Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Spacer po wystawie w FSO – zakończenie sezonu 2021 – odcinek 2 // Muzeum SKARB NARODU



#MuzeumSKARBNARODU

Zostawcie komentarze, co Waszym zdaniem powinnismy z nim zrobić…

Bluzy, koszulki #GRAT, wlepy #GratyDająRadę w naszym sklepie on-line: https://sklep.muzeumskarbnarodu.pl/
Zajrzyjcie koniecznie!

Oglądajcie, komentujcie i SUBSKYBUJCIE!

* * *

Muzeum SKARB NARODU
Miejsce dla miłośników klasycznej motoryzacji.

https://muzeumskarbnarodu.pl/

FB | INSTAGRAM – @skarb.narodu
#MuzeumSKARBNARODU #skarbnarodu

* * *

Produkcja: Minimalna Produkcja;
Kamera: Artur Perzanowski;
Montaż: Michał Olszak Allshack;

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

37 thoughts on “Spacer po wystawie w FSO – zakończenie sezonu 2021 – odcinek 2 // Muzeum SKARB NARODU

  1. Kawał mojego życia. Wiele z tych samochodów otarło się o moje życie. Łzy w oczach pojawiają się jak dobry wspomnienia duszek. Kocham Was za taką z serca płyną pasję, dającą ogromne zadowolenie dla Was i innych ludzi. Z całego serca dziękuję i pozdrawiam ❤️ Szczęść Wam Boże!

  2. FSO to najlepszy przykład "geniuszu" w rządzeniu krajem jakim wykazała sie kato solidarnościowa patologia. Nawet taka rumuńska Dacia przetrwała przemiany ustrojowe a u nas solidaruchy jedynie co im dobrze wychodziło to włażenie klerowi w dupe czego skutkiem są kościelne "gwiazdy" jak Rydzyk czy Głódź na których, chcemy czy, nie chcemy musimy robić

  3. Czy ten wehikuł czasu jest u was jeszcze w muzeum taka się pytam ten żółty bo mieliście i ten ser Eminem wehikuł czasu i co tam stoję zabytkowa ciuchcia koło waszego pozdrowienia Adrian Elite zamkowa

  4. Sadly soon all combustion cars and trucks including classics will be banned from public streets in entire EU and Scandinavia 🙁
    In Germany the Green Peoples Party gave order to shorten fuel supply from 2025
    on by reducing all conventional fuel stations to only one state operated central gas station per city or county. Car washs will be forbidden too because they are climate killers, now they want to slow down all the gas station pumps from 20 litre per minute to 2 litre per minute…From 2027 on in the EU certain car spare parts will be banned too….as exhaust systems, turbo chargers and even some engine and gearbox oils…California and New York will do the same from 2027 on…. So no investments should be done in oil burning cars any longer….They even created a new kind of crime here, called emissions and smoke crime.!!! (BABVVEN & TEBBVEN & BEFVO laws)!!!!!!

  5. Pracowałem w latach 90tych XX w. w FSO-Daewoo jako informatyk, i widziałem większość przekształceń / nowości technologicznych (bardziej w zarządzaniu), które wprowadzili Koreańczycy w FSO po przejęciu tej fabryki – określaliśmy je, po zbilansowaniu (strat i zysków) jako pozytywne – naiwni, mieliśmy nadzieję na zmiany w FSO, łącznie z likwidacją dawnych układów zw. z rozwojem / blokowaniem polskiej motoryzacji. Ba- podstawą tzw. produkcji np. Lanosa był ich import w skrzyniach (zespół napędowy + karoseria kpl.+koła) i powtórny ich montaż, a nie produkcja nowych (dla ściemy, w tym czasie produkowano kilka kompletów karoserii ręcznie). Było to oczywiste przestępstwo, związana z omijaniem cła, a za takie przekręty w tym czasie Czesi w PL płacili kary. To już historia, a decyzje o likwidacji tzw. polskiej motoryzacji ( i nie tylko) została znacznie wcześniej zdecydowana w UE – vide IU / IV Rzeszy.

  6. W tej alejce co zmotoryzowała kraj to zamiast malucha powinna stać syrena. Co jakiś program o pojazdach które zmotoryzowały kraj, to każdy zapomina o prawdzie i mówi o kaszlaku . Więc proszę pokazać kaszkaka z lat 50 i 60 lub z początku 70.

  7. Wytrzymałem do końca auta za kilka stów obraz rarytaski za nawet setki tysięcy bajka FSO i inne fabryki nawrócą nie stety. Małe manufaktury może istnieją ale ile jeszcze bez wsparcia z mas bogatych

  8. hej, mam Opla Rekorda D, 1972 rok, 1.9b, automat, zielony jasny z czerwonym wnętrzem, do remontu, pali, jeździ.
    Stał kupę lat w bambusach w Saint Tropez.
    Możemy się dogadać.
    Gratuluję kolekcji, wspaniała.

Skomentuj aleksander1610 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!