KIA EV6 GT to 585-konny potwór osiągami porównywalnymi z Porsche Taycan GTS. Przynajmniej tak to wygląda na papierze. Od razu dodam, że podobne osiągi oferują też mieć w Audi e-tron GT, BMW i4 M50, Mustang Mach-E GT czy Tesla Model Y. Niezłe towarzystwo. Ale jak jest naprawdę?
𝗔𝘂𝘁𝗼𝗯𝗮𝘇𝗮 to najdłużej działający w Polsce serwis oferujący 𝘀𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗵𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗶 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱𝘂. W przeciwieństwie do rządowej bazy danych tu wystarczy sam numer VIN. Sprawdzenie samochodu przed zakupem to wręcz obowiązek, warto zacząć od serwisu autobaza.pl zrobimy to online bez wychodzenia z domu, bądź nawet w drodze na oględziny upatrzonego pojazdu – za pomocą smartfona. 𝗦𝗽𝗿𝗮𝘄𝗱𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲 𝗩𝗜𝗡 dostarcza informacji nie tylko na temat wyposażenia pojazdu, przebiegu, czy archiwalnych zdjęć z poprzednich ogłoszeń podczas których auto było oferowane.
Autobaza weryfikuje również 𝗯𝗮𝘇𝘆 𝗽𝗼𝗷𝗮𝘇𝗱ó𝘄 𝗽𝗼𝘀𝘇𝘂𝗸𝗶𝘄𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 i to z 15 krajów. Jeśli interesuje Cię historia pojazdu, którego kupno rozważasz, sprawdź ją w serwisie AutoBaza. Możesz też zakupić raport z wyceną interesującego Cię samochodu. Dzięki danym z raportu poprawisz swoją pozycję negocjacyjną!
Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach mailem: https://marekdrives.tv/pl
↔ KIA EV6 GT wymiary:
✔ długość: 4695 mm
✔ szerokość: 1890 mm
✔ wysokość: 1545 mm
✔ rozstaw osi: 2900 mm
✔ bagażnik: 480-1260 (+20 frunk) L
📢 📢 Razem z Anią mamy drugi kanał – https://bit.ly/AniaiMarekJada. Opowiadamy tam na luzie o naszej pracy, odpowiadamy na bardziej złożone i powtarzające się pytania, publikujemy pierwsze wrażenia o nowych samochodach, zanim nagramy test. Zajrzyj i jeśli Ci się spodoba, zostaw suba: http://bit.ly/DajNamSuba
📌 Dzięki za oglądanie testów na kanale Marek Drives. Jeśli Ci się podobało, być może zainteresują Cię AutoCentrum, Caroseria, Easy Rollin’, Moto doradca, Pertyn Ględzi, Saturday Car Fever, Zachar OFF i Złomnik.
Spis treści:
0:00 wprowadzenie
0:30 konkurencja
1:30 palenie gumy
2:30 osiągi
3:55 wrażenia z jazdy
6:20 dlaczego GT?
6:50 pozycja za kierownicą
7:45 zasięg
9:30 wspomaganie kierowcy
10:10 kokpit
11:30 kanapa
12:00 bagażnik
12:10 frunk
12:45 ceny
13:15 podsumowanie
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
48 thoughts on “KIA EV6 GT – przystępny Taycan (PL) – test i jazda próbna”
Profesjonalny idiota 😂. Nigdy bym tak o Tobie nie pomyślał, ale duży plus za dystans do siebie. A samo auto marzenie, ale poczekam na lepsza infrastrukturę ładowarek w Polsce. Czyli pewnie do 2050
Samochód nie wiadomo po co zrobiony, chyba żeby tylko mieć elektryka w zestawie. Drogo, niewygodnie, ciasno no i beznadziejny zasięg. Zresztą niedarmo od początku roku widziałem dokaldnie jedna EV 6 …która jechał jeszcze przedstawiciel KIA 😀
Kia tym modelem daje niezłego pstryczka w nos użytkownikom aut premium startując spod świateł. I chyba o to w tej wersji chodziło. Pokazać, ze można. Tak samo jak Stingerem pokazali, ze koreanska technologia nie jest jednak taka najgorsza. Aczkolwiek wygląd EV6 do mnie nie przemawia, zdecydowanie wolałbym ją w nadwoziu od Hyundaia.
90% ludzi jezdzi spalinowymi autami Ja kupujac lexa wybralem beznyzne za miast hybrydy a wy na kanalach pokazujecie 90% elektrykow czy wszelkiego rodzaju hybryd jak by to bylo jakies zbawienie motoryzacji. A tak naprawdę więcej problemów niz korzysci Może za 20 lat bedzie warto sie rozglądać za takim..A Czy wam daja dodatkowe pieniądze za to ze testujecie elektryki?
Dobry materiał, dzięki. Zgadzam się z wnioskami. Jedną uwagę mam do materiału – ładowarek powyżej 100kW w PL faktycznie dużo nie ma, ale powiedział Pan to w taki sposób, który może sugerować, że w PL mamy w zasadzie same placeholdery 50kW. To się bardzo zmieniło przez ostatnie 2 lata. Wiele starych pięćdziesiątek to dziś już "90+". Szału nie ma, ale tryb leżanki powoli przestaje być potrzebny. 😉
mialem dzis jazde testowa z kierowca wyscigowym w GV70. cos wspomnial co sadzi o drift modach w elektrykach i czasach przyspieszenia w okolicach 4 sekund. A potem stwierdzil ze na koniec dnia jak juz wysiadzie ze mclarena to wazniejszy jest HUD, grzane fotele i fotel z masazem 😉 bo tak, jezdzil samochodami z 1000KM ale nie spotkal nikogo kto by swoim takim autem krecil donuty.
I właśnie o tym Wam pisałem odnośnie foteli w Kia. W XCEED który użytkuje mam bardzo podobne fotele i też mam takie wrażenia odnośnie siedziska. Dramat. A mam 187 cm wzrostu…
Pytanie po kiego grzyba robią takie auta elektryczne (chodzi wszelakie elektryki) z takim momentem i taką mocą skoro wszędzie chcą aby jechać 50km/h ?Przecież z taka mocą to o stłuczkę w korku nie trudno.
apropo wrażeń z jazdy, polecam Tesla sie przejechac :-). Nie wiem jak pokazany model ale inne modele KIA to miazga! mocniejsze dodanie "gazu" powoduje wyrywanie kierownicy z rąk. Tesla sobie radzi bez kłopotu ze sterowaniem tak dużą mocą (inny silnik inny software). Wszyscy wiedzą, że nie jesteś fanem Tesli, no cóż, kazdy ma swój punkt widzenia ale mysle, że warto pokazać takie rozwiązania techniczne które same sie bronią tym bardziej ze polowe ceny tego co oferuje podobne Porshe
Kia potrafi tylko robić efektowne opakowanie, ale pod spodem to straszny szajs, a obsłudze gwarancyjnej to już szkoda strzępić ryja. Nie dajcie się nabierać na to azjatyckie badziewie rodem z lat '80/'90. To cały czas jest jak Pride pierwszej generacji, ale ładniej obudowany.
Konkretny rzeczowy test, bardzo przyjemnie się go słuchało i podzielam opinie ze elektryczne konie i czasy do setki śluza wyłącznie barowym przechwałkom 😂
Rozważyłbym. Gdyby nie byle taka brzydka. Tył dla mnie jest nie do przyjęcia. Padło na eniaqa. Trochę kilometrów zrobione. Mogę teraz z czystym sumieniem krytykować napęd elektryczny.
Te wszystkie elektryki wyjdą nam bokiem, nam kierowcom Już zapomnieliście o stu km przejechanych za 10 PLN? I tak po kolei będziemy zapominać o wszelkich mitach dzięki którym weszły na piedestał To jak z pisem , na hasłach dobrej zmiany doszedł do władzy a teraz……sami sobie odpowiedzcie jak to będzie…..
Will there be an English version? Thanks.
Kurde, sporo jak za koreańskiego VW Scirocco.
Patrzę na zajawkę i pomyślałem, że to relacja z wycieczki na prowincję, w poszukiwaniu złotej polskiej jesieni, może nawet do Zakopanego?
Brzmi jak samochodzik na sterowanie hahah
Profesjonalny idiota 😂. Nigdy bym tak o Tobie nie pomyślał, ale duży plus za dystans do siebie. A samo auto marzenie, ale poczekam na lepsza infrastrukturę ładowarek w Polsce. Czyli pewnie do 2050
Samochód nie wiadomo po co zrobiony, chyba żeby tylko mieć elektryka w zestawie. Drogo, niewygodnie, ciasno no i beznadziejny zasięg. Zresztą niedarmo od początku roku widziałem dokaldnie jedna EV 6 …która jechał jeszcze przedstawiciel KIA 😀
Kia tym modelem daje niezłego pstryczka w nos użytkownikom aut premium startując spod świateł. I chyba o to w tej wersji chodziło. Pokazać, ze można. Tak samo jak Stingerem pokazali, ze koreanska technologia nie jest jednak taka najgorsza. Aczkolwiek wygląd EV6 do mnie nie przemawia, zdecydowanie wolałbym ją w nadwoziu od Hyundaia.
Pamiętaj piewco ekologii gdy wciskasz "gaz" w elektryku gdzieś nad Bełchatowem pojawia się większa chmura 😁
* piewca ekologii to nie Pan Marek
Ależ to jest brzydkie na żywo
Elektryka się rozwija.
13:15 zgadzam się w 100% kupić kie za 200tys plus zabawkę za 100-150 niż tego Gt-ka,
Zastanawiam się jaki odsetek widzów kanałów motoryzacyjnych kupuje auta powyżej 150000 zł,nie wspominając już o droższych.Myślę,że jest to promil.
90% ludzi jezdzi spalinowymi autami
Ja kupujac lexa wybralem beznyzne za miast hybrydy a wy na kanalach pokazujecie 90% elektrykow czy wszelkiego rodzaju hybryd jak by to bylo jakies zbawienie motoryzacji. A tak naprawdę więcej problemów niz korzysci Może za 20 lat bedzie warto sie rozglądać za takim..A
Czy wam daja dodatkowe pieniądze za to ze testujecie elektryki?
Dobry materiał, dzięki. Zgadzam się z wnioskami. Jedną uwagę mam do materiału – ładowarek powyżej 100kW w PL faktycznie dużo nie ma, ale powiedział Pan to w taki sposób, który może sugerować, że w PL mamy w zasadzie same placeholdery 50kW. To się bardzo zmieniło przez ostatnie 2 lata. Wiele starych pięćdziesiątek to dziś już "90+". Szału nie ma, ale tryb leżanki powoli przestaje być potrzebny. 😉
KIA wyprzedziłą VW
Bardzo dobrze pokazane różnice pomiędzy GT a GT-line. Jako użytkownik GT-Line uważam teraz, że zakup GT byłby bezsensowny.
Super sarkastycznie teksty i mega testy 😊👍🚙⚡
mialem dzis jazde testowa z kierowca wyscigowym w GV70. cos wspomnial co sadzi o drift modach w elektrykach i czasach przyspieszenia w okolicach 4 sekund. A potem stwierdzil ze na koniec dnia jak juz wysiadzie ze mclarena to wazniejszy jest HUD, grzane fotele i fotel z masazem 😉 bo tak, jezdzil samochodami z 1000KM ale nie spotkal nikogo kto by swoim takim autem krecil donuty.
Do palenia kup se papirochy a do jazdy auto-
"Ja jestem profesjonalnym idiotą"…. mega tekst🤣🤣🤣
Przetestowałbyś Pan wreszcie Teslę model Y… Boisz się Pan jak diabeł Świętej wody 🙂
I właśnie o tym Wam pisałem odnośnie foteli w Kia. W XCEED który użytkuje mam bardzo podobne fotele i też mam takie wrażenia odnośnie siedziska. Dramat. A mam 187 cm wzrostu…
Jak zawsze w punkt!
Kurde wolałbym ID.5 GTX… dużo ładniejszy i tańszy.
Ania 🤣
Po wysypie elektryków widać,jakie jest lobby na ten rodzaj napędu. Pieniądze zaklną wszystko.
Pytanie po kiego grzyba robią takie auta elektryczne (chodzi wszelakie elektryki) z takim momentem i taką mocą skoro wszędzie chcą aby jechać 50km/h ?Przecież z taka mocą to o stłuczkę w korku nie trudno.
Jaka jest różnica między spalinowym a elektrykiem w trasie : elektryka muskasz ,spalinòwką zapierd*lasz
Marek – fanatycy elektryków Cie znienawidzą 🙂 masz oczywiście 100% racji co do sensowności zakupu tego modelu.
apropo wrażeń z jazdy, polecam Tesla sie przejechac :-).
Nie wiem jak pokazany model ale inne modele KIA to miazga! mocniejsze dodanie "gazu" powoduje wyrywanie kierownicy z rąk.
Tesla sobie radzi bez kłopotu ze sterowaniem tak dużą mocą (inny silnik inny software). Wszyscy wiedzą, że nie jesteś fanem Tesli, no cóż, kazdy ma swój punkt widzenia ale mysle, że warto pokazać takie rozwiązania techniczne które same sie bronią tym bardziej ze polowe ceny tego co oferuje podobne Porshe
Kia potrafi tylko robić efektowne opakowanie, ale pod spodem to straszny szajs, a obsłudze gwarancyjnej to już szkoda strzępić ryja. Nie dajcie się nabierać na to azjatyckie badziewie rodem z lat '80/'90. To cały czas jest jak Pride pierwszej generacji, ale ładniej obudowany.
Bardzo ładne auto👍
Kia zaktualizowała cenę GT. Teraz to 399900 🤦♂️
Konkretny rzeczowy test, bardzo przyjemnie się go słuchało i podzielam opinie ze elektryczne konie i czasy do setki śluza wyłącznie barowym przechwałkom 😂
Rozważyłbym. Gdyby nie byle taka brzydka. Tył dla mnie jest nie do przyjęcia. Padło na eniaqa. Trochę kilometrów zrobione. Mogę teraz z czystym sumieniem krytykować napęd elektryczny.
"100 lub więcej jest tylko kilkanaście" ? Oj to chyba nieprawda….
nie umiałeś włączyć Drift Mode?
Takie palenie gumy na zimnym silniku 😁😁😁😁
Te wszystkie elektryki wyjdą nam bokiem, nam kierowcom Już zapomnieliście o stu km przejechanych za 10 PLN? I tak po kolei będziemy zapominać o wszelkich mitach dzięki którym weszły na piedestał To jak z pisem , na hasłach dobrej zmiany doszedł do władzy a teraz……sami sobie odpowiedzcie jak to będzie…..
Zwykły szmelc plakiem pryskac opony to ja 3 lotrowa bmw w dislu palę gumę jak wściekły 😡
Pralka na kołach, "ekscytujące" są te wszystkie elektryki…
Szanuje za test!
2:29 – JAK NAZYWA SIĘ TEN UTÓR ?
Beznadziejny samochód… Dzięki za ten obiektywny test 😍
Jak latalm dronem wlasnie sie zastanawialem co za i…. kręcił bączki, teraz juz wiem 😅
Pozdrawaim
P. S. widuje Was na trasie Marki-Rębelszczyzna
Auto zebrało najwięcej nagród za samochód roku a ten same wady wytyka
Spoko robia te samochody , ale ludzie 400tys kto to kupuje.
najlepsza jazda próbna, jaką miałem od jakiegoś czasu. Trzymaj się dobrej roboty. Grazia.