Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Warszawa M20 Norka – Historia wyjątkowego klasyka // Muzeum SKARB NARODU



Warszawa M20 to samochód, od którego rozpoczęła się produkcja w Fabryce Samochodów Osobowych, to pierwszy powojenny …

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

46 thoughts on “Warszawa M20 Norka – Historia wyjątkowego klasyka // Muzeum SKARB NARODU

  1. Bardzo wam dziękuję za wpłaty. Niektórzy z was wpłacają po 10 zł i to są najpiękniejsze dychy na świecie. Jesteście wielcy. Dla mnie ważne jest to, że to robicie. bardzo ale to bardzo wam wszystkim dziękuję

  2. M20 jest jedyna w swoim rodzaju. Można się uprzeć, że Pacard Clipper z 1946 jest podobny, ale właśnie PODOBNY. Można przyjąć, że radzieccy inżynierowie czerpali inspiracje zza oceanu, ale czy musimy szukać wersji zachodnich na siłę?

  3. A propos bogactwa w Norwegii,
    Mentalność ludzka jest tu (bo tu mieszkam już jakiś czas) jest inna niż u nas.
    Im.Szwedom i Norwegom starcza mały drewniany domek,z jakimś ogródkiem,Saab,Volvo z lat 80tych jeszcze ciągle przemieszczają się po norweskich wąskich uliczkach.
    Powinniśmy może się tego on nich nauczyć, a nie że kto ma zdolność kredytową to BMW M5 kupuje.

  4. Hejka szkoda że tak późno wpadłem na ten filmik, auto super – choć ja nie dał bym rady go nie poprawiać 🙂 100 poszła trzymaj się Jacku.
    Robert jesteś zajebi…y gość, teraz Twoje filmy mają jeszcze większą wartość!

  5. Ojjjejj… miło patrzy się na kogoś kto ma szacunek dla auta a przez to ma szacunek dla ludzi. Dla pana, który użytkował przez 50 lat, dla pracowników FSO, którzy wyprodukowali to auto. Wielki szacunek dla prowadzącego.

  6. Skoda że tak późno odkryłem ten kanał.
    Kupił bym tą Warszawę, aby trzymać ją w waszym muzeum.
    Ale minął kawał czasu.
    Mam nadzieję że Jacek stanął na nogi a obie Warszawy mają się dobrze.

  7. Dźwignia zmiany biegów była przy kierownicy , bo przednie siedzenia w samochodach tej epoki były kanapowe (często trzyosobowe co dopuszczały przepisy wielu krajów) i dopiero indywidualne fotele kierowcy i pasażera umożliwiały przeniesienie dźwigni zmiany biegów w podłodze.

  8. 26:25 pobieda miała swój pierwowzór, gdyż jak wiadomo ruscy w tamtych latach ( i później zresztą też) szli po najmniejszej linii oporu i kopiowali wszystko co im wpadło w łapy z zachodu. To samo dotyczyło m. in. pierwsych moskwiczy które jak wiadomo były oplami. Wzorcem dla pobiedy był chevrolet Marvin Lee '42

Skomentuj Janusz Studniarek Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!