Auto, o którym mowa to wrak Porsche 911 z 1969 roku. Początkowo, odnawiając go mieliśmy wzorować się na modelu 911 Carrera RS 2.7, czyli legendarnej wersji 911 zbudowanej dla celów homologacyjnych wersji wyścigowej, jednak podczas rozbiórki okazało się, że był to samochód rajdowy. Krótkie śledztwo doprowadziło nas na trop wskazujący na to, że prawdopodobnie właśnie tym autem i to prawdopodobnie w specyfikacji ST (modyfikowana wersja przygotowana pod kątem takich wyścigów jak Le Mans lub Targa Florio), ścigał się Sobiesław Zasada, kilkukrotny mistrz Europy w rajdach samochodowych oraz wieloletni konsultant firmy Porsche. Naszym celem jest odtworzenie Porsche 911 z końca ery wyścigów.
#polskieporsche #patrykmikiciuk #porsche911 Materiał zawiera lokowanie.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
46 thoughts on “Polskie Porsche #36 – Samochód nabiera sportowego wyglądu!”
17:38 Tym sie rozni profeska od tandety ze porsche ma laczone elementy w prezentowanym miejscu, a w matizie sie nie certolili i dali osobny element pod swiatlem.
Panowie, planujecie zaprosić Pana Sobiesława Zasadę na koniec projektu? Zdjęcie kierowcy przy ,,swoim" aucie może być niesamowite i wzruszające dla fanów polskiego motorsportu.
Ciekawostka . Gosciu Gehrkr ma Porche 911 RS z 1973 r stan – igla- auto zostalo wycenione na 599 000 Euro . A najdrozsze Porsche zostalo sprzedane za 11.800.000 Euro i bylo to legendarne 917k z 1970 znane z filmu Le Mans i jezdzil nim Steve Mc.Queen .
Spawanie, bądź napawanie bloku silnika, robi się , spawając lektrodą w otulinie, którą owija się drutem miedzianym. Popytajcie starych Spawaczy. Ale zdaję sobie sprawę, że istnieją lepsze metody.
prawda jest taka ze korozja w miejscach do ktorych lakier nie moze byc natryskany bedzie miala pelno korozji. Jedynie lakierowanie elektroforetyczne to zabezpieczy.
Panowie pelny szacunek. Ogladam od poczatku caly cykl i jestem pod ogromnym wrazeniem. Wasza praca przywraca mi wiarę w fachowcow. Sam mialem stycznosc w mlodosci z pracom w warsztacie przy blacharzu wiec technologie cynowania itp nie sa dla mnie zaskoczeniem natomiast to co Dominik " wyprawia" no to az mnie wprawia w oslupienie, dokladnosc dbalosc o kazdy detal a nie lata i szpachlal Ps. Rosnie wam konkurecja pt. Polski Wilys. Dla mni to na odleglosc czuc tu komercją i nic z pasji tchniecia drugiego zycia starej maszynie .pozdrawiam i trzymam kciuki liczac ze zobacze gotowy pojazd na zywo gdzies w np. Otrebusach.
Widzę, że zarówno przednie kierunkowskazy jak i tylne lampy mają miejsce na światła obrysowe boczne na rynek amerykański. Czy jest szansa na taki dodatek? 😀
Ta odbudowa to jest sztuka dla warsztatu a nie dal kasy. BRAWO. Jakby policzyć normalne stawki po 100zł/h to odbudowa kosztuje gdzieś 300tyś zł za robociznę. Trochę zastanawiem gdzie jest sens?t
Klatka albo musi mieć homologację, albo musi być wykonana z rur o dokładnie określonych wymiarach minimalnych i z materiałów o konkretnie określonych minimalnych parametrach wytrzymałościowych. Annex J się kłania – jak robimy zupełnie zgodnie z wymaganiami podstawowymi ( cechowania rur myszą być widoczne), to nie musimy mieć homologacji, komisja techniczna przed rajdem wszystko sprawdzi. A jak chcemy klatkę lżejszą, z cieńszych rur – to homologacja z próbami typu spuszczania kilkutonowego wahadła o określonych krzywiznach zderzeniowych i sprawdzanie, czy klatka się nie ugnie bardziej niż przepisy wymagają…
Ognień!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂
Ile już to porsche wyniosło z 500.000 ?:)
17:38 Tym sie rozni profeska od tandety ze porsche ma laczone elementy w prezentowanym miejscu, a w matizie sie nie certolili i dali osobny element pod swiatlem.
Niestety to już lanie wody. Otwieranie paczek i instagramy jakiejś lali. Słabo
czekamy na pomnik
10:45 Tomek wjechał jak dzik w żołędzie XD
#prawdajesttaka, że ten rysunek też nadaje się na koszulkę
To jest jedyny kanał, co ma więcej wyświetleń co subskrypcji 😉
Ten robi to, ten tamto, a kto za to płaci, bo YT trochę się dokłada.
1:07 1:09 1:34 1:39 1:39 1:48 1:50 prawda jest taka (rozreklamowane, jajcarskie) ale prawdziwe naturalne 21:04 28:32 😋😄🤣😆
Mam pytanie: – Co z dolarami? Jak to dzielimy?
Czy Tomek mógłby opowiedzieć o naprawie kielichów?
Jakiego inhibitora używacie ?
Może chociaż jeden odcinek bez Patryka M. a wtedy oglądało by się bez wku……. Mimo to pozdrowienia dla tego wielkiego dziecka.
Po co Bartkowi lampa uv do utwardzenia lakieru na paznokciach ?
Panowie, planujecie zaprosić Pana Sobiesława Zasadę na koniec projektu? Zdjęcie kierowcy przy ,,swoim" aucie może być niesamowite i wzruszające dla fanów polskiego motorsportu.
Uwielbiam wasze odcinki ale szkoda że tak się z Bartka naśmiewaliście.
No Panie Patryku, tyle lat pracy w telewizji a tutaj jak amator patrzy Pan w ekran zamiast obiektyw kamery. No nie ładnie.
Ciekawostka . Gosciu Gehrkr ma Porche 911 RS z 1973 r stan – igla- auto zostalo wycenione na 599 000 Euro . A najdrozsze Porsche zostalo sprzedane za 11.800.000 Euro i bylo to legendarne 917k z 1970 znane z filmu Le Mans i jezdzil nim Steve Mc.Queen .
Tego roku na Monterey Car Week zostanie wystawione pierwsze Porsche typ 64 tzw. Berlin Rom ponoc jest najdrozsze. Pozdrowienia dla calej ekipy!!!
Hmmm… zastanawiam się tylko co u Bartka robi lampa UV do robienia paznokci… ;P
Czy Bartek mógłby więcej powiedzieć o swojej pracy, sa ludzie którzy nie tylko interesują się blacharka i mechanika 😁
Oglądać się da, ale czytać wciąż nie. Zróbcie porshe na węgiel, pleace. Kaczka z Morawieckim rzucą dotacje… I kasiora płynie………
Spawanie, bądź napawanie bloku silnika, robi się , spawając lektrodą w otulinie, którą owija się drutem miedzianym. Popytajcie starych Spawaczy. Ale zdaję sobie sprawę, że istnieją lepsze metody.
"Nie chodzi o to żeby po prostu zagiąć rurę, tak, to nie jest rura hydrauliczna, którą się kupi na złomie"
TEKST ODCINKA
Bez poszerzeń było "polskie porsze" a teraz jest "polskie prosie" 🙂
prawda jest taka ze korozja w miejscach do ktorych lakier nie moze byc natryskany bedzie miala pelno korozji. Jedynie lakierowanie elektroforetyczne to zabezpieczy.
Serial brazylijski powoli się robi .
Patryk, Tomek! Wy starzy wyjadacze! Nie naśmiewać się z Bartka! Bądźcie kulturalni!
Panowie pelny szacunek. Ogladam od poczatku caly cykl i jestem pod ogromnym wrazeniem. Wasza praca przywraca mi wiarę w fachowcow. Sam mialem stycznosc w mlodosci z pracom w warsztacie przy blacharzu wiec technologie cynowania itp nie sa dla mnie zaskoczeniem natomiast to co Dominik " wyprawia" no to az mnie wprawia w oslupienie, dokladnosc dbalosc o kazdy detal a nie lata i szpachlal
Ps. Rosnie wam konkurecja pt. Polski Wilys. Dla mni to na odleglosc czuc tu komercją i nic z pasji tchniecia drugiego zycia starej maszynie .pozdrawiam i trzymam kciuki liczac ze zobacze gotowy pojazd na zywo gdzies w np. Otrebusach.
Bez mloteczka czujniczka nr 5 sie nie obejdzie 🙂 Dajcie Polakowi srubkoret i mlotek a wszystko wam naprawi 🙂
Dlaczego Patryk ma takie duze oczy ? Co Wy tam chlopaki spawacie w tym grazu .
Prawda jest taka że to chyba najfajniejsza odbudowa jaką widziałem
super klimat pozdrawiam
Janusz z Renfel żelków nie odda 😀 to Haribowy potwór ;D
Widzę, że zarówno przednie kierunkowskazy jak i tylne lampy mają miejsce na światła obrysowe boczne na rynek amerykański. Czy jest szansa na taki dodatek? 😀
15;08 po lewej stronie na scianie sa dwa znaki zakazy
Ta odbudowa to jest sztuka dla warsztatu a nie dal kasy. BRAWO. Jakby policzyć normalne stawki po 100zł/h to odbudowa kosztuje gdzieś 300tyś zł za robociznę. Trochę zastanawiem gdzie jest sens?t
Te błotniki z polcaru są? Jesli tak to się nie dziwię że kierunki nie pasują 😁
Prawda jest taka że blacharka jest prawie skończona 😂😂😂😂
Dominik wygrał ten serial.
to chyba dacie się Dominikowi przejechać??
jesli klatka to tylko iceco motorsport
jakich inhibitorów uzywacie?
32:27 – a który gość za to płaci????
W kwestii legalności klatek:
Klatka albo musi mieć homologację, albo musi być wykonana z rur o dokładnie określonych wymiarach minimalnych i z materiałów o konkretnie określonych minimalnych parametrach wytrzymałościowych. Annex J się kłania – jak robimy zupełnie zgodnie z wymaganiami podstawowymi ( cechowania rur myszą być widoczne), to nie musimy mieć homologacji, komisja techniczna przed rajdem wszystko sprawdzi. A jak chcemy klatkę lżejszą, z cieńszych rur – to homologacja z próbami typu spuszczania kilkutonowego wahadła o określonych krzywiznach zderzeniowych i sprawdzanie, czy klatka się nie ugnie bardziej niż przepisy wymagają…