Nissan GTR R35 za 150 tys. zł? To się nie może udać! Zaniedbane auto to skarbonka bez dna! O Samuraja trzeba dbać i często doglądać, szczególnie gdy chcecie wykorzystywać auto zgodnie z przeznaczeniem. W tajniki serwisowania i tuningowania Japończyka wprowadził nas Norbert Bugaj z JDL-Performance na warszawskim Annopolu – tu o tych autach wiedzą wszystko! Namiary na serwis – poniżej:
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
48 thoughts on “Nissan (G)asi (T)woją (R)adość – serwis R35 poza ASO”
140 stopni temp oleju ? to pierwszą modyfikacją w tym aucie powinna być chłodnica oleju jeśli seryjna dochodzi do takiej temperatury, a nie żadne podnoszenie mocy.
Bmw 3.0d olej co 8tys, skrzynia co 80. Po programie 4 lata bez poblemow, nawet lancuchy byly w dobrej kondycji, ale z zalozenia wymienione. Filtry co kilka miesiecy, chyba ze to paliwa, to co dwa lata. Koszt tez niemaly, a nie rozumiem kogos kto oszczedza, a pozniej placze, ze sie psuje. Drogi samochod, drogi serwis niestety
Zaliczkowałem nowego w salonie, ale po obejrzeniu kilkudziesieciu filmów na YT odnosnie GT-R zaczynam sie mocno zastanawiać. Ten samochód to dość archaiczna( 12-14 lat) konstrukcja i ilość usterek pojawiających sie jest niezliczona No i mam GT-R R35 Prestige z przebiegiem 204 km, dociera się, po 4 latach marzeń w końcu nabyłem go, ta maszyna ma coś co w żadnym innym samochodzie seryjnym się nie znajdzie, przez koneserów nazywane jest to "GTR Symphony " czyli w czasie jazdy, takie kosmiczne całkiem połączenie dzwięków silnika VR, 2 mostów, sprzegieł skrzyni, jej kół zębatych i wszystkich innych mechanizmów samochodu, jest coś potwornie niesamowitego…
Tajemnica handlowa jest jednym z priorytetow tego człowieka, i wcale się nie dziwię. Warto również obejrzeć material Sashy na jego kanale nt. serwisowanie GTR-a w Ecu-Performance.
Fajnie skorodowana ława w aucie za ponad 200tyś 🙂 Jak dojdzie jeszcze korozja budy tak jak w 350z i 370z to do kosztów remontów skrzyni trzeba będzie dodać blacharza i arkusze blachy. Nissan jest fajny jak jest świeży paro letni. Porażka że japońce od tylu lat nie mogą dać rady z korozją.
To dziwne ze skrzynia sie grzeje skoro jest z tyłu auta daleko od głównego "grzejnika" w aucie czyt. silnika Dobrym pomysłem by bylo dać wloty powietrza po bokach auta kierujące strumień powietrza na skrzynie
Ciekawy materiał, dał mi odpowiedź na wiele pytań odnośnie serwisownia gtr a. Co do ewentualnych kosztów naprawy skrzyni biegów myślałem, że będzie gorzej niż te wspomniane w przybliżeniu 15tys zł. Nie podałeś cen zamienników tarcz i klocków hamulcowych. Z tego co wyczytałem to kpl na przednią i tylną oś to koszt ponad 20tys zł. Mozesz podać ile to wychodzi w zamiennikach, które ten serwis bardzo chwali?
Szykuję się do zakupu GTR-a i każdy odmawiał mówiąc o kosztach że są takie wielkie i oglądając ten filmik widzę że koszty nie są wcale takie drogie gdzie samochód jest naprawde rewelacyjny do jazdy dla mnie np fajnie jest stanąć koło świateł z jakimś super carem i zobaczyć który szybciej wystrzeli i utrzyma pozycje. To wracając do kosztów w porównaniu do m3 znajomego jak opowiadał o kosztach to te koszty sa 70% tańsze niz w tym gtrze jedynie boję się tych skrzyń bo to jest drogie
369 zł wymiana opon ??
Ale tam z gościa trzeba wyciskać każde słowo D szkoda myślałem że jakieś ciekawostki będą, a tu takie pierdoły, olej, skrzynia..
W odcinku zabrakło cen tarcz i klocków
140 stopni temp oleju ? to pierwszą modyfikacją w tym aucie powinna być chłodnica oleju jeśli seryjna dochodzi do takiej temperatury, a nie żadne podnoszenie mocy.
Moje marzenie w wersji Nissmo
Panie Norbert jak będę miał gtra to tylko do Ciebie, pierwszy mechanik co wie jak działa samochód, pozdrawiam
Partyzantka, kanał kiepski a rozmowa mocno amatorska, coś typu -" widziałem kiedyś kosiarke, więc porozmawiajmy o nissanie "
Moim zdaniem jeden z najlepszych sportowych samochodów na świecie….za jeszcze w miarę "normalne" pieniądze":)
Serwis na poziomie mojej BMW F10. Wcale nie drożej.Kolega mało wygadany…pilnuje zdobytej wiedzy:)
Nie jest źle, koszty eksploatacji niejednego zwietrzałego premium są wyższe.
Bmw 3.0d olej co 8tys, skrzynia co 80. Po programie 4 lata bez poblemow, nawet lancuchy byly w dobrej kondycji, ale z zalozenia wymienione. Filtry co kilka miesiecy, chyba ze to paliwa, to co dwa lata. Koszt tez niemaly, a nie rozumiem kogos kto oszczedza, a pozniej placze, ze sie psuje. Drogi samochod, drogi serwis niestety
a można LPG założyć??
mysle ze Coobcio by sie uśmiał …
Zaliczkowałem nowego w salonie, ale po obejrzeniu kilkudziesieciu filmów na YT odnosnie GT-R zaczynam sie mocno zastanawiać. Ten samochód to dość archaiczna( 12-14 lat) konstrukcja i ilość usterek pojawiających sie jest niezliczona No i mam GT-R R35 Prestige z przebiegiem 204 km, dociera się, po 4 latach marzeń w końcu nabyłem go, ta maszyna ma coś co w żadnym innym samochodzie seryjnym się nie znajdzie, przez koneserów nazywane jest to "GTR Symphony " czyli w czasie jazdy, takie kosmiczne całkiem połączenie dzwięków silnika VR, 2 mostów, sprzegieł skrzyni, jej kół zębatych i wszystkich innych mechanizmów samochodu, jest coś potwornie niesamowitego…
Teraz fajnie by bylo zrobic taki odcinek o Porsche 911 turbo 😀
Niezła korozja ale jak to mowią Japonczyk co mnie nie dziwi, moje bmw pod spodem wyglada jak nowe i kosztuje mniej niż ta zabawka.
Tajemnica handlowa jest jednym z priorytetow tego człowieka, i wcale się nie dziwię. Warto również obejrzeć material Sashy na jego kanale nt. serwisowanie GTR-a w Ecu-Performance.
Zwykly kowalski musi napierdalac miesiac by moc zmienic olej w skrzyni 🙂
Jak serwis Gtr tylko Ecu Performance.
Serio 0w40 się tu leje? Od razu bym przeszedł na coś w50-60.
Częste problemy ze skrzynią biegów. Nowa skrzynia 100k. Spoko.
Fajnie skorodowana ława w aucie za ponad 200tyś 🙂 Jak dojdzie jeszcze korozja budy tak jak w 350z i 370z to do kosztów remontów skrzyni trzeba będzie dodać blacharza i arkusze blachy. Nissan jest fajny jak jest świeży paro letni. Porażka że japońce od tylu lat nie mogą dać rady z korozją.
Sebek kup sobie porządne auto AMG z gwiazdą, Nissan to tylko wiatr pustyni. Pozdro!
Do nissana to Coobcio, ale nie oceniam. Więcej chęci do rozmowy dla Pana z serwisu. Pozdrawiam
To dziwne ze skrzynia sie grzeje skoro jest z tyłu auta daleko od głównego "grzejnika" w aucie czyt. silnika
Dobrym pomysłem by bylo dać wloty powietrza po bokach auta kierujące strumień powietrza na skrzynie
teraz jak bede widział gtr na miescie bede patrzył z politowaniem dla właściciela takiego auta….
To na tym kanale są filmy na inny temat niż kręcenie dramy z Mercedesem? 😅
Zabraklo tabelki podsumowujacej
film ciekawy. Jedna tylko uwaga kosmetyczna… yyyyyyy
Szczerze mówiąc spodziewałem się wyższych kosztów 😀
Zróbcie taki odcinek o Audi S3 i RS3 z generacja 8V. Uwielbiam Wasze materiały ! Pozdr!
Niektóre pytania są bez sensu… Czy kiedykolwiek widziałeś, żeby ktoś przy zakupie wyjmował i rozbierał skrzynie? Litości…
ja pierdole jak mozna bylo kupic czerwonego gtra 🤮🤮🤮
Generalnie wiedza ciekawa, ale majster jest mniej komunikatywny od mojej babci.
Tylko 5w50 lub 10w60!
Olej o lepkości 0W40 w tak sportowym silniku to kiepski pomysł.
zawsze chciałem taki film o R35 zobaczyć
Film był by fajny gdyby gościu odpowiadał z pasja dodawał smaczki a tak lepiej poczytać na forach więcej się dowiesz
Ciekawy materiał, dał mi odpowiedź na wiele pytań odnośnie serwisownia gtr a.
Co do ewentualnych kosztów naprawy skrzyni biegów myślałem, że będzie gorzej niż te wspomniane w przybliżeniu 15tys zł.
Nie podałeś cen zamienników tarcz i klocków hamulcowych. Z tego co wyczytałem to kpl na przednią i tylną oś to koszt ponad 20tys zł. Mozesz podać ile to wychodzi w zamiennikach, które ten serwis bardzo chwali?
Taka drobna uwaga: GTR nie należy do rodziny Skyline i nie należy go określać mianem R35 bo to całkowicie osobny model.
nwm jak mocno trzeba upierdalac GTRa zeby olej zagotował az do 140 xD
napewno nikt mądry by tak nie zgrzał silnika pozdro
Szykuję się do zakupu GTR-a i każdy odmawiał mówiąc o kosztach że są takie wielkie i oglądając ten filmik widzę że koszty nie są wcale takie drogie gdzie samochód jest naprawde rewelacyjny do jazdy dla mnie np fajnie jest stanąć koło świateł z jakimś super carem i zobaczyć który szybciej wystrzeli i utrzyma pozycje. To wracając do kosztów w porównaniu do m3 znajomego jak opowiadał o kosztach to te koszty sa 70% tańsze niz w tym gtrze jedynie boję się tych skrzyń bo to jest drogie
Jak za super samochud, to ceny są śmiesznie tanie, w porównaniu do tego że może porobić awentadora, którego ceny utrzymania są kolosalne.
Cobcio by mówił więcej o tych autach a o zetkach to kosmos
Miał być CLS AMG ale chyba padnie na GTR po tym odcinku
Pakujesz skrzynie od Ams i nie ma szans jej rozwalić wowczas auto cieszy
Gowno a nie film
Typie ten gosc stremowany mechanior wypadl lepiej niz ty 🤦♂️