Oglądaj „Mechanicy” w niedziele o 11:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/mechanicy-odcinki,20607/odcinek-6,S01E06,153496
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W Jabłonnie Tomek, Adam i Daniel spróbują uruchomić nieodpalany od blisko 30 lat silnik od Porsche 356 będącego w bardzo wczesnej fazie renowacji. Odnawiany pojazd charakteryzują „matching numbers” – oryginalne, nigdy niewymieniane elementy układu napędowego, które sprawiają, że po odbudowie auto osiągnie wartość około 150 tysięcy euro. Na podnośnik w Skarżysku-Kamiennej trafi BMW E36 z cenionym za żywotność i parametry silnikiem 2.8 – nieoszczędzany egzemplarz wymaga wymiany mostu i wspawania szpery. Brygada z warszawskiej zajezdni będzie musiała wyeliminować nieprawidłowości w pracy układu hamulcowego jednego z autobusów – jeśli wóz nie przejdzie przeglądu okresowego, Krzysztof będzie musiał znaleźć zastępstwo do obsłużenia jednej z linii.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
41 thoughts on “Ekipa miała tylko kilka godzin na serwis autobusu! #Mechanicy”
Co jak co, ale o ochronę słuchu przy tych pneumatach to niech dbają. A kiedy coś z naprawą hybryd przez zjezdniowych elektromonterów? Czy na tamtej zajezdni nie ma czegoś z tej kategorii?
Do TVN TURBO. Moze stacja chce nagrać program o naprawie maszyn budowlanych,np naprawy gąsiennicy czy wymiana okresowa olejów i filtrów. Jeżeli coś to proszę o kontakt.
2:10 mierzenie grubości tarczy suwmiarką? XD co za januszerka. Wystarczy że będzie rant na tarczy i już pomiar jest nieprawidłowy. Do pomiaru grubości tarcz używa się mikrometrów
Pomiar hamulców to jedna wielka ściema. DMC to dopuszczlna masa całkowita i w Solarisie U12 to ok 18t , siła hamowania pokazana w filmie średnio 12,5 kN to z mojego doświadczenia jakieś 6 kN za mało jak na druga os.
Z prawdziwą wymianą klocków w autobusie to nie ma nic wspólnego. Na dodatek totalna ściema na diagnostyce przeorana prawa tarcza a na rolkach idealne hamulce na niedotartych klockach, ściema od początku do końca !!!
Ależ dramaturgia… szok i niedowierzanie. To był ostatni prawie sprawny autobus w zajezdni na Stalowej, który mógł wyjechać o 16stej na miasto. Gdyby nie sprawna akcja, setki ludzi nie dotarłoby na schabowego do domów… 😀
Co jak co, ale o ochronę słuchu przy tych pneumatach to niech dbają. A kiedy coś z naprawą hybryd przez zjezdniowych elektromonterów? Czy na tamtej zajezdni nie ma czegoś z tej kategorii?
Z tego co wiem to klocki wymienia się na obydwóch kołach tej samej osi
Autobuszy
Do TVN TURBO. Moze stacja chce nagrać program o naprawie maszyn budowlanych,np naprawy gąsiennicy czy wymiana okresowa olejów i filtrów. Jeżeli coś to proszę o kontakt.
jakie prawie 10 ton jak to waży ok 20 ton …
Fromar klocki
Wymienili jedna stronę klocków pozdro
Nie ma jak sprawdzić ciśnienia ? Czyżby wskaźniki nie sprawne ?
Nie za duża różnica w sile hamowania ?
Kiedyś to było autobusy jezdzily z niesprawnymi hamulcami często się paliły różne elementy xdd
W ciagu 2 godzin sam zmieniam klocki na całej osi xd
3:50 regulować hamulce? To tam nie ma samoregulatorow?
Co za bzdura 3 razy wieksze od osobowki? Klocki w zaciskach z18 brembo maja 19cm a sa stosowane w osobowkach
2:10 mierzenie grubości tarczy suwmiarką? XD co za januszerka. Wystarczy że będzie rant na tarczy i już pomiar jest nieprawidłowy. Do pomiaru grubości tarcz używa się mikrometrów
ciekawe kto był taki mądry i wymyślił kratki w podłodze wzdłuż kanałów.
To Wloscianska?
NIE MA CZASU NA POWAŻNIEJSZE NAPRAWY, WRZUĆMY LUDZI DO NIESPRAWNEGO AUTOBUSU NIECH JADĄ 🙂
No u nas w łodzi obecnie to co chwile autobusy siadają xxD
zamazywanie loga lvl expert xD
kluczem pneumatycznym odkręcanie śrub wymaga naprawdę wielkiej krzepy ( xD )
Noi z całego filmu dowiedziałem się tyle że ,,majstry,, przeserwisowały tylko hamulce . A cała reszta w dupie ;))
Pomiar hamulców to jedna wielka ściema. DMC to dopuszczlna masa całkowita i w Solarisie U12 to ok 18t , siła hamowania pokazana w filmie średnio 12,5 kN to z mojego doświadczenia jakieś 6 kN za mało jak na druga os.
Odkręcenie kół pneumatem wymaga krzepy😁😁
Wiesio wszystko naprawi
czasem sie nie wymienia kompletu na jednej osi?
Z prawdziwą wymianą klocków w autobusie to nie ma nic wspólnego.
Na dodatek totalna ściema na diagnostyce przeorana prawa tarcza a na rolkach idealne hamulce na niedotartych klockach, ściema od początku do końca !!!
Który mechanik mierzy tarcze na oko widać że do dupy jest he
Hm…600Nm….prawie jak w traktorze 500Nm przy największych kołach….(CNH) 😉
a gdzie klucze Milwaukee ??
Tarcza zmierzona profesjonalnie xD
Ale opona wyżartą
0:12 zegar pokazuje 8:00 wiec nie mówcie ze jest 9
Ależ dramaturgia… szok i niedowierzanie. To był ostatni prawie sprawny autobus w zajezdni na Stalowej, który mógł wyjechać o 16stej na miasto. Gdyby nie sprawna akcja, setki ludzi nie dotarłoby na schabowego do domów… 😀
Jak zwykle w TVN mamy, tylko godzinę, gdzie tak jest, no bzdury kompletne .
Niech chłopaki podpatrzą jak mechanic steawen ma fajny patent by nie dźwigać klucza do odkręcania kół.
My na warsztacie mamy tak zwanego Luja od dokręcania szpilek od kół i sekunda max 2,5 i nie ma śróby
Uwielbiam to rozkazywanie 😀 Zakladamy, jedziemy k** przeciez oni wiedza co maja zrobic kierownikowi jednemu i drugiemu do lba cos uderzylo
Osobiście na drodze sam w półtorej godziny wymieniłem klocki na osi w Urbino 12. Bez narzędzi pneumatycznych.
klocki ponad 100 kg skad wy to piep….. bierzecie
Przecież to nie ekipa Friza, fajny skok na wyświetlenia.
Nic nie musi
W tle widać NG313 😀
Ja sam wymieniłem w oplu astrze na autostradzie bębny i szczęki na tylnej osi jadynie za pomocą kombinerek i klucza do kół w 30min na autostradzie.