Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
35 thoughts on “Dystanse do kół jak dobierać na co uważać [ABC #22]”
Kolego mam pytanie z przodu dystans 7 mm i chciałem się upewnić czy dobrze go montuje płaska strona ma iść do piasty ? Czy ta wyżłobioną stroną zakłada się na piastę ? czekam na odpowiedź z góry dziękuję 🙂
O jednej istotnej rzeczy w zw. z geometrią nie powiedzieliscie. Parsmetr ujemnego promienia zataczania po zalozeniu dystansu pogarsza sie. Pogarsza sie wiec stabilnosc hamowania na nawierzchniach o nierownej przycxepnosci oraz jazda po prostej.
4 min.Nie zetnie żadnych szpilek.. co za głupoty. Pierşcień centrujący nieprzeciwdziała żadnym siłom.. jak sama nazwa mówi centruje koło. (oczywiście nie popieram jazdy bez tych pierścieni żeby niebyło ale nie na tych " plastikowych" mało precyzyjnych tylko dokładnych aluminiowych) koło trzyma się piasty na zasadzie tarcia i siě nie przesuwa na piaście w žaden sposób. Tarcie to "wywołują" śruby które dociskają felgę do piasty z olbrzymią siłą. W którym momencie niby ten pierścień miałby temu zapobiec ? kawałek plasticzku przy takich siłach 😉 ( pomijam fakt niedokrěconych śrub lub nakrětek ale zakładamy normalny właściwy montaż koła
No cóż łapa poszła!!! Tak znowu Ten Łysy! Jak by mało przyprowadził Tego z Bródką – fakt też się zna. Trochę to mnie martwi gdyż co mam problem zerkam w YouTube i problem rozwiązany . A.. Zmartwienie – zaradzić okazuje się mogli tylko oni. Jesteście naj lepsi w temacie. Ps. Jak zawsze szacun za umiejętności pedagogiczne MOJA OCENA DLA WAS TO 666 😉
Siemanko mam 17 et 45 opona 225/45 w audi a4b5 quattro mam pytanko czy beda mi opcierac opony ???? czy dac lepiej dystans 20mm z tylu a na przod 15mm????
9.20 Dokrecanie śrub.! Jak ktoś sobie skacze po kluczu fabrycznym do kół to i tak nie dokreci śrub z siłą 120 nm. Bo ten klucz ma zazwyczaj 30 cm a nie 100cm
Witam. Szukam felg do auta. Lecz nie mogę znaleźć odpowiedzi jakich powinienem szukać aby nic nie ocierało. A mianowicie auto jest na sprężynach H&R (nr katalogowy 29260) -50mm. Audi a3 8p 2006 hatchaback 2.0tfsi. Opona którą chce kupic to uniroyal rainsport 5 225/40 r18
Są auta gdzie nawet producent tego auta ma w ofercie dystanse kół oraz trzy rodzaje poszerzenia nadkoli. Więc jeśli producent auta oferuje jako opcja dystanse kół to chyba jednak nie jest z nimi tak źle.
Oczywiście są to markowe dystanse za dużo większe pieniądze niż te z allegro. Dodatkowo ten sam producent ma w ofercie poszerzenia nadkoli mam tu na myśli Forda Ranger i do tego auta są trzy rodzaje dystansów w rozmiarze 20mm, 25mm, 30mm na koło czyli na oś mamy x2 więc te najszersze mają łącznie 60mm na oś i do tego są jeszcze poszerzenia nadkoli. A niżej opis se strony Forda: "Pojazd wygląda na szerszy z zamontowanymi pierścieniami dystansowymi, ponieważ koła pojazdu pokrywają się z zewnętrznymi krawędziami nadkoli, znacznie poprawiając jego wygląd. Poprzez zwiększenie rozstawu kół uzyskuje się również zoptymalizowane właściwości jezdne w połączeniu z większą stabilnością, ponieważ pozytywnie wpływa to na ruch podwozia. Uwaga: możliwa konieczność przedłużenia nadkola / prace nadwozia wymagane przed montażem. Skonsultuj się z dealerem lub, jeśli jest to właściwe dla Twojego kraju, pobierz certyfikat ABE ze strony internetowej Eibach"
Reasumując skoro producent auta to dopuszcza to chyba nie jest tak źle z tymi dystansami 🙂
Powiem tak auto terenowe jeep i co 30 mm nie ma sensu ?! Łożyska idą szybciej ?! Auto max jeżdżę 120 km /H wiec czy jest sen dla obrysu wizualnego wyglądu ?!
Sam miałem u siebie dystanse Eibach Pro Spacer 5×112 12mm czyli na osi 24mm i przejechałem na nich z 25 tysięcy kilometrów swoją C5. Takie dystanse mogę polecić, kosztują sporo bo 350 zł za dwie sztuki jednak za jakość i niską wagę się płaci.
Jezeli chodzi o spas dystansu z piastą, to czy będzie problem jeżeli dystans jest od "przylgni" węższy o prawie 1cm, czy może się rozlecieć łożysko? Z góry dziękuję za pomoc 😊
Przy 200 to nikt za nikogo nie odpowie już 😂😂
a co jesli mam rozstaw na 4 sruby a chce felge na 5, szukam takich dystansow i nie moge znalezc
Aluminiowe czy Duraaluminiowe ? Czym się różnią i ktore wybrać ?
kurde Michu ogladam w 2k19/20 XD
Kolego mam pytanie z przodu dystans 7 mm i chciałem się upewnić czy dobrze go montuje płaska strona ma iść do piasty ? Czy ta wyżłobioną stroną zakłada się na piastę ? czekam na odpowiedź z góry dziękuję 🙂
Jak założycie felgi od astry 3 do astry 2 to dystanse macie gratis bo felga ma inne osadzenie i po zamontowaniu jest szerzej około 12 mm na jedno koło
Zabraklo mi informacji na temat promienia zataczania
O jednej istotnej rzeczy w zw. z geometrią nie powiedzieliscie. Parsmetr ujemnego promienia zataczania po zalozeniu dystansu pogarsza sie. Pogarsza sie wiec stabilnosc hamowania na nawierzchniach o nierownej przycxepnosci oraz jazda po prostej.
Mam pytanie, czy jesli byłem na wywarzeniu kól i kierownica dalej trzepie a nie mam dystansów to moze to być od tego czy raczej zbiezność?
4 min.Nie zetnie żadnych szpilek.. co za głupoty. Pierşcień centrujący nieprzeciwdziała żadnym siłom.. jak sama nazwa mówi centruje koło. (oczywiście nie popieram jazdy bez tych pierścieni żeby niebyło ale nie na tych " plastikowych" mało precyzyjnych tylko dokładnych aluminiowych)
koło trzyma się piasty na zasadzie tarcia i siě nie przesuwa na piaście w žaden sposób. Tarcie to "wywołują" śruby które dociskają felgę do piasty z olbrzymią siłą. W którym momencie niby ten pierścień miałby temu zapobiec ? kawałek plasticzku przy takich siłach 😉 ( pomijam fakt niedokrěconych śrub lub nakrětek ale zakładamy normalny właściwy montaż koła
Obaj
Kupilem hr i wibruje auto na dytansaxh :/ chuja warte
dystans rozsądnie to jaki? Max 10, 12mm?
witam posiadam golfa 4 4motion chciałbym założyć w nim dystanse z tyłu 15mm a z przodu 10mm czy takie rozwiązanie nie będzie mu szkodzić ?
No cóż łapa poszła!!!
Tak znowu Ten Łysy! Jak by mało przyprowadził Tego z Bródką – fakt też się zna.
Trochę to mnie martwi gdyż co mam problem zerkam w YouTube i problem rozwiązany .
A.. Zmartwienie – zaradzić okazuje się mogli tylko oni.
Jesteście naj lepsi w temacie.
Ps. Jak zawsze szacun za umiejętności pedagogiczne MOJA OCENA DLA WAS TO 666 😉
Siemanko mam 17 et 45 opona 225/45 w audi a4b5 quattro mam pytanko czy beda mi opcierac opony ???? czy dac lepiej dystans 20mm z tylu a na przod 15mm????
9.20 Dokrecanie śrub.! Jak ktoś sobie skacze po kluczu fabrycznym do kół to i tak nie dokreci śrub z siłą 120 nm. Bo ten klucz ma zazwyczaj 30 cm a nie 100cm
Ten koleś podobny do Małysza ma zajefajny sweterek.
Dystanse super ale co zrobić jeśli felga wychodzi poza obrys a chcemy by było zgodnie z prawem możecie doradzić 😁
Dałbyś mu dać dokończyć czasem bo dobrze chopok prawi 🙂 przyjemnie sie słuchało 🙂
Pytanko, dokładam dystanse 15mm, zmierzyć śruby i kupić 15mm dłuższe, tak ?
Witam. Szukam felg do auta. Lecz nie mogę znaleźć odpowiedzi jakich powinienem szukać aby nic nie ocierało. A mianowicie auto jest na sprężynach H&R (nr katalogowy 29260) -50mm. Audi a3 8p 2006 hatchaback 2.0tfsi.
Opona którą chce kupic to uniroyal rainsport 5 225/40 r18
Są auta gdzie nawet producent tego auta ma w ofercie dystanse kół oraz trzy rodzaje poszerzenia nadkoli. Więc jeśli producent auta oferuje jako opcja dystanse kół to chyba jednak nie jest z nimi tak źle.
Oczywiście są to markowe dystanse za dużo większe pieniądze niż te z allegro.
Dodatkowo ten sam producent ma w ofercie poszerzenia nadkoli mam tu na myśli Forda Ranger i do tego auta są trzy rodzaje dystansów w rozmiarze 20mm, 25mm, 30mm na koło czyli na oś mamy x2 więc te najszersze mają łącznie 60mm na oś i do tego są jeszcze poszerzenia nadkoli.
A niżej opis se strony Forda:
"Pojazd wygląda na szerszy z zamontowanymi pierścieniami dystansowymi, ponieważ koła pojazdu pokrywają się z zewnętrznymi krawędziami nadkoli, znacznie poprawiając jego wygląd. Poprzez zwiększenie rozstawu kół uzyskuje się również zoptymalizowane właściwości jezdne w połączeniu z większą stabilnością, ponieważ pozytywnie wpływa to na ruch podwozia. Uwaga: możliwa konieczność przedłużenia nadkola / prace nadwozia wymagane przed montażem. Skonsultuj się z dealerem lub, jeśli jest to właściwe dla Twojego kraju, pobierz certyfikat ABE ze strony internetowej Eibach"
Reasumując skoro producent auta to dopuszcza to chyba nie jest tak źle z tymi dystansami 🙂
Powiem tak auto terenowe jeep i co 30 mm nie ma sensu ?! Łożyska idą szybciej ?! Auto max jeżdżę 120 km /H wiec czy jest sen dla obrysu wizualnego wyglądu ?!
Jaka minimalna odległość opony od Macphersona lub elementów zawieszenia
A czy można dać dystans np tylko z tyłu ?Czy musi być też z przodu…
A co powiesz na temat dystansów na jednej osi-tylnej w BMW biorąc pod uwagę, że wszystkie akusy mają oryginalne et?
Sam miałem u siebie dystanse Eibach Pro Spacer 5×112 12mm czyli na osi 24mm i przejechałem na nich z 25 tysięcy kilometrów swoją C5. Takie dystanse mogę polecić, kosztują sporo bo 350 zł za dwie sztuki jednak za jakość i niską wagę się płaci.
A gdyby tak oddać do tokarza stare tarcze hamulcowe żeby je precyzyjnie ścią? W teorii powinno to wytrzymywać opory
fajny sweter
fajny sufit…
Ja w BMW X5 miałem sprężynki wkręcone w dystanse tragedia murowana
cieniasy 🤣
Takie dystanse Brałem od Dystom. Polecam
Jezeli chodzi o spas dystansu z piastą, to czy będzie problem jeżeli dystans jest od "przylgni" węższy o prawie 1cm, czy może się rozlecieć łożysko? Z góry dziękuję za pomoc 😊