🚗 Bohaterem dziewiątego odcinka „AUTODYŻURU” jest Porsche Cayenne! 🚗
📅 ROCZNIK: 2014
💥 MOC: 245KM
🔧 SILNIK: 3.0 TDI
W naszym warsztacie tym razem gościliśmy ciekawego pacjenta — Porsche Cayenne, które po odpaleniu nierówno pracowało. Kłopotliwy okazał się wtrysk numer 4! Wymiana na nowy przyniosła sporą zmianę, jednak cały czas nie było idealnie, dlatego postanowiliśmy znaleźć przyczynę.
Po sprawdzeniu okazało się, że dodatkowo dwa wtryski były niedokręcone, dlatego też wyjęliśmy wszystkie sześć i wymieniliśmy śruby, podkładki oraz oringi. Przy okazji gruntownie wyczyściliśmy kolektor dolotowy sadzy i dopiero wtedy silnik Porsche zaczął działać prawidłowo.
Macie jakieś pytania? Napiszcie je w komentarzach!
📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email: biuro@ekgautoserwis.pl
#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS #PORSCHECAYENNE
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Posiadam takie samo CD. Po rozpoczeciu jazdy na wolnych obrotach silnik traci moc jakby mial czkawke. Zadne kody sie nie wyswietlaja. To ustepuje po przejechaniu paru kilometrow. Masz jakies pomysly na to jak to naprawic?
szacun za wiedzę, super kanał i super się Ciebie słucha i ogląda , ale jednak nie 1;0 dla was, wymieniliście najpierw (niepotrzebnie) dobry wtryskiwacz na nowy , a nie sprawdziliście podstawowej rzeczy w tych silnikach czyli podkładek pod wtryskiwaczami. rutyna jednak czasem gubi, pozdrawiam
Dzięki temu filmowi uporałem się po 2 latach z problemem nierównej pracy silnika po odpaleniu w 3.0 tdi. Wyczyściłem kolektor i problem znikł. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI za podpowiedź.
Mam Cayenne 2010r 239KM 150000km nalotu i podczas uszczelniania górnych dekli rozrządu profilaktycznie wymieniłem wszystkie podkładki pod wtryskami . I bardzo mnie dziwi , że one tak szybko się wypalają . Podziękowanie dla majstra za dokładne i obszerne wyjaśnienia . Sam staram się grzebać przy aucie sam . Więc na pewno wszystkie rady się przydadzą.
Srubka sie wyciaga jak ktos ma w lapie imadło i dopierdala na max a tak na marginesie fajnie by bylo jak bys narzedzia ukladal chociaz na szmacie a nie rezał podszybie😉
Pozdrawiam świetna robota , sam mam tylko poczciwą insignie cdti ale chciał bym bardzo żeby kiedyś ktoś moim samochodem tak sprawnie zajął się i zainteresował innymi ważnymi szczegółami jak Pan to robi w samochodach które do Pana trafiają .
czy mozna by bylo odpowietrzyc wtrysk odkrecajac mu srubke od przelewu troszke i krecac az bedzie leciec paliwo? Czy z wtryskami nic sie nie bedzie dzialo jak uklad jest zapowietrzony i jak odpalamy to maja one w sobie powietrze nie obrywają juz na starcie?
Przyjemny materiał do oglądania w przerwie w nauce, czekam na więcej 😀
Mega robota…
Super tematy,czekamy na następne. Pozdrawiam
To jak cos wytknie giere tez mam lawete KRZYSIU 😉
Posiadam takie samo CD. Po rozpoczeciu jazdy na wolnych obrotach silnik traci moc jakby mial czkawke. Zadne kody sie nie wyswietlaja. To ustepuje po przejechaniu paru kilometrow. Masz jakies pomysly na to jak to naprawic?
Korekta dopuszczalna dla tego pieca jak dobrze pamiętam + – 1.5
szacun za wiedzę, super kanał i super się Ciebie słucha i ogląda , ale jednak nie 1;0 dla was, wymieniliście najpierw (niepotrzebnie) dobry wtryskiwacz na nowy , a nie sprawdziliście podstawowej rzeczy w tych silnikach czyli podkładek pod wtryskiwaczami.
rutyna jednak czasem gubi, pozdrawiam
Marka premium ,ale silnik VW 🤪
Dzięki temu filmowi uporałem się po 2 latach z problemem nierównej pracy silnika po odpaleniu w 3.0 tdi. Wyczyściłem kolektor i problem znikł. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI za podpowiedź.
Witam mam pytanie jaki koszt był tej operacji. I mam pytanie co sądzi pan o takim cayenne ale np 3.6 warto kupić czy lepiej disla?
Nie pdniecaj się że wtrysk wyszedł bo prawdopodobnie był już wcześniej wyciągnięty
U mnie w grupie vw dsg 7 występuje zgrzyt tylko na 5 biegu między 1500 a 2000 obrotów i zauważyłem że ba ciepłym silniku?Ktoś ma pomysł?Mechatronika?
Mam Cayenne 2010r 239KM 150000km nalotu i podczas uszczelniania górnych dekli rozrządu profilaktycznie wymieniłem wszystkie podkładki pod wtryskami . I bardzo mnie dziwi , że one tak szybko się wypalają . Podziękowanie dla majstra za dokładne i obszerne wyjaśnienia . Sam staram się grzebać przy aucie sam . Więc na pewno wszystkie rady się przydadzą.
300k nalotu, nie dziwi nic. Rzetelne podejscie i intuicja podparta doświadczeniem💪💪💪 to idealne połączenie. Kocham was chopaki💪😁
Przeciez to silnik audi jakie porsche🤦🏻
Srubka sie wyciaga jak ktos ma w lapie imadło i dopierdala na max a tak na marginesie fajnie by bylo jak bys narzedzia ukladal chociaz na szmacie a nie rezał podszybie😉
Pozdrawiam świetna robota , sam mam tylko poczciwą insignie cdti ale chciał bym bardzo żeby kiedyś ktoś moim samochodem tak sprawnie zajął się i zainteresował innymi ważnymi szczegółami jak Pan to robi w samochodach które do Pana trafiają .
Nie jestem fachowcem ale mam pytanie..
czy mozna by bylo odpowietrzyc wtrysk odkrecajac mu srubke od przelewu troszke i krecac az bedzie leciec paliwo?
Czy z wtryskami nic sie nie bedzie dzialo jak uklad jest zapowietrzony i jak odpalamy to maja one w sobie powietrze nie obrywają juz na starcie?
Mam pytanie jakie powinny być maksymalne korekty w audi 8p 2,0 TDI 140 KM CFFB? Korekty sprawdzamy na zimnym czy ciepłym silniku?
To jest porsche z 3.0 tdi silnikiem od audi