Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Sprawdzanie i wymiana cewki zapłonowej #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

33 thoughts on “Sprawdzanie i wymiana cewki zapłonowej #101_Napraw

  1. Co do chińskich cewek to w W210 2.8 R6 miałem problem z nierówną pracą – jedna cewka była słaba i kupiłem chińczyka za 43zł xD działał do końca (jakieś 2 lata) aż na złom poszedł z wiadomych przyczyn – rdza 😀 więc bym tak chińskich nie skreślał, one nie są tańsze bo są gorsze tylko dlatego że ich produkcja jest tańsza ze względu na to że w ich fabrykach nie zarabia 100 euro dziennie tylko ekwiwalent kilka dolarów a pracownik zrobi ich tyle samo 😀 Jeszcze minie trochę czasu zanim zerwiemy z tym stereotypem. Oczywiście marketing europejskich producentów będzie próbował robić szeptanki na forum i wmawiać Wam takie rzeczy 😀 ja się przekonałem że jakość jest ok 😀

  2. Wszystko pięknie , tylko że często cewka nie pada jak to się mówi do zera, często coś tam jeszcze działa, w efekcie tego przekładanie i pokazany sposób diagnozy nie działa. Tak miałem w Toyota Corolla 1,6 16V . Odpinałem i auto gasło za każdym razem, 4 cewki i 4 razy gasło auto. Skorzystałem z prostego czytnika OBD i aplikacji na telefon , wtedy mamy informację na którym cylindrze jest błąd, zamieniamy kable tak jak tu i mamy informację o zmianie błędu na inny cylinder, wtedy można działać.
    Dodatkowo dodam że częstą przyczyną awarii cewek jest olej wyciekający z pod pokrywy zaworów i tam trzeba wcześniej wymienić uszczelkę i wyczyścić wszystko , przeczyścić też świece , pozdrawiam

  3. Wszystko cacy przy R4. A jeśli mamy do czynienia z V6, gdzie kolektor dolotowy jest na tylnym bankiem cylindrów i trzeba go zdemontować? Praca się znacznie wydłuży bo za każdym razem po odpięciu cewki trzeba montować kolektor dolotowy tylko po to, żeby na 10 sekund uruchomić silnik i sprawdzić czy to wypięta cewka jest uszkodzona.

  4. Pacjent Suzuki Swift 1.5
    Auto szarpie przy przyspieszaniu, obroty falują na biegu jałowym . Wymieniłem kable oraz świece ,problem nie zniknął . Jutro sprawdzam cewki .
    Dziękuję za ten filmik 👍

  5. Siema eksperty!! mam Fiacika Barvo 2 i chcę sam sprawdzić czy mam problemy z cewką bo gdy jest zimno to auto ma problem z przyśpieszaniem na jeszcze nie rozgrznym silniku. Pytanie brzmi czy mogę kupić dowolną cewkę która pasuje do mojego modelu auta według stron internetowych sprzedających części samochodowe? czy musi być taka sama jak te stare? jeśli tak to na jakie parametry patrzeć?

  6. Mam problem z nissan Primera p12 2003 rok 1.8 benzyna na zimnym Ciężko pali jakieś 3 minuty muszę to kręcić załapuje i gaśnie aż się trochę nadzieję i wtedy odpala na strzała co może go boleć świece nowe

  7. Nie sprawdzil 1 cylindra. Bo w renault cylindry liczymy od skrzyni.
    Wszystkie sprawdzamy nawet jak trafimy na uszkodzona.
    Nie wypinamy zasilania podczas pracy.
    Cewki mierzymy na opornosc uzwojenia pierwotnego i wtornego

  8. Po pierwsze zawsze należy brać pod uwagę taki samochód z LPG. Nie oszukujmy się. 15-20 letnie Renault prawie zawsze będzie miało LPG. Po drugie ja miałem nie raz uszkodzoną cewkę i to właśnie w Renault Kangoo 1.6 16v 2005 r. Problem, że raz działała raz nie. Na szczęście cewki tanie to można i cały komplet ze świecami wymieniać. W innym samochodzie Citroen C3 II 2014 1.2 VTi 82KM też padła cewka i też nie tak, że w ogóle nie działała. Działała, ale tylko czasem gubił zapłon. Podobne objawy miał samochód kiedy padły koła zmiennych faz rozrządu, ale to tylko po nagrzaniu, a cewka częściej nie działała na zimnym.

Skomentuj Włodzimierz Olszewski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!