Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Czy ktoś może mi wyjaśnić, co się stanie, jeśli powierzchnia blachy (pod cynę), nie zostanie dokładnie oczyszczona? Zostaną ślady korozji np po głębokich wżerach?
Dziękuje bardzo za ten bardzo wartościowy materiał bez owijania w bawełnę bez zbędnych bzdur i bez zdzierania kasy jak to robi ten total Janusz na innym kanale co za kasę nauczy Cie zrobic wózek do butli :)) jeszcze raz dziękuje
Pan Tomek troche sie dokształcil ale nie do końca, to co uzywa to nie jest cyna tylko stop lutowniczy, cyną moga moga to nazywac chlopcy spod budki… a temperatura topnienia tego stopu to nie jest 180 stopni tylko zalezy od skladu, inaczej topi sie PB inaczej nonPB, kolejna kwestia to podklad, to nie podklad tylko topnik, poza tym stopy lutownicze bez topnika uzywalo sie 40 lat temu, wtedy byla kalafonia, od nastu lat uzywa sie zupelnie innych materialow i technologii, w taki sposob to ja moge co najwyzej spawy w ogrodzeniu obrobic, a nie na aucie za gruba kapuste. I gratuluje wdychania ciezkich oparow rozgrzanego olowiu…
Ty fachowiec jak przerabia się samochód do rajdów to się wyjmuje wszystkie korki zaślepki itd i sie zaspawuje dzięki temu Buda jest sztywniejsza a ty stwierdziles żeby wstawić zaslepke a niby ma to być odbudowane rajdowa wersja…nie raz ospawywalem budę znajomym i latafem otwory po Zaslepkach itd….
Witam wszystkich widzów, a także całą ekipię "Polskie Porsche"! 🙂 Oglądam każdy odcinek od deski do deski i już nie mogę się doczekać kolejnego 🙂 Korzystając z okazji, że jest nas tutaj tyle, mam pytanie z innej beczki…czy któraś polska firma produkuje obręcze metalowe, niklowane i chromowane do starych motocykli? Szukam obręczy 1.85 x 16" 36-cio szprychowych. Jest cała masa produktów z dalekiego wschodu, ale to nie ta jakość niestety…A może jest firma (podobna do ABcar Oldtimers), która jest wstanie zregenerować stare obręcze – wyprostować, usunąć rdzę, stary chrom i położyć nowy? Z góry dziękuję za jakiekolwiek przydatne informacje. Mój adres to spolskyjanusz@gmail.com. Pozdrawiam!
Wielki szacun dla Tomka za wspieranie polskiego przemysłu!!! A co za tym idzie dla tej garstki ludzi którym jeszcze cokolwiek się chce, dają miejsca pracy, inwestują i nie czekają na niby darmowe pieniądze. Tak trzymać!!!
Mistrz Pan Tomek . To co Pan pokazał to blacharstwo na najwyższym poziomie. Nie chodzi mi o ten element ale technikę i wiedzę . Brawo oglądam Patryka i Tomka z projektu polskie porsche od 1 odcinka .Pozdrawiam
Bardzo pouczajaca lekcja z tym ołowiem. Z doswiadczenia wiem ze garstka ludzi stosuje te metode jako uzupelnienie ubytku materiału lub zabezpieczenie antykorozyjne . Kazdy idzie na łatwizne…takie czasy… Super i pozdrawiam ekipe..👍
Przy nauce używania ołowiu powinno się wspomnieć, że jest on trujący i przy jego obrabianiu trzeba stosować pewne zasady, a odpady po obróbce przekazywać do utylizacji. Zapewne dla większości widzów jest to oczywiste, jednak ze względu na pozostałych nie pomijał bym w filmie tej informacji.
Wielkie Dzięki Patryuk za to że poprosiłeś Tomka o pokazanie cynowania i wogóle, że przykładacie uwagę do nauki, Tomek jest świetnym nauczycielem, dziękuję Wam
Podziwiam blacharz bez młodka ;d czary mary u babyjagi robić to trzeba umieć rozwiercić z2klap jedną zrobić a nie wywalić rdze i spawać a reszta wyjdzie za kilka lat
Grubość blachy to podstawa to nie sztuka wyszlifować poszycia klapy czy nadkola na 0.5mm nawalić cyny i zadowolony i happy jak blacha ma być 1mm to ma być 1mm anie szlif cyna i tyle jak się użyje 0.2 do 1mm szpachli to nic nie szkodzi ale cóż jak z szpachli buduje się elementy i się tego nałoży na tony to szpachla to zło .ale róbcie jak chcecie kiedyś używało się kwasu sody i cynowało i nic nie wychodziło rynny warburgi i Warszawy i spawało się łączenia słupków itd mosiądzem to nie mówcie że kwas jest cały czas jak się dobrze kwas zneutralizuje to nie wyjdzie pozdrawiam .każdy ma szkołę jaką ma i doświadczenie
Wielkie dzięki chłopaki za ten odcinek:-)
Fajnie wyszlo. No to terazTechno Classica Essen
Czy ktoś może mi wyjaśnić, co się stanie, jeśli powierzchnia blachy (pod cynę), nie zostanie dokładnie oczyszczona? Zostaną ślady korozji np po głębokich wżerach?
Dziękuje bardzo za ten bardzo wartościowy materiał bez owijania w bawełnę bez zbędnych bzdur i bez zdzierania kasy jak to robi ten total Janusz na innym kanale co za kasę nauczy Cie zrobic wózek do butli :)) jeszcze raz dziękuje
No to podania na czeladników chyba spływają masowo Panie Tomku? 🙂 A jak nie, to powinny!
Szukacie części gruby z zawodowych handlarzy pomoże:) https://youtu.be/AuZtfncdybY
Czy nie lepiej było kupić Porsche w częściach złożyć i wspawać stary VIN?
Pan Tomek troche sie dokształcil ale nie do końca, to co uzywa to nie jest cyna tylko stop lutowniczy, cyną moga moga to nazywac chlopcy spod budki… a temperatura topnienia tego stopu to nie jest 180 stopni tylko zalezy od skladu, inaczej topi sie PB inaczej nonPB, kolejna kwestia to podklad, to nie podklad tylko topnik, poza tym stopy lutownicze bez topnika uzywalo sie 40 lat temu, wtedy byla kalafonia, od nastu lat uzywa sie zupelnie innych materialow i technologii, w taki sposob to ja moge co najwyzej spawy w ogrodzeniu obrobic, a nie na aucie za gruba kapuste. I gratuluje wdychania ciezkich oparow rozgrzanego olowiu…
Ty fachowiec jak przerabia się samochód do rajdów to się wyjmuje wszystkie korki zaślepki itd i sie zaspawuje dzięki temu Buda jest sztywniejsza a ty stwierdziles żeby wstawić zaslepke a niby ma to być odbudowane rajdowa wersja…nie raz ospawywalem budę znajomym i latafem otwory po Zaslepkach itd….
Wielkie dzieki za pokaz ,, jak widać ostatnio żle ołów nałozylem 😛 dobrze ze auto sprzedane 😀
Witam wszystkich widzów, a także całą ekipię "Polskie Porsche"! 🙂 Oglądam każdy odcinek od deski do deski i już nie mogę się doczekać kolejnego 🙂 Korzystając z okazji, że jest nas tutaj tyle, mam pytanie z innej beczki…czy któraś polska firma produkuje obręcze metalowe, niklowane i chromowane do starych motocykli? Szukam obręczy 1.85 x 16" 36-cio szprychowych. Jest cała masa produktów z dalekiego wschodu, ale to nie ta jakość niestety…A może jest firma (podobna do ABcar Oldtimers), która jest wstanie zregenerować stare obręcze – wyprostować, usunąć rdzę, stary chrom i położyć nowy? Z góry dziękuję za jakiekolwiek przydatne informacje. Mój adres to spolskyjanusz@gmail.com. Pozdrawiam!
Ja się pytam gdzie numer 29 😀 ??? ileż można sprawdzać ? 🙂
Wielki szacun dla Tomka za wspieranie polskiego przemysłu!!! A co za tym idzie dla tej garstki ludzi którym jeszcze cokolwiek się chce, dają miejsca pracy, inwestują i nie czekają na niby darmowe pieniądze. Tak trzymać!!!
Kiedy 29!!!!
Cynowanie do miód na oczy, świetna sprawa do pokazania 🙂
Chętnie bym zobaczył zalepianie dziur w karoserii techniką ołowiową. Nigdy wcześniej o tym nie słyszałem, a brzmi sensownie.
To juz wiem jak porobie ubutki w moim Passku B2 ,SALut , I dzieki!!
Właśnie widziałem jak Klimek cynował. Napewno też ogląda Polskie Porsche
A czy można pobielić tylko tym topnikem i zostawić do malowania ?
Dobrym wyborem było wejście na ten kanał, zostaje i będe zaglądał częściej ☺️💲
Mistrz Pan Tomek .
To co Pan pokazał to blacharstwo na najwyższym poziomie. Nie chodzi mi o ten element ale technikę i wiedzę . Brawo oglądam Patryka i Tomka z projektu polskie porsche od 1 odcinka .Pozdrawiam
A Total Shade robi z cynowania czarną magię.
Bardzo pouczajaca lekcja z tym ołowiem. Z doswiadczenia wiem ze garstka ludzi stosuje te metode jako uzupelnienie ubytku materiału lub zabezpieczenie antykorozyjne . Kazdy idzie na łatwizne…takie czasy…
Super i pozdrawiam ekipe..👍
obejrzyjcie sobie "Klimek kontra Duda", 5 odcinek i robotę Adama przy wlewie paliwa 😀
przypadek? 😉 nie sądzę!
+Patryk Mikiciuk jakiej dokładnie pasty użyliście?? może posiadacie link do kupna ?
Tomek to jest fachowiec prawdziwy niestety jest takich mało większość warsztatów to naciagacze i partacze.
co to za tarczka na tej szlifierce pneumatycznej ?
nice
work
to chyba latem wezmę się za błotniki w accordzie 🙂
Przy nauce używania ołowiu powinno się wspomnieć, że jest on trujący i przy jego obrabianiu trzeba stosować pewne zasady, a odpady po obróbce przekazywać do utylizacji.
Zapewne dla większości widzów jest to oczywiste, jednak ze względu na pozostałych nie pomijał bym w filmie tej informacji.
Świtnie przedstawiona praca. Blacharstwo na wysokim poziomie !
A po narzędzia i cynowanie karoserii można zajrzeć na nasze filmiki !
Wielkie Dzięki Patryuk za to że poprosiłeś Tomka o pokazanie cynowania i wogóle, że przykładacie uwagę do nauki, Tomek jest świetnym nauczycielem, dziękuję Wam
Trafiłam tu czystym przypadkiem. Nie jestem fanką motoryzacji, ale tak ciekawie Pan mówi, że zostanę na dłużej.
Normalnie mistrz. Mam wrażenie że nawet trabanta by ołowiem pokrył.
Grzejecie laskę ogonem. 😂😂😂. Na ja zazwyczaj tak robię.
Ołów – Rewelacja! 😀
Podziwiam blacharz bez młodka ;d czary mary u babyjagi robić to trzeba umieć rozwiercić z2klap jedną zrobić a nie wywalić rdze i spawać a reszta wyjdzie za kilka lat
Ooo Panie wykur.. wisty odcinek z ty cynowaniem Panie już robie bo szpachlą to ja nie umie zawsze coś źle dziękuję pozdro.
To już nie są mechanicy, blacharze itp. to są prawdziwi artyści. 😍
Grubość blachy to podstawa to nie sztuka wyszlifować poszycia klapy czy nadkola na 0.5mm nawalić cyny i zadowolony i happy jak blacha ma być 1mm to ma być 1mm anie szlif cyna i tyle jak się użyje 0.2 do 1mm szpachli to nic nie szkodzi ale cóż jak z szpachli buduje się elementy i się tego nałoży na tony to szpachla to zło .ale róbcie jak chcecie kiedyś używało się kwasu sody i cynowało i nic nie wychodziło rynny warburgi i Warszawy i spawało się łączenia słupków itd mosiądzem to nie mówcie że kwas jest cały czas jak się dobrze kwas zneutralizuje to nie wyjdzie pozdrawiam .każdy ma szkołę jaką ma i doświadczenie
P