Dotarło do mnie niedziałające Porsche 924. Samochód stał bardzo długo, wygląda na to,że ponad 10 lat. Obecnie nie odpala i ma poważny problem z elektryką. Próba uruchomienia Porszaka będzie następnym krokiem, który pomoże wstępnie oszacować zakres prac. Dziś tylko., krótka wycieczka dookoła taniego Porsche oraz głębsza wycieczka do jego wnętrza.
Zapraszam.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
7 thoughts on “Porsche 924 czyli jeszcze jeden umarlak na warsztacie.”
Hmm. Trochę się wypowiem 😉 Klamki są w 100% oryginalne. Tak wygląda klamka do 924, z charakterystyczną do tego modelu fakturą zaślepki. Napis PORSCHE miały klamki od 944 i były lite, bez zaślepek. Tak w ogóle to te klamki VW Golfa nie pasują do Porsche, mają inny mechanizm wewnątrz drzwi. Także nie da się ich przełożyć (zakute fabryczne części). Elementy faktycznie były sygnowane… ale zaciski są tylko w tym modelu. Żeby znaleźć części się trzeba nagłowić. Wzorów tapicerek było od liku, nie tylko dwa 😉 Nieosiowość alternatora wynika z jego fabrycznego mocowania… Niczego raczej nie brakuje. Opalałem już takie, które stały od lat. Żeby nie zrobić krzywdy trzeba sprawdzić cewkę, aparat… też zwrócić uwagę na K-Jeta, co jest istotne. Listwy można kupić fabryczne, nowe. Kosztują oczywiście majątek 😉 Surówki kluczyka można dokupić, ale jakoś niestety jest marna. Polecam poszukać nowych (najlepiej ze starych zapasów) wkładek. Te są akurat volkswagenowskie. A Targa raczej nie jest wykonana z włókien szklanych. Wydaję mi się, że to raczej wtrysk tworzywa do formy 😀 Lusterko prawe było opcją 😉 Powodzenia życzę w zabawie 😉
Sąsiad ma takie dwa 😅
Hmm. Trochę się wypowiem 😉
Klamki są w 100% oryginalne. Tak wygląda klamka do 924, z charakterystyczną do tego modelu fakturą zaślepki. Napis PORSCHE miały klamki od 944 i były lite, bez zaślepek. Tak w ogóle to te klamki VW Golfa nie pasują do Porsche, mają inny mechanizm wewnątrz drzwi. Także nie da się ich przełożyć (zakute fabryczne części).
Elementy faktycznie były sygnowane… ale zaciski są tylko w tym modelu. Żeby znaleźć części się trzeba nagłowić.
Wzorów tapicerek było od liku, nie tylko dwa 😉
Nieosiowość alternatora wynika z jego fabrycznego mocowania… Niczego raczej nie brakuje.
Opalałem już takie, które stały od lat. Żeby nie zrobić krzywdy trzeba sprawdzić cewkę, aparat… też zwrócić uwagę na K-Jeta, co jest istotne.
Listwy można kupić fabryczne, nowe. Kosztują oczywiście majątek 😉
Surówki kluczyka można dokupić, ale jakoś niestety jest marna. Polecam poszukać nowych (najlepiej ze starych zapasów) wkładek. Te są akurat volkswagenowskie.
A Targa raczej nie jest wykonana z włókien szklanych. Wydaję mi się, że to raczej wtrysk tworzywa do formy 😀
Lusterko prawe było opcją 😉
Powodzenia życzę w zabawie 😉
Szyba tylna bez wycieraczki to też pierwsza wersja. No i kolektor ssący ma grawerke porsche A powinien być gładki.
Napis porsche wypukły przyklejony na tylnym pasie też powinien być w pierwszych wersjach.
Volksrsche
Będziecie mieli w programie 944 s2?
Dobry odcinek!