Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

#PanameraVlog 3 #Porsche #Panamera Niemiła niespodzianka przy naprawie silnika



Facebook: https://www.facebook.com/globalmotorspl/
Strona: http://globalmotors.pl

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

31 thoughts on “#PanameraVlog 3 #Porsche #Panamera Niemiła niespodzianka przy naprawie silnika

  1. Zgadzam się chłopaki z wami najbardziej byłem zadowolony z autek,które miały duże przebiegi, w tych z małymi typu 100tyś km w 8 lat posypały mi się motorynki i trzeba było wymieniać sprawa podobna jak w Porsche masakryczny nagar w silniku pewnego razu furka zaczęła rzęśić i się zatarł miałem tak 2 razy tylko w zwykłych wozidełkach to nie było porsche ale temat podobny !

  2. Panowie wspominaliście w poprzednich odcinkach o zapotrzebowaniu na opony do Panamery mam takowe i mogę tanio sprzedać pochodzą z 4S wymionione zostawły z wymogów pod approved przód 5114 5.60 i 5.62mm tył 1411 4.53 i 4.53mm MICHELIN PILOT SUPER SPORT NO

  3. Co do przebiegów 😀 Mam 439kkm w BMW e60 530d 218km i wszystko działa jak należy. No i jeżdżę z myślą, że przy takim przebiegu zostało wymienione wszystko to co było wadliwe itp. Sam robię wszystko na bieżąco i już to auto mnie nie zaskoczy

    Czekam aż kupicie E60 M5 i odkryjecie przed nami karty tzn. co i jak z tymi V10

    Pozdrawiam 😀

  4. Co Wy panowie opowiadacie jaki niedogrzany silnik. Ktos rozbieral juz górę i popelnil blad nidokrecil elementu i ta nakretka tam sie rozkrecila dlatego tak sie stalo jak sie stalo.

  5. ALE PIERDOLENIE Z TYM NAGAREM….TEN BEDZIE TAK JEZDZIL ZE GO NIE BEDZIE….TAK TO JEST JAK KTOS NIE BARDZO SIE ZNA A NAGRYWA FILMY I SIE WYMADRZA….Z TA SRUBA TEZ URWA SIE 3 CZY TAM 4 I PANOWIE NIE WIEDZA CO SIE STANIE ALE ROBIA OPOWIADANIE JAK FACHOWCY NA PODSTAWIE TEGO CO W NECIE WYCZYTALI.PO 25LATACH JAK MAM WARSZTAT TO PRZYKRO MI JAK TRAFIE NA TAKI FILM…..WESCIE SIE ZA ROBOTE PANY

  6. to nie wina wtryski bezpośredniego tylko jakości paliwa, paliwo na zachodzie a u nas to dwie różne bajki, u mnie piec na zachodnim średnio 6 l na polskim Orlenie 11-12pzdr

  7. Ten nagar na zaworach to nie dopalony olej silnikowy wydostający się z turbiny i na pewno też popuszczających pierścieni tłokowych to wszystko się miesza z spalinami i przez EGR z powrotem trafia do kolektora ssącego i tam się osadza.

  8. Ta śrubka to celowa robota inżyniera zostało to celowo zrobione ze słabego materiału. Podobne zabiegi można znaleźć w innych niemieckich szmelcach. Niemiec wie że musi zrobić ładne gówno żeby muchy się zleciały.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!