. Są maszyny, które szybciej wytworzą próżnię, szybciej dobiją czynnika, lecz mogą być tylko w sytuacji, kiedy mamy 100% pewności. że cały układ jest szczelny i sprawny (niepolecane). Ponieważ mieszkam w USA, w sklepach dostępne są puszeczki do dobijania układu klimatyzacji. N ie wiem jak w Polsce, ale lepiej ich nie używać (chyba że przez taka maszynę), bo po pierwsze, nie znamy ilości czynnika będącego w układzie, nie wytworzymy próżni, i nie wiemy ile wpompować, a to może skończyć się poważną awarią całego układu klimatyzacji (takie buteleczki są dostępne na allegro). Warto było by dodać przy jakiejś okazji, dotyczącej układu klimatyzacji. Jeszcze raz pozdrawiam z Chicago i życzę Wesołych Świąt Wielkiej Nocy

  3. Hey. Nagrywaj dalej. Jestem starszej daty tak jak Ty i gram na instrumentach. Ta maszyna jest bdb. Podobna jak Silwer Boscha półautomat. ACS ami i Texami nie da się zarabiać pieniędzy w serwisie. Dobry zakup. Kto pracował w serwisie klimatyzacji ten wie. Pozdrawiam i czekam na następne fajne filmy. 👍

  4. Problemem w tym zabiegu jest to że płacimy za nabicie bardzo drogim atestowanym czynnikiem, a w zamian dostajemy mieszaninę gazu z każdego auta które przyjechało. Nie mamy pewności czy podczas odsysania w układzie jest czynnik czy np. lpg itp. No ale na to nic nie poradzimy. Pozdrawiam

  5. Majster jak Ci ktoś powie prawdę to już się obrażasz. Elkur źle Ci wytłumaczył albo zrobił w konia a ostatecznie operator odpowiada za dodanie oleju i ewentualnych szkód. Zapraszam na szkolenia z klimatyzacji do Denso dowiesz się dlaczego nie powinno się tak robić z tym olejem albo pooglądaj sobie kanał "Warsztat Dory" Pozdrawiam i peac

  6. dziękuję bardzo pouczający i wyczerpujący materiał . proszę o więcej. oczekuję szczególnie prezentacji pracy krok po kroku ze skanerami diagnostycznymi w samochodzie sposób przedstawiania materiału wg mnie godny pochwały.👍

Skomentuj Wojtas-MXEnduro Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!