Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
W Ciroenie Berlingo 1.6hdi nie swiecil sie check engine przyspieszal do 130 przy 3tys obrotow i poprostu odcinka szybkie wylaczenie silnika i wlaczenie i moc na nowo wracala winny byl zawor egr.
Tak samo miałem w a4 b7 2.0 TDI. Zero błędów w komputerze, żaden tryb awaryjny się nie pokazywał. Maksymalna prędkość, jaką mogłem osiągnąć to 115, a przyspieszenie od 60 do 70 trwało ponad 7 sekund, gdzie normalnie jest to niecałe 9 sekund od zera do setki. Okazało się, że jeden z węży od turbiny po prostu pękł i trzeba było wymienić.
HAHAHAHA OGRONICZCNIK PREDKOSCI moze jest wsadzony ..kumpel w BMW z3 320i miał taki wsadzony aby więcej niż 120 nie jechał hahahaah 🙂 moze ktoś do tego audi tez taki dał…
Proste, tyle ludzie to samo mówi. Jest nieszczelność w układzie dolotu/podciśnienia przez co pojawiają się przeładowania podciśnienia z vacum pompy które odcinają turbinę z obawy przed jej uszkodzeniem
Dla mnie to wygląda jak nauka jazdy.. tłumacząc kobiecie jak ma jechać.. a przecież to on ma go naprawiać zweryfikować co jest z autem nie halo z jej informacji..😃😁
Nie kupuję produktów niemieckich, nie podoba mi się obecna polityka niemiecka wobec Polski i Polaków oraz to co z nami robili podczas II wojny światowej. Kupuję japońskie auta i bardzo sobie chwalę.
Magiczna granica blisko 120km/h osprzet turbo suszary. Znam ten bol. Ale to turbo disel w miejskiej jezdzie na wolnych obrotach, raz na tydzien na obwodowke i przepalowac i lata jak ta lala. Pozdrawiam serdecznie👍 Majstra
Jeśli geometria zapieczona jezdzeniem jak emeryt to polecam 3-4 bieg ekspres i przegonic go na 4000-4500 obrotow przez 20-30 km, co ma sie wypalic to sie wypali i bedzie spokoj jeśli to tylko kwestia nagaru w geometri 😉
Ja sobie rok temu kupilem peugota 406 w kombiku i w gazie po jakims czasie nie chcial juz zapalic myslalem ze midul i reg cisnienia paliwa owszem wymienilem to sam mechanik podpual laptopa nie umial sie podpiac pod sterownik wyszlo na to ze kupilem nowa pompke paliwa od strzalki zagadal fabryczna juz postanowila odpoczac takich mamy dzis mechanimow ze za zrobienie nic spiewaja chore sumy
Sugeruję w ciemno (1:25), map, maf, lambda ewentualnie jakaś nieszczelność na dolocie.
mam to samo w mercedesie w169 2.0 diesel
miałem tak samo w skodzie, ale tam akurat był zapchany katalizator
turbo do wymiany
mialem praktycznie identyczny objaw w a3 8l 1.9 tdi i u mnie byl problem z zaworkiem n75
tak samo miałem w bmw e46 i nie wiem co to było 😁
Audi badziewie jakich mało
W Ciroenie Berlingo 1.6hdi nie swiecil sie check engine przyspieszal do 130 przy 3tys obrotow i poprostu odcinka szybkie wylaczenie silnika i wlaczenie i moc na nowo wracala winny byl zawor egr.
Moim zdaniem przyczyną są lampy tylne z polifta wsadzone do przedlifta.
Ale ściemniacz xD przecież każdy kto miał jakiegokolwiek TDI-ka to wie co to jest i jak to zrobić bezkosztowo xD
Tak samo miałem w a4 b7 2.0 TDI. Zero błędów w komputerze, żaden tryb awaryjny się nie pokazywał. Maksymalna prędkość, jaką mogłem osiągnąć to 115, a przyspieszenie od 60 do 70 trwało ponad 7 sekund, gdzie normalnie jest to niecałe 9 sekund od zera do setki. Okazało się, że jeden z węży od turbiny po prostu pękł i trzeba było wymienić.
Dla tej dziewczyny max 100km/h bedzie bezpieczniejsze
miałem tak w 1.6 hdi, z tym że ostatecznie faktycznie okazało się że turbina padła
Nic nie świeci się, bo może mirek handlarz z Sosnowca wymontował z licznika wszystkie drażniące oko żarówki 🙂
KOLEGO NATRYSKI SMARUJA CYLINDRY OD DOLU A OLEJ ROSPRYSKANY DODATKOWO CHLODZI TLOK WIEC GLOWNA PRACA NATRYSKOW JEST SMAROWANIE
Dajcie namiary na ten warsztat
Super odcinek 👍
Ja mam smiech jak widzę gowniarzy na cpn w audi a6 na łysych oponach tankujacych gaz za 30 zł.
a ja w 1.8t przy podobnym objawie miałem przepływkę do wymiany
Nie zawiodłem się na komentarzach😀
"To będzie na pewno (tutaj podana awaria) BO JA MIAŁEM TAK SAMO" 😀😀😀😀
dlatego nie opłaca się kupować zwydziwianych aut. Ja kupiłem prostą konstrukcję, a i tak na autobahn 200 wyciągam
HAHAHAHA OGRONICZCNIK PREDKOSCI moze jest wsadzony ..kumpel w BMW z3 320i miał taki wsadzony aby więcej niż 120 nie jechał hahahaah 🙂 moze ktoś do tego audi tez taki dał…
I co przepraszam w tym trudnego? Dla "mechanika" to podstawówka. Dla pieniędzy to nawet wymiana żarówki jest nielada wyzwaniem.
Witam , mam audi a3 8l 1.6 problem choinka sie pali na desce rozdzielczej pomocy !
Proste, tyle ludzie to samo mówi. Jest nieszczelność w układzie dolotu/podciśnienia przez co pojawiają się przeładowania podciśnienia z vacum pompy które odcinają turbinę z obawy przed jej uszkodzeniem
Taki efekt daje też brudny czujnik maf, lub inny jego błąd.
Dla mnie to wygląda jak nauka jazdy.. tłumacząc kobiecie jak ma jechać.. a przecież to on ma go naprawiać zweryfikować co jest z autem nie halo z jej informacji..😃😁
U mnie w passacie podobnie było i trzeba było sprzęgło bo się ślizgało
Ja bym sprawdził najpierw która cewka padła i czy turbina nie skończyła żywotu . A nie gadał o ogromnych kosztach na starcie
I w czym problem? Wszystko jest dobrze Audi to gruz który nie powinien przekraczać 110
generalnie jak jest problem z powietrzem to generalnie tak sie robi (tryb awaryjny) i nie ma kontrolek
Czujnik połozenia wału przy górnym kole rozrządu
Może poprostu ma kaganiec jak w ciężarówce dobija do jakieś prędkości i dziękuję
Przyczyną utraty mocy jest wątpliwa jakość mieszanki oleju napędowego, po prostu badziewie na stacjach paliw bo ceny z kosmosu
U mnie, objawy dokładnie takie same
Wina leżała w przepływomierzu
1.9 tdi
Chętnie oddałbym swoją vectre c,ciekaweczy rozwiązano by zagadkę problemu z hamulcami.
Jak ktoś kupuje auto po przejściach to nie ma co się dziwić mechanik nie ma czasu na takie gówna na chleb by nie zarobił .
Uważajcie na mechaników szczególnie jak się nie znacie na mechanice pojazdu bo tak oszukują żeby tylko zarobić jak najwięcej.
przepływka albo turbina do czyszczenia
Nie kupuję produktów niemieckich, nie podoba mi się obecna polityka niemiecka wobec Polski i Polaków oraz to co z nami robili podczas II wojny światowej. Kupuję japońskie auta i bardzo sobie chwalę.
Magiczna granica blisko 120km/h osprzet turbo suszary. Znam ten bol. Ale to turbo disel w miejskiej jezdzie na wolnych obrotach, raz na tydzien na obwodowke i przepalowac i lata jak ta lala. Pozdrawiam serdecznie👍 Majstra
znam przypadek że po prostu przy osiągnieciu danej prędkości, odcinał doładowanie, tak by utrzymać tą prędkość, od taki ogranicznik prędkości
Jeśli geometria zapieczona jezdzeniem jak emeryt to polecam 3-4 bieg ekspres i przegonic go na 4000-4500 obrotow przez 20-30 km, co ma sie wypalic to sie wypali i bedzie spokoj jeśli to tylko kwestia nagaru w geometri 😉
Ja sobie rok temu kupilem peugota 406 w kombiku i w gazie po jakims czasie nie chcial juz zapalic myslalem ze midul i reg cisnienia paliwa owszem wymienilem to sam mechanik podpual laptopa nie umial sie podpiac pod sterownik wyszlo na to ze kupilem nowa pompke paliwa od strzalki zagadal fabryczna juz postanowila odpoczac takich mamy dzis mechanimow ze za zrobienie nic spiewaja chore sumy
No i co bez sensu zagadka nierozwiązana
Zmienić mechanika a nie do telewizji !!!! Qrwa co się dzieje na tym świecie!!!
Albo filtr paliwa albo zapchany EGR.