Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Wsiadać i jechać!, awarie się nawarstwiają, a później płacz i lament. Mechanik zdarł wszystkie oszczędności z właściciela. Wystarczyłby co jakiś czas krótki serwis. Pozdrawiam.
Zastanawia mnie jedno jak takie auto przechodzi przegląd przecież takie tarcze juz ze 3lata temu powinny być wymienione takie rzeczy nie robią się w rok
A co ma korozją na zacisku do siły hamowania skoro na przeglądzie siła hamowania mieści się w normach ? Liczy się wnętrze zacisku czy tłoczki pracują prawidłowo i ręczny a nie to że zacisk jest po wierzchu skorodowany , Tarcze klocki to wiadomo ale nikt nie będzie wyrzucał po klocków żeby zakładać nowe , facet zostawił na dojeżdżanie całego zestawu i wymianę .
Jak kupowałem swoją Asterkę H, to w prawym tylnym kole po zewnętrznym klocku już tylko blacha została. Osłona trzymała się na słowo honoru i rdzy. Pierwsza czynność to była wymiana tarcz i klocków. Żałuję, że nie wymieniłem też osłony, bo odpadła niedługo po wymianie tarczy. Z drugiej strony już osłony nie było więc odkręcanie piasty i weszła nowa ocynkowana i dodatkowo pociągnięta farbą, żeby jej rdza nie zeżarła jak oryginału. Ostatnio zaglądałem po 4 latach i wygląda jak nowa. Na wiosnę wlecą nowe tarcze z klockami na tył, bo jednak TRW nie wytrzymały próby czasu i oszałamiającego przebiegu 30 tys. km po mieście. Znaczy się klocków jeszcze z pół zostało ale tarcze to chyba z jakiegoś goownolitu. A zacisk jak najbardziej sprawny, nowe linki do ręcznego, koła się nie grzeją, zacisk odpuszcza i tarcza swobodnie się obraca. Wleci komplet ATE, zobaczymy co to warte. Na przód dostałem tarcze leżaki oryginalne GM, zabezpieczone woskiem czy czymś. Ale przód hamuje jak żyleta, rant nieduży, rok temu robiłem pomiar bicia i mieścił się w normie. Komplecik w zabezpieczeniu poleży w garażu. Jeszcze amortyzatory z tyłu też mi się nie podobają, chociaż nie są wylane i mają sprawność 72% to jednak pęknięta plastikowa osłona i korozja na metalowej obudowie martwi. Nie są to wielkie koszta, więc wleci jakiś zestaw KYB i nowe gumy pod sprężynę, bo stare wyglądają strasznie, a przynajmniej te dolne. Cóż, w 18 letnim aucie zawsze jest co robić 😉 Pozdrawiam.
Filmy z hamulcami nigdy się nie nudza zwlaszcza jak taki "cukier" i miod na oczy. Szczerze masakra. Jakies suv i troszkę błota i mamy rezultat… czas na nowe zestawy. Tarcze kotwiczne tez nie bogate pozdro 🇨🇦🇨🇦🇨🇦
Nie kumam tego czepiania się o rdze na zaciskach czy tym bardziej jarzmie. Po czyszczeniu i niepmalowaniu za 2 miesiące będzie i tak to samo, grunt aby chodzil tłoczek i prowadnice…
Samochód chyba kołami chyba w bagnie parkował.
A reszta podwozia jest ok xD?
Dobra robota, oprócz samej wymiany oczyszczenie tej rdzy i jej pozostałości 💪🦾
Pewno przeglądy były zdalne, czyli zdała od stacji kontroli .
Widać rzadko jeżdżone, coraz więcej takich hamulców będzie na warsztacie przy obecnych cenach paliw 😉 Swietna robota chłopaki
Wsiadać i jechać!, awarie się nawarstwiają, a później płacz i lament. Mechanik zdarł wszystkie oszczędności z właściciela. Wystarczyłby co jakiś czas krótki serwis. Pozdrawiam.
Ch..j nie mechanicy … Wymieniacze !… To wszystko można zregenerować 🤭 Żart oczywiście . Dzięki za film 👍
Mialem kiedys dwa harleye , tam to hamulce w super stanie to zwalniacze.
Takie same wczoraj z civica zdjąłem 🤣
Ludzie nie mają hamulców 😆
Do takich śrub jak tutaj macie te tarcze montowane, polecam wkrętak udarowy, daje rady przy takich akcjach.
Panie, zapłaciłem za całe klocki nie po to żeby wymieniać w połowie zużycia, bo zapiekły się w jarzmie i zrobiły jakieś tam rowki na tarczy…
Nie wiem jak można tak zapuścić hamulce.
Janusz by powiedział po co tarcze nowe drogie soo ,co Ty synek skrzynią hamuj 🤣🤣👍
Zastanawia mnie jedno jak takie auto przechodzi przegląd przecież takie tarcze juz ze 3lata temu powinny być wymienione takie rzeczy nie robią się w rok
Nie mamy dosyć tych filmików. Ciesze się z tego, że się staracie i zamieszczacie nowe materiały. Wszystkiego Dobrego
Pokażcie jak wyszło po wymianie
Zaniedbał ktoś na maxa
Panie a to jeszcze ze 2 miesiące pojeździ??
mazda?
Te auto to w wodzie stoi czy na szrocie xd.
W tym aucie jest ewidentny brak co rocznych przeglądów. Wizyty u mechanika dopiero jak coś padnie lub przypomni się o wymianie oleju w silniku.
Zajmujecie się też klimatyzacją?
A co ma korozją na zacisku do siły hamowania skoro na przeglądzie siła hamowania mieści się w normach ? Liczy się wnętrze zacisku czy tłoczki pracują prawidłowo i ręczny a nie to że zacisk jest po wierzchu skorodowany , Tarcze klocki to wiadomo ale nikt nie będzie wyrzucał po klocków żeby zakładać nowe , facet zostawił na dojeżdżanie całego zestawu i wymianę .
Jak kupowałem swoją Asterkę H, to w prawym tylnym kole po zewnętrznym klocku już tylko blacha została. Osłona trzymała się na słowo honoru i rdzy. Pierwsza czynność to była wymiana tarcz i klocków. Żałuję, że nie wymieniłem też osłony, bo odpadła niedługo po wymianie tarczy. Z drugiej strony już osłony nie było więc odkręcanie piasty i weszła nowa ocynkowana i dodatkowo pociągnięta farbą, żeby jej rdza nie zeżarła jak oryginału. Ostatnio zaglądałem po 4 latach i wygląda jak nowa. Na wiosnę wlecą nowe tarcze z klockami na tył, bo jednak TRW nie wytrzymały próby czasu i oszałamiającego przebiegu 30 tys. km po mieście. Znaczy się klocków jeszcze z pół zostało ale tarcze to chyba z jakiegoś goownolitu. A zacisk jak najbardziej sprawny, nowe linki do ręcznego, koła się nie grzeją, zacisk odpuszcza i tarcza swobodnie się obraca. Wleci komplet ATE, zobaczymy co to warte. Na przód dostałem tarcze leżaki oryginalne GM, zabezpieczone woskiem czy czymś. Ale przód hamuje jak żyleta, rant nieduży, rok temu robiłem pomiar bicia i mieścił się w normie. Komplecik w zabezpieczeniu poleży w garażu.
Jeszcze amortyzatory z tyłu też mi się nie podobają, chociaż nie są wylane i mają sprawność 72% to jednak pęknięta plastikowa osłona i korozja na metalowej obudowie martwi. Nie są to wielkie koszta, więc wleci jakiś zestaw KYB i nowe gumy pod sprężynę, bo stare wyglądają strasznie, a przynajmniej te dolne. Cóż, w 18 letnim aucie zawsze jest co robić 😉 Pozdrawiam.
Jak wypierdoli w coś dopiero sobie uświadomi że chamulce trzeba zrobić znam to z życia
Założę się, z przegląd miał w zeszłym tygodniu i było wszystko dobrze.
Filmy z hamulcami nigdy się nie nudza zwlaszcza jak taki "cukier" i miod na oczy. Szczerze masakra. Jakies suv i troszkę błota i mamy rezultat… czas na nowe zestawy. Tarcze kotwiczne tez nie bogate pozdro 🇨🇦🇨🇦🇨🇦
ja to mam tak, ze jak kupuje nowe auto, to zawsze robie hamulce:P teraz tak samo peugeot 508 SW GT heble przod tyl nowe 😜
Nie kumam tego czepiania się o rdze na zaciskach czy tym bardziej jarzmie. Po czyszczeniu i niepmalowaniu za 2 miesiące będzie i tak to samo, grunt aby chodzil tłoczek i prowadnice…