Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Fajny filmik wszystko tłumaczone . Może się nauczę , bo kto mi to będzie robił 😁🥴 A jaką zaciski pełnią rolę ? I czy po zimie dobrze jest oczyszczać zaciski ? I ile wytrzymują takie zaciski lat ?
Mnichu niestety mały błąd. Prowadnic z ATE niewolno smarować. Mają wejść na sucho. Szkolenie z ATE prowadzone przez Marka Warmusa tak mówi. Szanuje i pozdrawiam.
Michu co sądzisz o firmie autofren? Mam piękne duże zaciski z dużym tłokiem i chcialbym je zregenerować. Zacisk będą jeździć w aucie z tarczami 350mm moc ok. 300 koni. Nadaje się to wgl? Pozdrawiam
Gratulacje na zatarte prowadnice. Tych prowadnic się nie smaruje pracują na sucho. Są one odsłonięte i smar plus kurz daje ciekawe masę ścierna i zatarcie
3:55 dobra rada 🙂 ale w 4:24 płyn dalej kapie. By temu zapobiec to zastosujcie dwie podkładki – jedna pod główkę śruby, druga pod nakrętkę oraz uszczelki (np. oring lub podobne) W tedy podłoga zostanie sucha 🙂
Dzięki temu filmikowi uzyskałem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Dzięki za świetny materiał, fajnie i jasno przedstawiony bez zbytniej pompy, tak dla ludzi żeby pomóc. Extra.
Ludzie!!!! Super instrukcja ale co Wy macie z tym „syfem”????!!!!! K….a!!!! BRUD!!!!! Zanieczyszczenie !!!! Nalot, nagar!sadza! Rdza! Ale Syf to choroba!!!! Bardzo zle to brzmi!!!!
Dziękuję za ten materiał. Dzięki Tobie po raz pierwszy w życiu zregenerowałem hamulce w swoim aucie. Poszło całkiem gładko dzięki dobremu instruktażowy. Pozdrawiam.
Dobrze przygotowany materiał. Pomijając brak smarowania tłoczka i uszczelek to sama czynność umieszczenia obu uszczelek, szczególnie tej zewnętrznej wyjaśniona perfekcyjnie. U mnie w montażu zewnętrznej uszczelki najlepiej sprawdziło się drewniane mieszadełko do kawy z mc donalds🙂
A co jak tloczek wysuwa sie i blokuje klocki?
Fajny filmik wszystko tłumaczone . Może się nauczę , bo kto mi to będzie robił 😁🥴
A jaką zaciski pełnią rolę ?
I czy po zimie dobrze jest oczyszczać zaciski ?
I ile wytrzymują takie zaciski lat ?
Bardzo fajny film z praktycznymi poradami. Dziękuję!
5:15 płyń wciąż kapie ..
Witam, nie mogę znaleźć linków o których mówisz w odcinku
Na śruby od jarzma i śrub prowadnic stosuje się klej do gwintów który zapobiega odkręcaniu nawet na nowych śrubach jest klej już fabrycznie nałożony
Żeby płyn nie leciał wystarczy wcisnąć hamulec
Morsami, imadłem ?????? NAPRAWDĘ?
Omg smarowanie tego typu prowadnic wiąże się conajmniej z zapieczeniem się ich i kolejna niepotrzebna rozbiórka wszystkiego
Mnichu niestety mały błąd. Prowadnic z ATE niewolno smarować. Mają wejść na sucho.
Szkolenie z ATE prowadzone przez Marka Warmusa tak mówi.
Szanuje i pozdrawiam.
Michu co sądzisz o firmie autofren? Mam piękne duże zaciski z dużym tłokiem i chcialbym je zregenerować. Zacisk będą jeździć w aucie z tarczami 350mm moc ok. 300 koni. Nadaje się to wgl? Pozdrawiam
michu tak na sucho to wszystko składasz, że aż boli 😡
MISTRZOSTWO 👍 🎸 DOKŁADNOŚĆ DZIĘKI!!!!!!!
Gratulacje na zatarte prowadnice. Tych prowadnic się nie smaruje pracują na sucho. Są one odsłonięte i smar plus kurz daje ciekawe masę ścierna i zatarcie
Witam a jest odcinek z regeneracją tylnego zacisku?
Pytanie jak odrdzewic ten układ hamulcowy poza szczotka… WD? Benzyna ekstrakcyjną? Coca-Cola?
3:55 dobra rada 🙂 ale w 4:24 płyn dalej kapie. By temu zapobiec to zastosujcie dwie podkładki – jedna pod główkę śruby, druga pod nakrętkę oraz uszczelki (np. oring lub podobne) W tedy podłoga zostanie sucha 🙂
Dzięki za film. Czy tłoczków nie skalda się „na” płynie hamulcowym i czy pod gumką nie daj się smaru do hamulców ?
Dzięki temu filmikowi uzyskałem odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Dzięki za świetny materiał, fajnie i jasno przedstawiony bez zbytniej pompy, tak dla ludzi żeby pomóc. Extra.
Ludzie!!!! Super instrukcja ale co Wy macie z tym „syfem”????!!!!! K….a!!!! BRUD!!!!! Zanieczyszczenie !!!! Nalot, nagar!sadza! Rdza! Ale Syf to choroba!!!! Bardzo zle to brzmi!!!!
Dziękuję za ten materiał. Dzięki Tobie po raz pierwszy w życiu zregenerowałem hamulce w swoim aucie. Poszło całkiem gładko dzięki dobremu instruktażowy. Pozdrawiam.
Smarować prowadnice (prowadniki) czy nie. Inżynierowie z ATE twierdzą że nie.
Dobrze przygotowany materiał. Pomijając brak smarowania tłoczka i uszczelek to sama czynność umieszczenia obu uszczelek, szczególnie tej zewnętrznej wyjaśniona perfekcyjnie. U mnie w montażu zewnętrznej uszczelki najlepiej sprawdziło się drewniane mieszadełko do kawy z mc donalds🙂