Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
41 thoughts on “Klimek oddał zapchany DPF do regeneracji! #Naprawy_nie_do_Naprawy”
Akurat to, że auto wywala błąd DPF nie świadczy o tym, że jest on do regeneracji. Zazwyczaj zapycha się on, bo auto go nie wypala. Najpierw trzeba sprawdzić sprawność elementów, które mają wpływ na zdolność jego wypalania. Czyli termostat(najczęstsza przyczyna w BMW), sprawność przepływomierza, wtryskiwaczy(jak będą lały to filtr będzie się momentalnie zapychał), świece, sondy lambda(filtr nie będzie się wypalał i dodatkowo będzie okopcona rura oraz zapach niespalonego paliwa), szczelność układu dolotowego, zawór egr. Spotkałem się już z takimi przypadkami, że np. facet przyjechał do mnie, bo 20tys. wcześniej inny mechanik mu zregenerował filtr, a teraz znów jest zapchany i auto nie ma mocy, bo jeden z wtryskiwaczy już lał przez co filtr bardzo szybko się zapychał i nie nadążał wypalać. Dla przykładu w BMW 2.0-3.0 filtry DPF robią średnio 400-450tys. km, choć producent przewidział je na 250tys. i po przekroczeniu tego limitu auto wywala błąd i po wizycie w serwisie wstawiają z definicji nowy filtr. Jeśli nie ma innych błędów to wystarczy taki filtr zaadoptować ponownie i robi jeszcze 150-200tys. do momentu aż faktycznie się zapcha i auto jest zamulone.
Jak auto lata po autostradach to i 300-400 tyś przejedzie i dpf będzie dobry. Jazda po mieście to przebieg x3 się liczyć powinno. Czyli zrobisz po mieście 100 tyś to jak w trasie 300 tyś. Ale ludzie i tak patrzą tylko na przebieg a nie stan auta i jak było eksploatowane.
Kanaliki w dpfie nie zapychają się sadzą bo ona się wypala, tylko popiołem powstałym w wyniku wypalania filtra który uniemożliwia sprawne wyłapywanie sadzy właśnie
Kiedyś w moim busie chciałem zadbać o Dpd 300tys km, mówię dam do czyszczenia. Firma która mi czyściła podała takie ciśnienie wody,że przesunął się wkład Dpf i uszkodził czujni mierzący różnice ciśnienie. Auto chodziło ale jak załapało błąd traciło moc i jeździło w trybie awaryjnym. Długo nie mogłem dojść o co chodzi bo błąd wyskakiwał od nieszczelności układu. Aż firma kolejna bardziej profesjonalna rozcięła dpf i pokazała usterkę i jaki był powód.. także panowie jeśli chcecie zadbać o filtr to tylko w professionalnych warsztatach.. pozdrawiam
Dpf się nie zapchycha od tak zawsze na końcu się okazuje układ paliwowy egr turbo ludzie to myją a potem płacz bo znów to samo a najgorsze źle wysuszony dpf betonuje się
Zastanawiam się po co jest ten dpf w teorii zbiera wszystkie nieczystości a w praktyce zbiera a potem co jakiś czas się wypala i wszystko idzie w, atmosferę więc jest to założone na, zasadzie że ma być ekologicznie a nie jest.
I na co ta ekologia ,jak i tak trzeba albo wypalić i idzie wszystko w atmosferę ,albo wymyć i idzie to w ,,ścieki,, Ekologia na papierku a syf i tak idzie do przyrody
dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu
Mój był stopiony wewnątrz na zewnątrz nie było widać czyszczenie nic nie dało i zamiast 2 tysięcy na nowy wydałem 5 tysi zanim mechanik doszedł do tego
Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.
Witam fajny film pozdrawiam
Lepiej wyciąć to ustrojstwo, wgrać nową mape i spokój
Co to za program?
Akurat to, że auto wywala błąd DPF nie świadczy o tym, że jest on do regeneracji. Zazwyczaj zapycha się on, bo auto go nie wypala. Najpierw trzeba sprawdzić sprawność elementów, które mają wpływ na zdolność jego wypalania. Czyli termostat(najczęstsza przyczyna w BMW), sprawność przepływomierza, wtryskiwaczy(jak będą lały to filtr będzie się momentalnie zapychał), świece, sondy lambda(filtr nie będzie się wypalał i dodatkowo będzie okopcona rura oraz zapach niespalonego paliwa), szczelność układu dolotowego, zawór egr. Spotkałem się już z takimi przypadkami, że np. facet przyjechał do mnie, bo 20tys. wcześniej inny mechanik mu zregenerował filtr, a teraz znów jest zapchany i auto nie ma mocy, bo jeden z wtryskiwaczy już lał przez co filtr bardzo szybko się zapychał i nie nadążał wypalać. Dla przykładu w BMW 2.0-3.0 filtry DPF robią średnio 400-450tys. km, choć producent przewidział je na 250tys. i po przekroczeniu tego limitu auto wywala błąd i po wizycie w serwisie wstawiają z definicji nowy filtr. Jeśli nie ma innych błędów to wystarczy taki filtr zaadoptować ponownie i robi jeszcze 150-200tys. do momentu aż faktycznie się zapcha i auto jest zamulone.
a popiół został
Jak auto lata po autostradach to i 300-400 tyś przejedzie i dpf będzie dobry. Jazda po mieście to przebieg x3 się liczyć powinno. Czyli zrobisz po mieście 100 tyś to jak w trasie 300 tyś. Ale ludzie i tak patrzą tylko na przebieg a nie stan auta i jak było eksploatowane.
30 min z regeneracja i suszeniem, w taki czas to można sobie w zębie poldubac, syf jak był tak został
Kanaliki w dpfie nie zapychają się sadzą bo ona się wypala, tylko popiołem powstałym w wyniku wypalania filtra który uniemożliwia sprawne wyłapywanie sadzy właśnie
Pracuje w tym temacie. Ten filtr był czysty, na ten przebieg nawet bardzo czysty
Dobrze wygladal "skoro pacjent na,stole to operujemy "he he dobre niewazne ze zdrowy!
Kiedyś w moim busie chciałem zadbać o Dpd 300tys km, mówię dam do czyszczenia. Firma która mi czyściła podała takie ciśnienie wody,że przesunął się wkład Dpf i uszkodził czujni mierzący różnice ciśnienie. Auto chodziło ale jak załapało błąd traciło moc i jeździło w trybie awaryjnym. Długo nie mogłem dojść o co chodzi bo błąd wyskakiwał od nieszczelności układu. Aż firma kolejna bardziej profesjonalna rozcięła dpf i pokazała usterkę i jaki był powód.. także panowie jeśli chcecie zadbać o filtr to tylko w professionalnych warsztatach.. pozdrawiam
Ja tam zawsze wyrzucam DPFy ze swoich aut i wyprogramowuję je… Dlatego auta moje się nie psują.
Dpf się nie zapchycha od tak zawsze na końcu się okazuje układ paliwowy egr turbo ludzie to myją a potem płacz bo znów to samo a najgorsze źle wysuszony dpf betonuje się
Najlepsze ze taki filtr po takim myciu juz nie spełnia swoich właściwości, bo pęka w środku
Zastanawiam się po co jest ten dpf w teorii zbiera wszystkie nieczystości a w praktyce zbiera a potem co jakiś czas się wypala i wszystko idzie w, atmosferę więc jest to założone na, zasadzie że ma być ekologicznie a nie jest.
Tak sobie czytam niektóre komentarze i jestem zaskoczony ilością ,, fachowców " i znawców tematu 🤣
Przecież spaliny z diesla są czarne, więc obstawiam, że on od strony wydechu też taki będzie po przejechaniu 100 kilometrów xD
Honda to honda i kropka. Szwaby mogą się uczyć inżynierii silnikow
I na co ta ekologia ,jak i tak trzeba albo wypalić i idzie wszystko w atmosferę ,albo wymyć i idzie to w ,,ścieki,,
Ekologia na papierku a syf i tak idzie do przyrody
Jak babka jeździła dieslem po parę km i zapewne nie miała świadomości że był tam dpf to co się dziwić że po 200 tys padł.
A ja na myjni myje dpf….i suszę plomienicą….25 zł jak nowy…
Najlepsza regeneracja DPF'a to wiertło 20
naprawa
dziwne to mycie, powinno być obustronne a wloty zatkane dla lepszego czyśzczenia – poza tym woda była czysta, kolejna sprawa nic nam nie mówi żaden papier są 2 rodzaje płukania dpfa
czyli : leci sama sadza – nieprawidłowe spalanie do sprawdzenia czujniki, wtryski, ew turbo. ruda – świadczy o prawidłowym spalaniu
Dpf pseudo ekologia 🚀
Karwas słabiej jedzie do odciny na niskich biegach i ulecza się sam 🤣
Kolejny ciekawy i interesujący odcinek👍🙂
3:03 Honda w Tdi?
kolanoskopia silnika
Mój był stopiony wewnątrz na zewnątrz nie było widać czyszczenie nic nie dało i zamiast 2 tysięcy na nowy wydałem 5 tysi zanim mechanik doszedł do tego
Można prosić o namiary do tego mechanika od czyszczenia tych DPF z tego filmiku ?
Sami znawcy tematy nic tylko zakładać regeneracje dpf
Przytrzymasz z łaski swojej 😂
I tak to nic nie da, bo to skutek a nie przyczyną dla której się zapchal lepiej sprawdzić turbo i wtryski
gdyby nie te czasy, to zwykła szlifierka kątowa z tarczą wystarczyła by 😉😉😉
Nie polecam takich partaczy, raz oddałem na czyszczenie to sie okazało, że gość nawet nie wyciagnal z auta dpf
Zajmuje się czyszczeniem DPF Katalizatorów i przy 300 mbar przeciwciśnienia auto dawno by sypało błędami i taki poziom przeciwciśnienia wskazywał by na bardzo mocne zanieczyszczenie a jak widać na filmie trochę sadzy i praktycznie zero popiołu. Radzę przekalibrować maszynę, papier wszystko przyjemnie. Pomijam fakt że udciwe czyszczenie u nas trwa dwa dni z moczeniem, suszymy 2 razy po 30 minut. Czyszczenie w 30 minut to głównie portfela klienta.
Można wiedzieć jak firma się nazywa
Profilaktycznie sprzedaj auto i kup nówkę, wtedy nie będziesz musiał sprawdzać co się psuje
Crv i 1,6 co za czasy 🙆🏻♂️🙆🏻♂️🙆🏻♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
dieslami to jednak masochiści jezdzą. bogaci.