Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1



Stuki w silniku to nigdy nic dobrego, jak zdiagnozować w prosty sposób czy to panewka lub sworzeń tłoka ? Zobaczcie sami w nowej serii czyli
Mechanika dla laika czyli kontynuacja serii vloga jak zacząć przygodę z mechaniką pojazdową
Jeśli seria się podoba to kciuk w górę i udostępniamy niech się niesie.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————

szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-

WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
—————————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_walizkablackfriday
—————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

41 thoughts on “STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1

  1. Zapowiada się ciekawie mnie interesowało by np: diagnostyka TURBO co jest ok a co jest nie pożądanym objawem, czym powinniśmy się martwić i jak pozbyć się objawów, a kiedy wysłać do regeneracji. No i super było by ogarnąć temat wymiany rozrządu, czego boją się wszyscy a co można ogarnąć samemu tylko cała procedura musi być wykonana w odpowiedniej kolejności. Pisze ten komentarz bo czeka mnie to wszystko w pacjencie MAZDA 5 2006r 2.0 V16 143KM. Panewki właśnie do tego auta mi się przydały aby sprawdzić ich stan ;P

  2. Przygotowalibyście odcineczek o środku do czyszczenia DPF od np K2? Tak rzetelnie, bo jestem ciekaw? Myślę że to dobry materiał na odcinek. Pozdrowionka z okolic Łodzi 👌

  3. oglądamy filtr, stukamy śrubokrętem w tłok i wiemy już że na 99% panewka a 1% sworzeń.
    Zajebista metoda
    BTW co by nie stukało trzeba do silnika zajrzeć a jak się już zajrzy to wiadomo czy sworzen czy panewka bez "czarów marów"

  4. Żona jeździ Sparkiem 1.0 benzyna i też coś tłucze ale tylko w trakcie dodawania gazu w przedziale od 3k obrotów wzwyż. Wykonałem wskazany test, filtr czysty. Stuka w górnej części silnika. Popychacze zaworowe? Klapki w kolektorze ssącym? Totalnym laikiem jestem, nic dla mnie nie jest oczywiste.

  5. patent na sprawdzenie w którym tłoku kłapie panewka podał gościu z Garażowe Hobby. mówi żeby po kolei ściągać cewki. tam gdzie panewka jest zużyta powinna przestać stukać.
    kiedy masz cewki zespolone używasz śrubokrętu.
    stuka mi któraś na nierozgrzanym, a jeszcze za zimno na polu żeby nurkować pod silnik. niechcem ale muszem trzymcie kciuki ;]

  6. Tyś zapomnioł po „mówipl” o „garażowymhobby” bo bez niego to nie mioł byś jak objaśniać „tak prostych” usterek nawet w teorii boroku,, bo taką sytuację miałem no no no, jo tyz, i Moi mechanicy tyż! I do dzisiej nikt nie wie co boło ale zrobili My wszystko co możliwe w innych zakładach oczywiście z kwitem no i tero to smigo. Chop jeszcze nigdy nie boł tak zadowolony 😂

  7. Naprawiałem ostatnio Turana 1.9tdi silnik stukał jakby miał uszkodzoną panewkę.Sprawdzone popychacze,spr panewki, było ok. Od dołu próbowałem wyczuć luz na sworzniu tłoka i nie wyczuwałem. Zdecydowałem się na rozkręcenie całego motoru, oczywiście za zgodą klienta. Co się okazało? Luz na sworzniu tłoka był tak mały że ciężko było wyczuć, aż miałem wątpliwości że to może być przyczyną,dopiero jak zamocowalem na imadle to był wyczuwalny. Oczywiście wszystkie 4 sworznie i tuleje korbowodu wymienione.Dodam że silnik zaczynał stukać jak łapał temp roboczą.Silnik pracuję jak zegarek. Klient zadowolony 🙂
    Pozdr

  8. Może ktoś zasugerować co mogło sie stać: oddsłem auto do serwisu i wymienione były filtry, oleje i wymiana oleju w automacie power shift w Mondeo MKIV (230000 nalatane). Po serwisie auto w zakresie 20-40 km/h przy przyspieszaniu terkocze jak diesel (a to 2.0 benzyna). Słychac to po ruszaniu ze świateł przy spokojnym przyspieszaniu. Co jest zgrane? Skrzynia?

  9. Cześć! Stukanie tylko i wyłącznie na biegu jałowym, to też panewki? Przy minimalnie większych obrotach stukot zupełnie ustaje, silnik chodzi normalnie. Pozdrawiam.

Skomentuj Paweł 46 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!