Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
31 thoughts on “#PanameraVlog 3 #Porsche #Panamera Niemiła niespodzianka przy naprawie silnika”
Zgadzam się chłopaki z wami najbardziej byłem zadowolony z autek,które miały duże przebiegi, w tych z małymi typu 100tyś km w 8 lat posypały mi się motorynki i trzeba było wymieniać sprawa podobna jak w Porsche masakryczny nagar w silniku pewnego razu furka zaczęła rzęśić i się zatarł miałem tak 2 razy tylko w zwykłych wozidełkach to nie było porsche ale temat podobny !
Panowie wspominaliście w poprzednich odcinkach o zapotrzebowaniu na opony do Panamery mam takowe i mogę tanio sprzedać pochodzą z 4S wymionione zostawły z wymogów pod approved przód 5114 5.60 i 5.62mm tył 1411 4.53 i 4.53mm MICHELIN PILOT SUPER SPORT NO
Co do przebiegów 😀 Mam 439kkm w BMW e60 530d 218km i wszystko działa jak należy. No i jeżdżę z myślą, że przy takim przebiegu zostało wymienione wszystko to co było wadliwe itp. Sam robię wszystko na bieżąco i już to auto mnie nie zaskoczy
Czekam aż kupicie E60 M5 i odkryjecie przed nami karty tzn. co i jak z tymi V10
A skrzynia biegów? Przejrzana? Bynajmniej olej i filtr. Detaling lakieru i wnętrza tez trzeba zrobić. Ludzie kupuja takie auta i sie toczą… tak jak pisałem… Większość nie stać na takie auta.
Co Wy panowie opowiadacie jaki niedogrzany silnik. Ktos rozbieral juz górę i popelnil blad nidokrecil elementu i ta nakretka tam sie rozkrecila dlatego tak sie stalo jak sie stalo.
ALE PIERDOLENIE Z TYM NAGAREM….TEN BEDZIE TAK JEZDZIL ZE GO NIE BEDZIE….TAK TO JEST JAK KTOS NIE BARDZO SIE ZNA A NAGRYWA FILMY I SIE WYMADRZA….Z TA SRUBA TEZ URWA SIE 3 CZY TAM 4 I PANOWIE NIE WIEDZA CO SIE STANIE ALE ROBIA OPOWIADANIE JAK FACHOWCY NA PODSTAWIE TEGO CO W NECIE WYCZYTALI.PO 25LATACH JAK MAM WARSZTAT TO PRZYKRO MI JAK TRAFIE NA TAKI FILM…..WESCIE SIE ZA ROBOTE PANY
to nie wina wtryski bezpośredniego tylko jakości paliwa, paliwo na zachodzie a u nas to dwie różne bajki, u mnie piec na zachodnim średnio 6 l na polskim Orlenie 11-12pzdr
Ten nagar na zaworach to nie dopalony olej silnikowy wydostający się z turbiny i na pewno też popuszczających pierścieni tłokowych to wszystko się miesza z spalinami i przez EGR z powrotem trafia do kolektora ssącego i tam się osadza.
Ta śrubka to celowa robota inżyniera zostało to celowo zrobione ze słabego materiału. Podobne zabiegi można znaleźć w innych niemieckich szmelcach. Niemiec wie że musi zrobić ładne gówno żeby muchy się zleciały.
Zgadzam się chłopaki z wami najbardziej byłem zadowolony z autek,które miały duże przebiegi, w tych z małymi typu 100tyś km w 8 lat posypały mi się motorynki i trzeba było wymieniać sprawa podobna jak w Porsche masakryczny nagar w silniku pewnego razu furka zaczęła rzęśić i się zatarł miałem tak 2 razy tylko w zwykłych wozidełkach to nie było porsche ale temat podobny !
To ci Ferdynand nie dopracowal fury😂
Niemiecka technologia psia mać.
Nigdy auta od koncernu vaginy.
Nawet silniki z plastiku i gumolitu robią.
Przegonienie nie uchroni, trzeba zalozyc aftermarket oil catch can, oraz czesciej niz zaleca fabryka zmieniac olej.
Kiedyś to było kurła ,tera sie wszystkie psujo !
Panowie wspominaliście w poprzednich odcinkach o zapotrzebowaniu na opony do Panamery mam takowe i mogę tanio sprzedać pochodzą z 4S wymionione zostawły z wymogów pod approved przód 5114 5.60 i 5.62mm tył 1411 4.53 i 4.53mm MICHELIN PILOT SUPER SPORT NO
Jak coś jest z banana strugane to choćby *huj na *huju stał będzie lipa. Ale jak prywaciarz chcę prestiż to niech go kieszeń boli.
Mistrzowie lewego pasa;)
Co do przebiegów 😀 Mam 439kkm w BMW e60 530d 218km i wszystko działa jak należy. No i jeżdżę z myślą, że przy takim przebiegu zostało wymienione wszystko to co było wadliwe itp. Sam robię wszystko na bieżąco i już to auto mnie nie zaskoczy
Czekam aż kupicie E60 M5 i odkryjecie przed nami karty tzn. co i jak z tymi V10
Pozdrawiam 😀
Mam pytanko. Czy jesli kupujecie auto, robicie je u fachowca, mechanika itd czy jest szansa jeszcze zarobic na takim aucie?
Ha ha ha spece w chooj jesteście
A skrzynia biegów? Przejrzana? Bynajmniej olej i filtr. Detaling lakieru i wnętrza tez trzeba zrobić. Ludzie kupuja takie auta i sie toczą… tak jak pisałem… Większość nie stać na takie auta.
Ja to bym powiedział że ten nagar to wina egr i wtrysku bezpośredniego A nie słabo przegonionego auta
Co Wy panowie opowiadacie jaki niedogrzany silnik. Ktos rozbieral juz górę i popelnil blad nidokrecil elementu i ta nakretka tam sie rozkrecila dlatego tak sie stalo jak sie stalo.
Na ten nagar najlepsze by była garść łupin z orzechów, mała piaskareczka, górne położenie tłoka (zamknięte oba zawory) 🙂
Mądrze chłopaki. Pozdrawia.
Wlasciciele porsche zle sie poczuli mysleli ze sa wieczne💪🏻
ALE PIERDOLENIE Z TYM NAGAREM….TEN BEDZIE TAK JEZDZIL ZE GO NIE BEDZIE….TAK TO JEST JAK KTOS NIE BARDZO SIE ZNA A NAGRYWA FILMY I SIE WYMADRZA….Z TA SRUBA TEZ URWA SIE 3 CZY TAM 4 I PANOWIE NIE WIEDZA CO SIE STANIE ALE ROBIA OPOWIADANIE JAK FACHOWCY NA PODSTAWIE TEGO CO W NECIE WYCZYTALI.PO 25LATACH JAK MAM WARSZTAT TO PRZYKRO MI JAK TRAFIE NA TAKI FILM…..WESCIE SIE ZA ROBOTE PANY
Nowoczesne plastikowe chińskie silniki. ..
To jakaś lipa z porsche .
serwis by powiedział że chłopaki jezdżili na złej benzynie , i tyle , bo trzeba jezdzić na 99 oktan , zamawiać u aliego w kuwejcie
to nie wina wtryski bezpośredniego tylko jakości paliwa, paliwo na zachodzie a u nas to dwie różne bajki, u mnie piec na zachodnim średnio 6 l na polskim Orlenie 11-12pzdr
Nie mam okularów i oglądam na telefonie, ale to co trzymasz w ręce wygląda mi na nakrętkę a nie śrubkę. 😁
Olej wymieniany pewnie co 30 tys albo lepiej
Fura skura i komura fszystko pod servis
Ten nagar na zaworach to nie dopalony olej silnikowy wydostający się z turbiny i na pewno też popuszczających pierścieni tłokowych to wszystko się miesza z spalinami i przez EGR z powrotem trafia do kolektora ssącego i tam się osadza.
Ta śrubka to celowa robota inżyniera zostało to celowo zrobione ze słabego materiału. Podobne zabiegi można znaleźć w innych niemieckich szmelcach. Niemiec wie że musi zrobić ładne gówno żeby muchy się zleciały.
Super Panowie odcinki 🙂
Panumiera hahaha.Panamera to gówno kilo gówna dla buraka
Czy można namiary na warsztat gdzie remontowaliście silnik porsche.
Zajebiście mądrze gadacie Panowie 👍jestem tego samego zdania .