Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/c/patrykmikiciuk?sub_confirmation=1
Pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN! http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150
Odkrywamy kolejną niesamowitą historię. W 1934 r. zaprezentowano roadstery 315/1 i 319/1 wyposażone w jednostki o pojemności 1500 ccm i 1900 ccm. To prawdopodobnie pierwszy przedwojenny samochód, który zapoczątkował polski motorsport.
#patrykmikiciuk #polskiebmw #BMW
Materiał zawiera lokowanie.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
27 thoughts on “Co dalej z silnikiem BMW? | Polskie BMW”
Jeśli chodzi o dźwigienki i dorabianie do nich wałka to robi się je z lekkim luzem żeby w przyszłości ułatwić zdejmowanie. Po odkręceniu śruby materiał ma zdjęte obciążenie i sprężyście wraca do swojego wymiaru. Tyle pamiętam z długich dyskusji dziadka kowala i taty ślusarza maszynowego.
Witam! Trochę nawiązując do początku filmu i wzmiance o artykule w „classic auto” o PP. Dziś nie chwaląc się nabyłem drogą kupna ten numer i przeglądając zdjęcia Porsche Patryka coś mnie tknęło. Na zdjęciu z okładki i jednym zdjęciu w artykule ( zdjęcie od przodu) widać że przednie błotniki są asymetryczne. Chodzi o kształt poszerzeń, prawe jest szersze i bardziej pochylone, a lewe węższe i mniej pochylone. Albo to złudzenie albo się Domino walnął o kilka centów.
Jak zaczyna się oglądać to nie zwraca się uwagi ile trwa film. Ale jest super zmontowany – ogląda się z zapartym tchem. Zawsze znajda się ludzie negujący pewne właściwości, jak ktoś ma trochę wiedzy mechanicznej i doda do A + B wyjdzie C. Widząc pewne przeróbki wiadomo że nie był to samochód seryjny … Na różnych forach ludzie różne rzeczy piszą – często nawet właściciele pewnych pojazdów, żeby nie zmniejszać wartości Swoich. Super że mamy ludzi z tak dużą wiedzą i doświadczeniem, którzy chętnie dzielą się nią – są osoby które Swoją tajemną wiedzę zabiorą do grobu.
Tymczasem wiedza jest po to żeby ją zdobywać i szkolić młodsze pokolenia – dzięki temu jesteśmy w obecnym punkcie rozwoju. Pomimo pewnych sił blokujących tą wiedzę.
Jeśli chodzi o dźwigienki i dorabianie do nich wałka to robi się je z lekkim luzem żeby w przyszłości ułatwić zdejmowanie.
Po odkręceniu śruby materiał ma zdjęte obciążenie i sprężyście wraca do swojego wymiaru.
Tyle pamiętam z długich dyskusji dziadka kowala i taty ślusarza maszynowego.
Pozdrawiam Panów żeglarzy. 😉
Omega rządzi. Konstrukcja z 1943 roku, mam jedną i uwielbiam do dziś. ❤️
Ten dziadek jest najlepszy! Chodząca encyklopedia. 🙂
Wojtek jakieś 25 lat temu zbudował piękną lódź z kutra torpedowego :)………
O co chodzi z tym boksytem do uszczelnienia? Czy im chodzi o taki proszek z aluminium do uszczelniania chłodnic?
Witam! Trochę nawiązując do początku filmu i wzmiance o artykule w „classic auto” o PP. Dziś nie chwaląc się nabyłem drogą kupna ten numer i przeglądając zdjęcia Porsche Patryka coś mnie tknęło. Na zdjęciu z okładki i jednym zdjęciu w artykule ( zdjęcie od przodu) widać że przednie błotniki są asymetryczne. Chodzi o kształt poszerzeń, prawe jest szersze i bardziej pochylone, a lewe węższe i mniej pochylone. Albo to złudzenie albo się Domino walnął o kilka centów.
Tylko jedno małe pytanie.
Dlaczego nadkola(oryginalne, z historią, sztosy) zostały usunięte i zastąpione nowymi?
https://youtu.be/ekNBUYgPqMY. 6:08
Wielkie dzięki za dzielenie się wiedzą , wielki szacun dla AbCar , trzeba ogromnej wiedzy by prowadzić ten biznes!!! Dziękuje Tomku.
Jeśli tak będziecie nawigowali na Mille Miglia ("tam, może tam, nie, jedźmy tam") to może się nie udać trafić w metę. 😀
Napiszę wulgarnie- chuj w tych co krytykują, temat zamknięty ABCAR dał radę 💪💪💪🍻
Wojtek żyj 200+lat…wiedza bezcenna 💪💪💪 Pozdrawiam.
Ten odcinek przebił wszystko- wiedzą,przekazem… czapki z głów 💪💪💪
Jak zaczyna się oglądać to nie zwraca się uwagi ile trwa film. Ale jest super zmontowany – ogląda się z zapartym tchem.
Zawsze znajda się ludzie negujący pewne właściwości, jak ktoś ma trochę wiedzy mechanicznej i doda do A + B wyjdzie C.
Widząc pewne przeróbki wiadomo że nie był to samochód seryjny …
Na różnych forach ludzie różne rzeczy piszą – często nawet właściciele pewnych pojazdów, żeby nie zmniejszać wartości Swoich.
Super że mamy ludzi z tak dużą wiedzą i doświadczeniem, którzy chętnie dzielą się nią – są osoby które Swoją tajemną wiedzę zabiorą do grobu.
Tymczasem wiedza jest po to żeby ją zdobywać i szkolić młodsze pokolenia – dzięki temu jesteśmy w obecnym punkcie rozwoju. Pomimo pewnych sił blokujących tą wiedzę.
Panie Tomku luty za chwilkę marzec wiosna coooooo z komarem?
Forma piaskowa za każdym razem jest robiona nowa, to nie jest kokila bądź forma wtryskowa!!!
Co za.odcinek!
👍👍
Ooo nissan s13 u bartka ♥️♥️♥️
Chcemy wywiad jakiś albo coś z Panem "upiorkiem "
A co jeśli mam diesla we krwi?
Miło widzieć ludzi z pasją i wiedzą a Pan Wojciech mega gość Pozdrawiam
Super 😊♥️♥️
Mistrzowski dźwięk w materiale…
Najlepszy odcinek
Pan Wojtek król
Prawdziwym warsztat nagie panie na ścianach ;P