Poszukujemy części. Jeśli coś możecie pomoc piszcie polskieporsche@gmail.com
#polskieporsche #patrykmikiciuk #porsche Materiał zawiera lokowanie.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
48 thoughts on “Polskie Porsche #3 – Nie jest tak źle jak myśleliśmy!”
Ja pozostałości po swoim Proszę 911 wyprzedalem W Garażu teraz trzymam TEŚCIOWA
Hej. Patryk wyłącz tego gościa z pasją bo klepie jak najęty my wszyscy to rozumiemy, ale tyrkotanie jak z karabinu maszynowego psuję ten film. Proszę poczytać komentarze. Nie jestem jedynym. Trzymam kciuki. Po za tym gościem który nie smakuje w tym filmiku dodam że mam kolegę w Opolu który ma takie coś z 75 rozbite, jest żołnierzem więc kontakt z nim jest utrudniony, ale jak się uda to postaram się w czymś pomóc. Pozdrawiam
Silnik od tej 911ki ma Jacek Gollob. Zostal on wmontowany do polskiej "Skarpete" o jagodowym kolorze, ktora Jacol latal po Bydgoszczy i okolicach. Kto ze smutnej jak pizda w lesie Bydzi to zna temat.
Patryk jesteś super.Ogromna wiedzą.I super pasja.Na projekt super.Sam remontuje Fiata 127 więc wiem ile to pracy i kasy.Trzymam kciuki i wiem że uda się Wam projekt.
Patryku uważam ze najlepiej zrobisz jeśli przywrócisz to porshe do takiego stanu w jakim był wyjeżdżając z fabryki 🙂 a przynajmniej oryginalny lakier zachowaj (granatowy) pozdrawiam
Kto jest za tym aby Patryk zrobił z Tomkiem oddzielny odcinek o narzędziach blacharskich daje ŁAPKĘ W GÓRĘ! 🙂 Ale serio, Patryk zróbcie taki odcinek. Będzie bardzo ciekawy. Pozdrawiam "Rumski Fiat 125p" (FB)
kto by pomyślał, ze odbudowanie klasyka będzie miało duża widownie.. normalnie szok! whealers dealers*Mightycarmods*Overhaulin*fast"n loud*pimp my ride etc.
Poziom wiedzy Pana Tomka, jego pasja i sposób w jaki o tym wszystkim opowiada są niesamowite. Jeżeli ten człowiek ma swój kanał na YT to dajta linka a jeżeli go nie ma to pytam czemu jeszcze go nie ma.
A mnie zastanawia jedno – ciągle Panowie mówicie, że auto ma od początku historię w Polsce itd. ale w papierach nie ma daty pierwszej rejestracji? Czy po prostu nie ma papierów skoro w poprzednim odcinku dokopaliście się do VIN-u? Tablice są czarne trzyliterówki a więc równie dobrze mógł zostać sprowadzony dopiero na przełomie lat 80/90 jako rozbitek z Niemiec. Zresztą wątpliwa jakość i rozmach przeróbek blacharskich na to by wskazywała. Pamiętam jak kolega kupił kiedyś Golfa III po tuningu w wykonaniu polskich Mirków. Pierwszy rok rzeczywiście jakoś wyglądał – wnętrze wyplakowane, ciemne szyby, wlot na masce, tylne lampy a'la Lexus, przednie plastikowe, nakładki na progi, nadkola, zielony mieniący się lakier. Po mniej więcej dwóch zimach cała karoseria zaczęła puchnąć a z dachu odpadały płaty szpachli grubości 5mm. Cała elektryka sztukowana na izolację z różnych kolorów kabelków. Pod szczelnie zaciągniętymi pokrowcami każdy fotel z innego wozu.
Wielki szacun dla Pana Tomka – prawdziwy człowiek z pasją, blacharz, rzemieślnik można powiedzieć starej daty. Nie jak większość obecnych cwaniaczków chcących tylko przekładać gotowe elementy z Anglików i wszędzie walić szpachlę. Nawet progów już się obecnym blacharzom nie chce wstawiać, odsyłają z kwitkiem a co dopiero ręczne doginanie czy rowkowanie elementów? Ma być szybko, na sztukę, dać się sprzedać z jak największą przebitką. Prawie nikt np. nie robi już naciągania karoserii po wypadku. Wspawuje się całe gotowe elementy wycięte z innego pojazdu.
Ale numer 8.15 rozmawiają o Porschaku który właśnie naprawiają który ma w rajdach jeździć i mówią o tych samych modyfikacjach które przeprowadzone były w Polskim Porsche .Powolutku zczynają wchodzić na trop ..Fajnie to oglądać drugi raz 🙂
Ja pozostałości po swoim Proszę 911 wyprzedalem W Garażu teraz trzymam TEŚCIOWA
niech ci jacyków załatwi te trzy części co się je depcze nogami, umieszczone w podłodze pod kierownicą
Polish Porsche is not German at all.
Hej. Patryk wyłącz tego gościa z pasją bo klepie jak najęty my wszyscy to rozumiemy, ale tyrkotanie jak z karabinu maszynowego psuję ten film. Proszę poczytać komentarze. Nie jestem jedynym. Trzymam kciuki. Po za tym gościem który nie smakuje w tym filmiku dodam że mam kolegę w Opolu który ma takie coś z 75 rozbite, jest żołnierzem więc kontakt z nim jest utrudniony, ale jak się uda to postaram się w czymś pomóc. Pozdrawiam
Czy Pan blacharz ma swój kanał na YT ?
zaj…te.
Naprawde wielki szacunek dla tego pana 👍👍👍👍👍👍 to jest cale jego zycie..ps mam tą samą bluze aeronautica militare 😊😊👍
Tomek pasjonat i fachura, szacun!
blacharz jest super!
Silnik od tej 911ki ma Jacek Gollob.
Zostal on wmontowany do polskiej "Skarpete" o jagodowym kolorze, ktora Jacol latal po Bydgoszczy i okolicach.
Kto ze smutnej jak pizda w lesie Bydzi to zna temat.
Tomek, podziwiam Cię.
"WINCYJ PANA TOMKA!"
Patryk jesteś super.Ogromna wiedzą.I super pasja.Na projekt super.Sam remontuje Fiata 127 więc wiem ile to pracy i kasy.Trzymam kciuki i wiem że uda się Wam projekt.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/porsche-911-urmodell/976534189-216-4921
Patryku uważam ze najlepiej zrobisz jeśli przywrócisz to porshe do takiego stanu w jakim był wyjeżdżając z fabryki 🙂 a przynajmniej oryginalny lakier zachowaj (granatowy) pozdrawiam
Mikiiuk,imbecylu czy ty musisz mu caly czas sie wpierdalac w slowo?
Szacun za wiedze .
Mam licznik
Witam ze dla Tomka jego praca jest całym życiem aż pieknie sie to oglada jesteś mistrzem w swoim fachu !
Oglądam tylko dla tego żeby zobaczyć umiejętności i fach pracowników warsztatu
Kto jest za tym aby Patryk zrobił z Tomkiem oddzielny odcinek o narzędziach blacharskich daje ŁAPKĘ W GÓRĘ! 🙂
Ale serio, Patryk zróbcie taki odcinek. Będzie bardzo ciekawy. Pozdrawiam "Rumski Fiat 125p" (FB)
kto by pomyślał, ze odbudowanie klasyka będzie miało duża widownie.. normalnie szok! whealers dealers*Mightycarmods*Overhaulin*fast"n loud*pimp my ride etc.
Gracias por compartir ! No habia visto tus videos , provengo del foro earlyregistry!
Poziom wiedzy Pana Tomka, jego pasja i sposób w jaki o tym wszystkim opowiada są niesamowite. Jeżeli ten człowiek ma swój kanał na YT to dajta linka a jeżeli go nie ma to pytam czemu jeszcze go nie ma.
Ale mu wchodzisz w słowo i przeszkadzasz temu mechanikowi w wypowiedziach, niemalże w każdym odcinku. Ogarnij sie patryk
A mnie zastanawia jedno – ciągle Panowie mówicie, że auto ma od początku historię w Polsce itd. ale w papierach nie ma daty pierwszej rejestracji? Czy po prostu nie ma papierów skoro w poprzednim odcinku dokopaliście się do VIN-u? Tablice są czarne trzyliterówki a więc równie dobrze mógł zostać sprowadzony dopiero na przełomie lat 80/90 jako rozbitek z Niemiec. Zresztą wątpliwa jakość i rozmach przeróbek blacharskich na to by wskazywała. Pamiętam jak kolega kupił kiedyś Golfa III po tuningu w wykonaniu polskich Mirków. Pierwszy rok rzeczywiście jakoś wyglądał – wnętrze wyplakowane, ciemne szyby, wlot na masce, tylne lampy a'la Lexus, przednie plastikowe, nakładki na progi, nadkola, zielony mieniący się lakier. Po mniej więcej dwóch zimach cała karoseria zaczęła puchnąć a z dachu odpadały płaty szpachli grubości 5mm. Cała elektryka sztukowana na izolację z różnych kolorów kabelków. Pod szczelnie zaciągniętymi pokrowcami każdy fotel z innego wozu.
Wielki szacun dla Pana Tomka – prawdziwy człowiek z pasją, blacharz, rzemieślnik można powiedzieć starej daty. Nie jak większość obecnych cwaniaczków chcących tylko przekładać gotowe elementy z Anglików i wszędzie walić szpachlę. Nawet progów już się obecnym blacharzom nie chce wstawiać, odsyłają z kwitkiem a co dopiero ręczne doginanie czy rowkowanie elementów? Ma być szybko, na sztukę, dać się sprzedać z jak największą przebitką. Prawie nikt np. nie robi już naciągania karoserii po wypadku. Wspawuje się całe gotowe elementy wycięte z innego pojazdu.
cudowny jest ten entuzjazm Tomka 😀
Fachowiec tak fajnie opowiada o aucie i narzędziach i o wszystkim że będą tam autobusy z wycieczkami pod warsztat podjeżdżać .
Panie Blacharzu !!!!!!! Wielki Szacunek!!!
najlepiej bylo by odowic go do stanu pierwotngo
7707kw
oglądam wszystko drugi raz 🙂
Ale numer 8.15 rozmawiają o Porschaku który właśnie naprawiają który ma w rajdach jeździć i mówią o tych samych modyfikacjach które przeprowadzone były w Polskim Porsche .Powolutku zczynają wchodzić na trop ..Fajnie to oglądać drugi raz 🙂
Kciuk w górę i wielki szacunek dla Pana Tomka za pasje i wiedze o swoim zawodzie. 🙂
jestem takim samym wariatem samochodowym jak Patryk . Film extra , oglądam wszystkie części .DZIĘKUJĘ
Odświeżam
Ten Pan powinien uczyć w szkołach słuchałbym go godzinami 😀
Niebywałe miejsce 😀
ten porszak wygląda jak by był z motorsportu
Widać, że Tomek kocha swoją robotę. A jak ktoś robi to co lubi, to robi to dobrze.
Oglądam 2 raz 🙋 🙋🙋.
Oglądam drugi odcinek 🙂
"Możemy zrobić razem." A dasz się karnąć?????
Ten blacharz ma pasję
Super. Fachowiec który zna historie narzędzi. Szczena opadła. Pasjonat.
No porszak fajny
Widać że pan Tomek jest zajarany swoją pracą, czasami aż jest mi go szkoda gdy Patryk ucina temat gdy ten się dopiero rozkręcał 😀 Miło się go słucha.