Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Zobacz jak namierzyć uszkodzoną sondę lambda! #Samochód_Marzeń_Klimka



Oglądaj „Samochód Marzeń Adama Klimka” w niedziele o 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/samochod-marzen-adama-klimka-odcinki,27464/odcinek-8,S01E08,185456 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Adam Klimek jest znany z zamiłowania do samochodów z duszą, produkowanych w niewielkich seriach i posiadających ciekawa historię. Dając drugie życie wybranym modelom, spełnia swoje marzenia. Teraz postawił sobie nowy cel – chce wyremontować samochód, który osiągnie cenę miliona złotych i będzie nie lada gratką dla kolekcjonerów. W swoim nowym programie Adam postanowi znaleźć kultowe auto, które samodzielnie sprowadzi zza granicy, odnowi i spróbuje sprzedać z jak największym zyskiem.

#tvn #tvnturbo #samochódmarzeń

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

45 thoughts on “Zobacz jak namierzyć uszkodzoną sondę lambda! #Samochód_Marzeń_Klimka

  1. A tarczki licznika beda zmieniane? Bo taki detal ale troche szpeczi bo golym okiem widac ze to moze byc anglik a przeciez ma to byc zrobione tak zeby przekladka nie byla widoczna golym okiem.

  2. Nie wiem czy można tak w emce ale w 330ci zrobiłem downgrade ecu na wersje bez katalizatorów przez co przestał łapać błędy sond za katami i wyrzucać cylindry podczas fazy nagrzewania silnika. Oczywiście katów dawno nie ma 😂

  3. Drugie sondy to tak na prawde wymysł ekologiczny i często gęsto silnik przez to jest przyduszony. Ja zawsze to wykodowuje ze sterownika i zostawiam przednie a tylne są emulowane i po temacie

  4. jpdl dawno nie było takiej głupoty. rzędy za katalizatorem oznaczają układy wydechowe cylindrow. kolektory wydechowe z katami są dwa i dlatego jest rząd 1 i rząd 2. po h* rozpinać czujniki jak komputer pokazuje rząd 2 nwm. lubię oglądać te odcinki ale takie głupoty to juz przesada

  5. Pomysl z odpieciem wiazki zeby sie nie pomylic ktora nr. 1 a ktora nr. 2 dobry (sam go czesto stosuje) ale zmierzyl bym jescze opornosc (rezystancje) grzalki sondy bo co jesli by sie okazalo ze wiazka w aucie jest przerwana a nowa sonda juz kupiona XD – blad obwodu grzalki by nadal wyskakiwal pomimo wymiany sondy na nowa.

  6. No, przecież to są drugie sondy, za katalizatorami. One nie sterują silnikiem. Zazwyczaj są wąskopasmowe, są tanie i służą jedynie do kontroli katalizatora i do generowania błędów.

  7. Wszędzie jest mowa o napięciu sondy sprawdzającej do 0.9v. mam autko opel Meriva 1.6 , jeździ dobrze a z ciekawości sprawdziłem jakie sondy mają wykresy i o ile pierwsza sonda pokazuje piękna sinusoidę do wartości 0.9v to sonda sprawdzająca jest w górnym zakresie ale na poziomie 1.2v

Skomentuj Michu Mixereek Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń do mnie!