Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Kończy się ELDORADO w salonach samochodowych…



Kupujesz auto?
Sprawdź historię VIN: https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=motodoradca&b=596ea163&voucher=motodoradca
Z tego linku otrzymasz 10% rabatu!

Zapisz się na szkolenie do Akademii Moto Doradcy :
– WWW : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Zajrzyj do mnie na sociale :
– INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram
– FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook

Subskrybuj kanał :
– MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, lub poprzez stronę : https://motodoradca.tv/zakupauta/

Komercyjne działania : wspolpraca@motodoradca.tv

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

42 thoughts on “Kończy się ELDORADO w salonach samochodowych…

  1. Pomimo, że mógłbym kupić sobie nowe auto, to nie widzę najmniejszego sensu wydawać kupę kasy, tylko o to żeby pokazać się rodzinie, znajomym, sąsiadom. Kupujesz nowe auto, a i tak słono płacisz za przeglądy, żeby zachować niby gwarancję itd. Wolę jeździć starszym autem i samemu robić przy nim wszelkie naprawy, co sprawia mi przyjemność.

  2. Jak 3 lata temu byłem gotów wydać prawie 300tys zł na VW multivana to sprzedawcy w salonie poświęcali mi bardzo dużo uwagi…
    Do chwili, kiedy deklarowałem zakup jedynie na osobę prywatną i tylko za gotówkę

    Do dziś nie za bardzo rozumiem, dlaczego taki klient jest niewygodny

  3. Zaraz zaraz, dość już pierdzielenia o tym że elektryki są drogie bo ta technologia się dopiero rozwija. Bzdura do kwadratu, ta technologia jest znana od lat i prosta. Zresztą to miało być jedną z jej zalet jak ogłaszali początek rewolucji elektrycznej. I co ?? Jak zwykle zmiana zdania i pierdzielenie frazesów byle by golic frajera więc już bys Waldku chociaż ty tych bzdur nie powtarzał. Swoją BMW walnie ogłosiło produkcję małoseryjna BMW X5 z ogniwami wodorowymi, w skrócie gińcie bateryjki wodór już po was idzie 😁😁😁👍👍👍

  4. Szczerze mówiąc temat dla mnie mało interesujący bo nie planowałem i nie planuje. Choć kontakt z ASO też miałem i może w tym temacie wrzucę 3grosze. Najpierw pytanie: czy ASO może odmówić naprawy samochodu który nie jest wypadkowy i przyjechał na własnych kołach pod serwis?
    Ja właśnie kilka lat temu miałem taką sytuację i zastanawiam się czy dużo osób też tak ma.

  5. Widmo recesji powoduje, że niektóre korporacje już wprowadzają oszczędności i np. zamiast octawii wynajmują rapidy i fabie. Ciekaw jestem jakie będą działania flot w przyszłym roku, bo może to nieźle wstrząsnąć producentami aut.

  6. Waldek, kiedy mówiłeś o obniżkach cen przyznawanych przez roboty na stronie producenta, myślałem że dążysz do zareklamowania wtyczki do przeglądarki dającej cashback 😛

  7. Nasty raz pisze to samo.

    W 2016r na spotkaniu koncernów motoryzacyjnych ustalono podział rynku i integrację produkcji wzajemnej. Podjęto pomysł, aby producent od początku do końca życia pojazdu miał nad nim kontrole. Czyli serwis i sprzedaż wyłącznie przez producenta. Powoli ceny mają wzrastać, a do osiągnięcia pułapu gdzie osoba indywidualna nie będzie w stanie kupić na własne potrzeby auta, a jedynie korzystać z sharing'u. Pomagać ma w tym Unia którą dyrektywami ma zniechęcać do posiadania auta na własność. Trochę sytuację zakłócił Elon, niespodzianie wprowadzając auta elektyczne czym ugryzł znaczący rynek premium. Unia ma problem z produkcją ogniw, ponieważ, surowce do produkcji nie występują w Europie, a te które są dostępne, już zgarnęli chińczycy. I tu Unia w tempie ekspresowym wypracowała/wypracowuje proces refurbish ogniw jak i całych pojazdów wpisując eletyki do planu reorganizacji rynku motoryzacyjnego w Europie. Reasumując rok zakazu sprzedaży aut spalinowych to też rok likwidacji salonów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych i warsztatów indywidualnych. Nowa motoryzacja nie będzie dla każdego i nie będzie jak dziś dla kaprysu i przyjemności. Skończy się mobilność pracownika i zmiana pracy 2x w miesiącu, a przynajmniej nie będzie to takie proste i oczywiste jak dziś.

  8. Wyrażam zdziwienie że nazywamy ,,Eldorado'' to co się dzieje od 2 lat. Nie ma aut, jasne te które się ostatnio sprzedawało były na 100% marży. Jednak efekt skali nadal zadziała, co mi z 3 aut na 100%, jak kiedyś było 12 na 30%. Produkty dodatkowe też przy takiej ilości aut przynoszą super mnie zysku. Rozumiem że kupujący ma podejście: chce jak najmniej wydać, jest drogo i czemu na mnie chcecie tyle zarobić. Ale handlowcy nie są specjalnie w lepszej pozycji, nie wiadomo czy będzie lepiej, kiedy tak się stanie. Prace na prowizji w motoryzacji dziś to ryzyko w czystej postaci. A w ekstremalnej sytuacji właściciel zamknie punk sprzedaży.

  9. To wszystko pojdzie ale w strone lat 90 czyli remontowania wszystkiego jak leci i jezdzenia tym do oporu. Ceny sa nieadekwatne do klasy auta – 90tys za pierdzace Polo czy 77 tys za badziewnego Dustera . W tej cenie ktos kupi za 30 cos klase wyzszego, wlozy z 10tys w naprawe i bedzie mial lepsze auto i duzo taniej.
    Elektrykow masowo i tak nikt nie kupi bo nie bedzie ich gdzie i czym ładowac, do tego sa zbyt drogie i upierdliwe w eksploatacji.

  10. Ja tam nie wiem. Mi 2015 roku przysłała Skoda ofertę na nowe auto i z tego skorzystała moja żona. Za 43 tys dostała Fabię 3 Ambition w gratisie pakiet przeglądów, przedłużona gwarancja i pakiety wyposażenia. I jeszcze poszliśmy do drugiego salonu a tam upuścili nam na cenie. Czasami trafi się oferta specjalna.

  11. A słyszałeś o aplikacji Kadromierz? To elektroniczna obroża dla pracownika, choć za to jest w KK art.189 kara od 3 mies.do5 lat ciupy. Tylko sąd ma do tego prawo, żaden pracodawca-byznesmen

  12. I że co niby? Że znowu będzie można nowego Qashqaia kupić za 75k jak w 2019? He, he. A co do przyjemności bycia w salonie, to nie, nie było nigdy przyjemnie. W żadnym. Zawsze miałem wrażenie , jakbym rozmawiał z cwaniaczkami, niezależnie od salonu. Więc płakać nie będę.

  13. W 2018 kupiłem swoje pierwsze nowe auto w życiu. Sprzedawcy powiedziałem, że gdyby elektryczne kosztowało max 20% więcej, to bym je kupił, ale nie za ponad 2 razy tyle. Pewnie trzeba poczekać aż elektryki stanieją. On mi na to się uśmiechnął i powiedział, że to spaliniaki doszusują ceną do elektryków. I, oczywiście, miał rację. Skąd on to wiedział?

  14. Dla mnie super sprawa, zamawianie przez internet 🙂 nic mnie tak nie wkurzało, jak negocjacje i zapytania do wielu salonów, aby otrzymać najniższa cenę

  15. Ceny w usa spadaja miesiac w miesiac pokazuja dane statystyczne.
    Elektryki w korpo się pojawiają bo UE wymusza ESG a korpo muszą sie dostosować jak nie to zaraz z rynku wypadną bo nie dostaną kredytów na inwestycje a może i kary zapłacą… a to wszystko to jest szrltuczne podniesienie progu wejścia w biznes…
    Klienci flotowi kupowali samochody dużo taniej niż zwykły obywatel w salonie to nie było kilka tysiecy tylko kilkadziesiąt.

  16. Ta duch bycia i niech tak zostanie,tam idiotyczni ludzie pracują i z takimi to jak najdalej ,po wyjsciu z takiego durnowatego salonu nie masz humoru ,jeb-ać salony i ludzi co pracuja tam,pozdr

  17. Typowe polskie myślenie sprzedawcy. W czasach dobrych pomiatanie klientem bo mam ich dużo a w złych proszenie się o klienta i nikomu do głowy nie przyjdzie że jakby w czasach dobrych zachowywał się odpowiednio to klient by o tym pamiętał o by wrocil

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!