Porsche 911 to klasyk, który powoduje szybsze bicie serca. Niestety proces renowacji jest czasochłonny i kosztowny!
Dołącz do naszego świata Duda Garage:
Sklep: https://dudagarage.pl/strona-sklepu/
współpraca: wspolpraca@duda-auto.eu
#911 #dudagarage #porsche
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Grzegorz trochę przesadzasz mogłeś pogadać z Patrykiem Mikiciukiem on do porsche ma cały notes kontaktów. Błotniki zapewne abcar również robię. I nie potrębuje starych form z fabryki bo ma nowe robione za pomocą scenera 3d .
Silnik z 3.2 czyli po roku 84.Buda wąska czyli z przed 77r.żaden kolekcjonerski rarytas.Kolekcjoner jak z koziej dupy trąba.Przestań Grześ pierd…o orginalności tego strupa
Projekty ,Terenóweczka ,Audi Quattro ,Porshe ,extra Kamper ,Cobra itp itd ,Kuźwa….. to jest Życie 🙂 😀 ….w końcu człowiek całe życie jest Dzieckiem ,ale teraz to już Tworzy/Kupuje "Duże Resoraki" hehe 🙂
Witam. Bardzo lubie Twoje programy w TV turbo i na kanale. Co do 911 targi z 77. Szkoda ze nic sie nie zgadza z rocznikiem tego auta. Silnik jak widzę jest 3.2 na motroniku , a powinien byc 3.0 na k-jetroniku. Targa bar w tym roku był jeszcze nie malowany na czarno i powinien być z nierdzewki. Szkoda bo to dawało by jeszcze wieksza wartośc. Pozdrawiam
Jeszcze nie spotkałem człowieka, który opowiadałby tyle ciekawych historii motoryzacyjnych z taką pasją, zaangażowaniem i wiedzą. Cieszę się, że mieliśmy okazję zamienić kilka słów na zlocie Klasycznej Polonii w zeszłym tygodniu. Czekam na więcej podobnych filmów 👍🏽
A ja chyba bym takiego rarytaska sobie zostawił skoro to oryginał i ma być klasyczny. Myślę że za jakieś 10 -15 lat będzie dużo droższy i się zwróciło by wszystko z nawiązką😄
Podoba mi sie ta opowiastka o klasycznych Porsche, że wszystko można do nich kupić za gruby hajs. Powiedzmy sobie to wprost, jeśli chodzi o wygląd, te nowsze porsze od czasów tej jajecznej lampy 996 nie robią wrażenia. Są duże, chujowe, obłe, tłuste krowy. Wrażenie robią tylko te starsze nawet po tuningach z nadmuchanymi błotnikami i tym fajnym spojlerem.
Panie Grzegorzu można Pana oglądać godzinami ciekawie Opowiada i tłumaczy z pasją Takim człowiekiem trzeba się urodzić myślę że to jest powołanie w tym zawodzie życzę dużo zdrówka i sił do nowych projektów
Patryk Mikmiciuk ma taką Targe
Grzesiu a pytasz dzika czy sra w lesie?
Normalniutko pokazuj go jak skończycie prace już…👍
Więcej materiałów z Porsche
Przecież to 3.2 na elektronicznym wtrysku 3.0 mialo mechanicznego k-jeta taki kundelek z deka a nie oryginal 😉
Jak to jest że części które sobie leżą w magazynie muszą najpierw leżeć nie wiadomo jak długo bo wojna bo Covid xd
miałem okazje pracować przy takim Porsche i szczerze mówiąc nie wiem czym się ludzie jarają bo rozwiązania techniczne i wykonanie to żenada
fajny materiał. chcemy wiecej takich materiałow z warsztatu
Grzegorz trochę przesadzasz mogłeś pogadać z Patrykiem Mikiciukiem on do porsche ma cały notes kontaktów. Błotniki zapewne abcar również robię. I nie potrębuje starych form z fabryki bo ma nowe robione za pomocą scenera 3d .
Witam Grzesiu wrzucaj więcej filmików z procesu odbudowy też są bardzo ciekawe pozdrawiam całą ekipę
Silnik z 3.2 czyli po roku 84.Buda wąska czyli z przed 77r.żaden kolekcjonerski rarytas.Kolekcjoner jak z koziej dupy trąba.Przestań Grześ pierd…o orginalności tego strupa
Projekty ,Terenóweczka ,Audi Quattro ,Porshe ,extra Kamper ,Cobra itp itd ,Kuźwa….. to jest Życie 🙂 😀 ….w końcu człowiek całe życie jest Dzieckiem ,ale teraz to już Tworzy/Kupuje "Duże Resoraki" hehe 🙂
Fajny odcinek pozdrawiam serdecznie
Test paliwa recing na kanale YouTube sprawdzam jak i
Panie a co z mustangiem??
Panie Grzegorzu, więcej filmów, projektów!!!!
Witam. Bardzo lubie Twoje programy w TV turbo i na kanale.
Co do 911 targi z 77. Szkoda ze nic sie nie zgadza z rocznikiem tego auta.
Silnik jak widzę jest 3.2 na motroniku , a powinien byc 3.0 na k-jetroniku. Targa bar w tym roku był jeszcze nie malowany na czarno i powinien być z nierdzewki.
Szkoda bo to dawało by jeszcze wieksza wartośc.
Pozdrawiam
Panie Grzegorzu mam pare fantow do tego modelu na stanie takze prosze pisac.Auto pierwsza klasa🤟
Jeszcze nie spotkałem człowieka, który opowiadałby tyle ciekawych historii motoryzacyjnych z taką pasją, zaangażowaniem i wiedzą. Cieszę się, że mieliśmy okazję zamienić kilka słów na zlocie Klasycznej Polonii w zeszłym tygodniu. Czekam na więcej podobnych filmów 👍🏽
Panie Grzegorzu więcej takich filmów fajnie się ogląda! Pozdrawiam Łukasz
A ja chyba bym takiego rarytaska sobie zostawił skoro to oryginał i ma być klasyczny. Myślę że za jakieś 10 -15 lat będzie dużo droższy i się zwróciło by wszystko z nawiązką😄
polskie porsche II
Panie Grzesiu a co z mustangiem ?pozdrawiam
5:23 aż dzwony zabiły👍😅
Esencja tego, co chcemy tutaj oglądać i wszystko na bazie prawdziwej wiedzy i umiejętności na najwyższym poziomie!
Podoba mi sie ta opowiastka o klasycznych Porsche, że wszystko można do nich kupić za gruby hajs.
Powiedzmy sobie to wprost, jeśli chodzi o wygląd, te nowsze porsze od czasów tej jajecznej lampy 996 nie robią wrażenia. Są duże, chujowe, obłe, tłuste krowy. Wrażenie robią tylko te starsze nawet po tuningach z nadmuchanymi błotnikami i tym fajnym spojlerem.
Ile taka renowacja Panie Grzegorzu ?
Mam VW T34 i zastanawiam się ile by taka odbudowa u Pana kosztowała
No wsadzić tam 4.0 wolnossace :p do tego fajny zawias zrobić, poszerzyć (rwb style???)
Panie Grzegorzu można Pana oglądać godzinami ciekawie Opowiada i tłumaczy z pasją Takim człowiekiem trzeba się urodzić myślę że to jest powołanie w tym zawodzie życzę dużo zdrówka i sił do nowych projektów
Mądrego to zawsze warto posłuchać!
Grzesiu zbuduj dla mnie samochud