Po nieoczekiwanym sukcesie dużego SUV-a – modelu Cayenne – firma Porsche postanowiła iść za ciosem i wprowadziła na rynek mniejszy model Macan (czyt. makan). SUV i Porsche w jednym zdaniu kłóci się z przekonaniami na temat marki. Ale przekonania te możesz schować do kieszeni, kiedy tylko zasiądziesz za kierownicą Macana.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
30 thoughts on “(PL) Porsche Macan S – test i jazda próbna”
Hej. Proponuję odpuścić komentarze dotyczące stopnia zamożności. Widz wrażliwy na formę wycofa się ponieważ nie chce byś popadał w stereotypowy poglą dotyczący, być może zresztą jego, stylu życia. Jeżeli potrzeba jest przemożna niech to będzie zajebisty żart, który obrazi, ale też rozczuli. Niech zmusi do spojrzenia z dystansu. Dzięki temu zmusisz tego kogoś do moblilizacji, napomnisz delikatnie "nie nadymaj się". W filmie wcinasz się między przekaz a odbiorcę. Jesteś aktorem, ale i medium, masz pomóc podjąć decyzję zamiast ją klasyfikować. Dięki za Twój kanał. Poza drobnymi zmarszczkami na formie jest chyba najbardziej pogodnym w polskiej przestrzeni. 🙂
Ps. Testując RR Phantoma nie wkładaj mu do bagażnika jakiejś byle torby z byle wzorkami. Możliwe, że tu daje się we znaki moje przewrażliwienie.
6:19 dobrze widzę 142km/h ? 🙂 Nie żeby mi to przeszkadzało, ale dobrze wiedzieć, że testy są testami, a nie jak niektórzy rozwodzą się że dane auto świetnie się trzyma drogi nie przekraczając 80 km/h
Panie Marku – czy mógłby Pan przetestować Macana z 2-litrową benzyną. Cena taka jakaś mniej kosmiczna, trochę wyrzeczeń i może dałbym radę. Ale czy warto ? Bardzo proszę
oj pamietam jaka była sraczka u poddostawców automotive jak wypuszczali to auto – Pokazali je w listopadzie czy grudniu 2013 w Los Angeles, a jeszcze we wrześniu i październiku nie mieli wielu elementów do prototypu. Pewne rzeczy szły nawet kurierem lotnicznym do LA na ostatnią chwilę. 🙂
Krytykuje Pan układ przycisków w Macanie. Zapewniam, że przyciski mogą być problemem tylko dla testera, który ma tylko parugodzinny kontakt z autem. Właściciel przyzwyczaja się do nich po paru dniach i proszę mi wierzyć, że ich obsługa jest łatwa i intuicyjna, zachodzi bez odrywania oczu od obserwowania drogi. Jest to przykład czegoś, za co właściciel może być wdzięczny projektantowi (w czasach ekranów dotykowych). Po drugie, zapewniam, że osoba konfigurująca i kupująca Macana nie ma żadnych kompleksów, odnośnie opcji niezamówionych. Nie ten typ ludzi – proszę pozostać przy ocenie samochodów, jeśli się Pan na tym zna.
Lexus NX czy Porsche Macan? Który wydaje się lepszym wyborem i jak z kosztami użytkowania? Lexus słynie z bezawaryjności, a jak to wygląda w przypadku porsche i jego serwisowaniu?
Jeszcze raz ja sie czepiam niepotrzebnie ALE mnie (napravde 😉 ) wkurza gdy ktos (szczegolnie ten co robi i versje angielska) pomija szerokokatne mislenie …Tak ,chodzi o klucz w stacijce ktory NIE jest po lewej stronie , tylko od strony drzwi,okna,itp…Tak , jednak 1/3 populacji jezdzi po lewej stronie i stacyjka jest po 'prawej' stronie. Tu pisze o tym ale to 'choroba' wszystkych dziennikarzy motoryzacijnych
Totalnie nie zgadzam się… Jeśli nie stać i przypomina na jakie opcje nie stać? Hmmm…. Można pomyśleć, że nie każdy chce jakiejś opcji…. A co do samych przycisków, to to jest właśnie w porsche najlepsze…. Zaaaaawszeeeeee fajnie mieć wszystko pod ręką…. I cóż…. Używanie sformułowań nie stać Cię…. Masz bogatych rodziców…. No nie takt…..
Коротыш хренов…
Spoko kanał polecam!
IMO Macan jest chyba gdzieś z 100 razy lepiej wyglądającym autem , niż Cayenne .
2:11
5:40 – rzeczywiście niepozorny dźwięk 1,9 TDI, sądzę, że nie jedno auto premium jest zawstydzić (np. M3 F30)
seat exeo 2,0 tdi 143KM manual przy 3000 obrotow jest 190km/h
Ciekawa informacja odnośnie stacyjki po lewej stronie. Dzięki 🙂
Hej. Proponuję odpuścić komentarze dotyczące stopnia zamożności. Widz wrażliwy na formę wycofa się ponieważ nie chce byś popadał w stereotypowy poglą dotyczący, być może zresztą jego, stylu życia. Jeżeli potrzeba jest przemożna niech to będzie zajebisty żart, który obrazi, ale też rozczuli. Niech zmusi do spojrzenia z dystansu. Dzięki temu zmusisz tego kogoś do moblilizacji, napomnisz delikatnie "nie nadymaj się". W filmie wcinasz się między przekaz a odbiorcę. Jesteś aktorem, ale i medium, masz pomóc podjąć decyzję zamiast ją klasyfikować. Dięki za Twój kanał. Poza drobnymi zmarszczkami na formie jest chyba najbardziej pogodnym w polskiej przestrzeni. 🙂
Ps. Testując RR Phantoma nie wkładaj mu do bagażnika jakiejś byle torby z byle wzorkami. Możliwe, że tu daje się we znaki moje przewrażliwienie.
Marek po tym teście zauważyłem że dość negatywnie opisywałeś porsche i bardzo mało plusów tego auta omówiłes. Chyba ze to auto nie ma tylu plusów ?
2:11 wtf?????
mareczku a ten zeszycik na dachu to w pakiecie z porche xd 3:26
6:19 dobrze widzę 142km/h ? 🙂 Nie żeby mi to przeszkadzało, ale dobrze wiedzieć, że testy są testami, a nie jak niektórzy rozwodzą się że dane auto świetnie się trzyma drogi nie przekraczając 80 km/h
robią wielkie auta w których niema miejsca
Panie Marku – czy mógłby Pan przetestować Macana z 2-litrową benzyną. Cena taka jakaś mniej kosmiczna, trochę wyrzeczeń i może dałbym radę. Ale czy warto ? Bardzo proszę
a może test macana 2.0 ??
Mój ojciec ma auto za 450000 i sobie sam robi zakupy
porsche poza 911 to nieporozumienie cenowe, serwisowe itd
6:19 142km/h :))
Panie Marku zrobi pan test porsche cayenne 2018 3.0 bezyna
W najnowszym modelu z 2017 te wszystkie problemy zostały usunięte. Auto jest rewelacyjne, proszę przetestować nowy rocznik.
Ale na zewnątrz mruczy fajnie
Towar Macany należy do macanta.
+1, co to k… jest 😉 dokładnie LOL
oj pamietam jaka była sraczka u poddostawców automotive jak wypuszczali to auto – Pokazali je w listopadzie czy grudniu 2013 w Los Angeles, a jeszcze we wrześniu i październiku nie mieli wielu elementów do prototypu. Pewne rzeczy szły nawet kurierem lotnicznym do LA na ostatnią chwilę. 🙂
Co by nie mówić, jest ładniejszy od wstrętnego Cayenne. Mieć kasę i kupować Cayenne to ….
Krytykuje Pan układ przycisków w Macanie. Zapewniam, że przyciski mogą być problemem tylko dla testera, który ma tylko parugodzinny kontakt z autem. Właściciel przyzwyczaja się do nich po paru dniach i proszę mi wierzyć, że ich obsługa jest łatwa i intuicyjna, zachodzi bez odrywania oczu od obserwowania drogi. Jest to przykład czegoś, za co właściciel może być wdzięczny projektantowi (w czasach ekranów dotykowych).
Po drugie, zapewniam, że osoba konfigurująca i kupująca Macana nie ma żadnych kompleksów, odnośnie opcji niezamówionych. Nie ten typ ludzi – proszę pozostać przy ocenie samochodów, jeśli się Pan na tym zna.
Lexus NX czy Porsche Macan? Który wydaje się lepszym wyborem i jak z kosztami użytkowania? Lexus słynie z bezawaryjności, a jak to wygląda w przypadku porsche i jego serwisowaniu?
Jeszcze raz ja sie czepiam niepotrzebnie ALE mnie (napravde 😉 ) wkurza gdy ktos (szczegolnie ten co robi i versje angielska) pomija szerokokatne mislenie …Tak ,chodzi o klucz w stacijce ktory NIE jest po lewej stronie , tylko od strony drzwi,okna,itp…Tak , jednak 1/3 populacji jezdzi po lewej stronie i stacyjka jest po 'prawej' stronie. Tu pisze o tym ale to 'choroba' wszystkych dziennikarzy motoryzacijnych
Ładne auto kupie je za rok
Totalnie nie zgadzam się… Jeśli nie stać i przypomina na jakie opcje nie stać? Hmmm…. Można pomyśleć, że nie każdy chce jakiejś opcji…. A co do samych przycisków, to to jest właśnie w porsche najlepsze…. Zaaaaawszeeeeee fajnie mieć wszystko pod ręką…. I cóż…. Używanie sformułowań nie stać Cię…. Masz bogatych rodziców…. No nie takt…..