Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Złomnik: W126 to najlepszy Mercedes ever, ale



Nabyj moją książkę na https://paskudnik.com.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

45 thoughts on “Złomnik: W126 to najlepszy Mercedes ever, ale

  1. W starym Mercedesie dieslu trzeba czekać chwile, żeby świece się nagrzały. W nowej Tesli trzeba czekać kilka godzin aby bateria się nagrzała, żeby osiągnąć maksymalną prędkość 😐

  2. Moze jestem troche zbiasowany w kierunku aut US i moze czegos nie rozumiem, ale juz w latach 50tych Ford Thunderbird juz ogarnial naped wszystkich siedzen. A jakos w 80tych Cadillac ogarnial "pamiec" foteli. Ktos mnie oswieci co pierwszego w tym zakresie mial W126? :).
    Edit: OK, chodzi o haptyczne sterowanie.

  3. Farenheit jest skala bardziej logiczna niz Celciusz, bo 0 oznacza bardzo zimno, 100 oznacza upal. Za zero stopni przyjal -17 st C czyli minimalna temperature jaka w tamtych czasach udalo sie osiagnac chemicznie czyli temperatura poslolonego lodu, zas 100 stopni F to temperatura ciala czlowieka czyli ok 37C.

  4. Info dla tych, co odkryli Ameryke, ze Zbigniew to Tymon. Jestescie swietni! Co wiecej, nie wiem czy juz wiecie, ze Kora to tak naprawde Olga, zas Freddie Mercury to Farrokh Bulsara ?

  5. Czyli elektryka w amerykańskich autach z końca lat 50-tych się nie liczy, bo były to 3-osobowe kanapy, a nie fotele? Albo mówimy o elektrycznych fotelach z tyłu w 560 SEL, to tu pewnie były pierwsze, chociaż nie wiem jak było w W100 Pullman i nie zdziwiłaby mnie elektryka – było co najmniej domykanie tylnej klapy, jeśli nie drzwi. Nie Long, tylko Lang z niemieckiego, w benzynowych E było od Einspritzung. Zwróćmy uwagę, że półeczka pod airbagiem pasażera nie występuje w wersji EU, podobnie jak różnice są pod kierownicą (powiększony elastyczny spód deski rozdzielczej, występujący w wielu autach z EU produkowanych na USA). Druga poduszka w W126 była dostępna od 1987 roku. Zmienione listwy były w 1986 roku modelowym, ale tak naprawdę od 09/85. Czterobiegowe automaty w dieslach MB nigdy nie miały przełącznika trybów, a w benzynach zawsze było S i E, a nie S i W – ale brawo za Standard, a nie Sport. Nie kojarzę kłopotów z łańcuchami w V8, były tam natomiast nietrwałe wałki rozrządu (wycierały się krzywki i silniki z przebiegami >350 Tkm chodziły jak sieczkarnie).

  6. Złomnik nie czytaj komentarzy debili co próbują zabłysnąć w necie bo.mają swoje żywoty nudne. Jak są inwalidami umysłowymi ich problem. Widziałem większość Twoich filmów i są zajebiste. Podoba mi się jak opowiadasz o każdym z pojazdów i ciekawostki to jest sztos. Więcej materiałów nagrywaj ze spokojną głową. Trzymam kciuki i Pozdrawiam.

Skomentuj BART84 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!