Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-9,S07E09,115200
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda pokaże jak wyczyścić styki przy zwarciu w instalacji lamp Toyoty Yaris, zamontuje elastyczny spoiler imitujący karbon na pokrywie bagażnika BMW E36, wymieni podkładki pod wtryskiwaczami w silniku HDI Volvo i sprawdzi działanie neutralizatora rdzy.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

29 thoughts on “Tani sposób na zapobieganie rdzewieniu części podwozia! #101_Napraw

  1. Wszystko fajnie i pięknie, lecz jest to robota głupiego, i nie jest to proces całkowitego zatrzymania rdzy… To co zostało pod chemią czyli rdza, wyjdzie prędzej czy później. Warto wydać te 500zl i oddać na czyszczenie mechaniczne (piaskowanie, itp). Dodatkowo element pomalowany proszkowo posłuży na wiele lat.
    Wiadomo ze fajnie jest zrobić coś samemu, ale jak już ktoś chce się zabrać za to jak na filmie, to polecam zedrzeć całą rdzę 🙂

  2. Przy stosowaniu tych preparatów należy wspomnieć (o czym zapomniał powiedzieć prowadzący) o połączeniach gumowych, gdyż benzyna ekstrakcyjna jak i rust… je niszczą. Dlatego trzeba uważać a najlepiej stosować na same stalowe materiały

  3. Fajnie się robi zdjęte elementy. Jak można ocenić stopień trudności na 2 gwiazdki gdy wszystko jest zamontowane na samochodzie i zdecydowanie gorzej jest co kolwiek zabezpieczyć już nie mówiąc o czyszczeniu z rdzy i zabezpieczeniu śrub i gwintów. Stopień trudności może być ba 2 gwiazdki jak pojde na szrot wezme element zawieszenia i sobie pomaluje.

  4. Liczcie sobie cały dzień albo dwa na zdemontowanie tego. Wszak wcześniej trzeba ustawić auto na klockach lub na boku. Odkręcić śruby. Warto powymieniać gumy, tuleje. Ale i bez tego pasuje, po demontażu, wyczyścić też spód i zakonserwować. Zdzieranie starej konserwy to masakra, pod barankiem pewnie tona rdzy. Litry nitro, bo różnych smół nie idzie zedrzeć szczotką czy drucianą końcówką, bo się natychmiast zapychają. Często belka czy wahacze też tym zasyfione.
    A wogóle to było jeszcze ściągnąć tarcze kotwiczne, piasty etc. i wszędzie rudą wybić.

  5. A jeśli są rdzawe naloty na tłumiku końcowym, to jak sobie z tym poradzić? Raczej nie pomaluję tłumika ze względu na temperatury do jakich się rozgrzewa. Czy wystarczy tylko odrdzewiacz?

Skomentuj Tomasz W Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!