Loading…

Serwis Samochodów Porsche Warszawa

Nasz Warsztat to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Kontakt

Polskie Porsche #36 – Samochód nabiera sportowego wyglądu!



Subskrybuj mój kanał https://www.youtube.com/c/patrykmikiciuk?sub_confirmation=1

Auto, o którym mowa to wrak Porsche 911 z 1969 roku. Początkowo, odnawiając go mieliśmy wzorować się na modelu 911 Carrera RS 2.7, czyli legendarnej wersji 911 zbudowanej dla celów homologacyjnych wersji wyścigowej, jednak podczas rozbiórki okazało się, że był to samochód rajdowy. Krótkie śledztwo doprowadziło nas na trop wskazujący na to, że prawdopodobnie właśnie tym autem i to prawdopodobnie w specyfikacji ST (modyfikowana wersja przygotowana pod kątem takich wyścigów jak Le Mans lub Targa Florio), ścigał się Sobiesław Zasada, kilkukrotny mistrz Europy w rajdach samochodowych oraz wieloletni konsultant firmy Porsche. Naszym celem jest odtworzenie Porsche 911 z końca ery wyścigów.

#polskieporsche #patrykmikiciuk #porsche911 Materiał zawiera lokowanie.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.

Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet

46 thoughts on “Polskie Porsche #36 – Samochód nabiera sportowego wyglądu!

  1. Panowie, planujecie zaprosić Pana Sobiesława Zasadę na koniec projektu? Zdjęcie kierowcy przy ,,swoim" aucie może być niesamowite i wzruszające dla fanów polskiego motorsportu.

  2. Ciekawostka . Gosciu Gehrkr ma Porche 911 RS z 1973 r stan – igla- auto zostalo wycenione na 599 000 Euro . A najdrozsze Porsche zostalo sprzedane za 11.800.000 Euro i bylo to legendarne 917k z 1970 znane z filmu Le Mans i jezdzil nim Steve Mc.Queen .

  3. Spawanie, bądź napawanie bloku silnika, robi się , spawając lektrodą w otulinie, którą owija się drutem miedzianym. Popytajcie starych Spawaczy. Ale zdaję sobie sprawę, że istnieją lepsze metody.

  4. prawda jest taka ze korozja w miejscach do ktorych lakier nie moze byc natryskany bedzie miala pelno korozji. Jedynie lakierowanie elektroforetyczne to zabezpieczy.

  5. Panowie pelny szacunek. Ogladam od poczatku caly cykl i jestem pod ogromnym wrazeniem. Wasza praca przywraca mi wiarę w fachowcow. Sam mialem stycznosc w mlodosci z pracom w warsztacie przy blacharzu wiec technologie cynowania itp nie sa dla mnie zaskoczeniem natomiast to co Dominik " wyprawia" no to az mnie wprawia w oslupienie, dokladnosc dbalosc o kazdy detal a nie lata i szpachlal
    Ps. Rosnie wam konkurecja pt. Polski Wilys. Dla mni to na odleglosc czuc tu komercją i nic z pasji tchniecia drugiego zycia starej maszynie .pozdrawiam i trzymam kciuki liczac ze zobacze gotowy pojazd na zywo gdzies w np. Otrebusach.

  6. Widzę, że zarówno przednie kierunkowskazy jak i tylne lampy mają miejsce na światła obrysowe boczne na rynek amerykański. Czy jest szansa na taki dodatek? 😀

  7. Ta odbudowa to jest sztuka dla warsztatu a nie dal kasy. BRAWO. Jakby policzyć normalne stawki po 100zł/h to odbudowa kosztuje gdzieś 300tyś zł za robociznę. Trochę zastanawiem gdzie jest sens?t

  8. W kwestii legalności klatek:

    Klatka albo musi mieć homologację, albo musi być wykonana z rur o dokładnie określonych wymiarach minimalnych i z materiałów o konkretnie określonych minimalnych parametrach wytrzymałościowych. Annex J się kłania – jak robimy zupełnie zgodnie z wymaganiami podstawowymi ( cechowania rur myszą być widoczne), to nie musimy mieć homologacji, komisja techniczna przed rajdem wszystko sprawdzi. A jak chcemy klatkę lżejszą, z cieńszych rur – to homologacja z próbami typu spuszczania kilkutonowego wahadła o określonych krzywiznach zderzeniowych i sprawdzanie, czy klatka się nie ugnie bardziej niż przepisy wymagają…

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!