TOP 10 silników które przejadą setki tysięcy kilometrów. To lista jednostek które jeżdżą w naprawdę wielu samochodach. Zarówno silniki benzynowe jak i diesla. Jeśli materiał pomógł to kciuk w górę i udostępniamy.
Koniecznie zajrzyjcie na nowy kanał w formule zrób to sam poświęcony detailingowi oraz wrappingowi
——————————————————————————————————— https://www.youtube.com/channel/UChr_BdSx2xUIJULqeruBo5g
———————————————————————————————————
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————– https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-
Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————– https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
—————————————— http://fastservice.pl
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
36 thoughts on “TOP 10 pancernych i najtrwalszych silników które przejadą wiele!!!”
Szefie a co powiesz o silniku z asx 2017 1,6 mivec ? Super odcinek
Wiedziałem, że upchiesz tu coś z BMW. Serio..słabe to troche. Ja rozumiem, że można lubieć bawarki- i spoko nie mam nic przeciwko, ale upychanie w każdym jednym zestawieniu zajebistosci jakiegoś BMW bije w oczy w ciul…
Może zrób odcinek o HDI 2.0, 90KM, jeśli jeszcze nie zrobiłeś. Mam 2 takie silniki. Jeden jeździł na dobrym paliwie i oleju, drugi chyba nie. Nie jest to silnik do upalania, czy ścigałki, chociaż audi 1,8b (rówieśnik) nie ma przy nim szans. Za to jest bardzo przyjemny i o wysokiej kulturze pracy. Powiedziałbym, że jest to silnik do samochodów turystycznych. W maksymalnie załadowanym peugeocie 306 i stałej prędkości na autostradzie 140km/h, spalił 6l/100km. Ale już z samym kierowcą, spalał niewiele ponad 4l/100km. Większość pasażerów jadących ze mną po raz pierwszy, jest zdziwionych, kiedy mówię, że to diesel. Od 200 do 270 tys km wymieniony tylko rozrząd, oraz oleje i filtry. Nic więcej nie było w nim zaglądane od początku. Samochód sypie się, a silnik żyleta.
Potwierdzam że w Toyocie "Carina E 1,6" benzyna, 108 koni, a od dwóch lat jeżdżę jeszcze z LPG i silnik do dnia dzisiejszego bez zarzutów. Jest nie do zdarcia. Auto rocznik 1995 bez rdzy 🙂
A jak to jest z silnikiem Mercedesa 3.0 CRD 218KM, montowany w Jeepie Commanderze? Przymierzam się do zakupu takiego autka i dobrze było by wiedzieć czego można się po nim spodziewać 😀
U mnie w rodzinie był kiedyś vw jetta 1.8 90 KM z 1986r. W 2000r. było najechane 800000 km bez remontu silnika(oczywiście bez LPG). Obecnie w rodzinie jeszcze jest seat toledo 2.3 V5 z 2000r. i jest 568000 km ale głowica była regenerowana po 442000 km( założone LPG jak było 177000 km).
Brakuje 1.4 TU koncernu PSA. Motor konstrukcyjnie z lat 80-tych i do dzisiaj montowane. Nie do zajeżdżenia. Są odmiany tej konstrukcji 1.1 oraz 1.6. Miałem i 1.1 i 1.4 i absolutnie pancerne. Trzeba tylko co 40 kkm robić kontrolę luzu zaworów. Odporne na gaz
1.9 jtdm 16v ma jeden dosti wazny problem a tym jest czekoladowe lozyska w manualnej skrzyni biegu M32 lozyska sou zaslabe Od roku 2012 mocnejsze /weiksze lozyska zaczaly sie montowat w 1.9 jtdm Nowszy szilnik 2.0 jtdm16v jest lepszy od 1.9 jtdm16v i skryna biegu jest mocnejsza F40 Szilnik 1.9 jtdm nie jest taki pancerny
🤣Ale się uśmiałem kto dał volvo na pierwsze miejsce. Facet proponuję ci odwiedzić mechaników specjalizujących się w volvo. 5 cylindrowy czy 4 cylindrowy każdy jeden ma poważne problemy z opadającymi tulejami cylindrów . Zawory To poważne wady zazwyczaj występujące przy 300 tys.. Przypominam jeżeli ktoś raz dotknie silnika i robi mu jakikolwiek remont. Jego przebieg zerujemy. Nie znam volva które by przyjechali 500 tys bez remontu jedyne jakie volvo ma dobre silnik to silniki 1.6 ale to nie są proszę Pana silniki volvo tylo PSA citroen peugot i to są silniki zaslabe do takich aut ale na głowę biją. Te gówniane silniki 5 cilindrowe . Więc jak ktoś robi remont już kolejny w swojim 1.9 Tdi niech nie pisze głupot że silnik przejechał. 500 tys. Tak przejechał ale.? Turbo zmieniane. Wtryski. I nawet głowice. Więc kasujemy wynik.. Są motory które bez żadnego grzebania robią 500 tys ale to nie silniki volvo czy vw Reszty już nie warto oglądać. Skoro ktis umieścił. Gówniany motor na 1 miejscu. Reszta bez komentarza
Szefie a co powiesz o silniku z asx 2017 1,6 mivec ? Super odcinek
Toyota 1,4 D4D 500 tys km bez awarii
jestem nadużywany częstotliwością pańskiej depolaryzacji w gwałtownej ekspansjo przedkuluminacyjnej w rozumieniu tego wyświetlacza
stosuj bezsaluton na czołówce
Ja aktualnie posiadam 2.2 CDI w220 mercedesa. Co możesz powiedzieć o tym?
M54 to kupa. M52 są pancerne.
Wiedziałem, że upchiesz tu coś z BMW. Serio..słabe to troche. Ja rozumiem, że można lubieć bawarki- i spoko nie mam nic przeciwko, ale upychanie w każdym jednym zestawieniu zajebistosci jakiegoś BMW bije w oczy w ciul…
Może zrób odcinek o HDI 2.0, 90KM, jeśli jeszcze nie zrobiłeś. Mam 2 takie silniki. Jeden jeździł na dobrym paliwie i oleju, drugi chyba nie. Nie jest to silnik do upalania, czy ścigałki, chociaż audi 1,8b (rówieśnik) nie ma przy nim szans. Za to jest bardzo przyjemny i o wysokiej kulturze pracy. Powiedziałbym, że jest to silnik do samochodów turystycznych. W maksymalnie załadowanym peugeocie 306 i stałej prędkości na autostradzie 140km/h, spalił 6l/100km. Ale już z samym kierowcą, spalał niewiele ponad 4l/100km.
Większość pasażerów jadących ze mną po raz pierwszy, jest zdziwionych, kiedy mówię, że to diesel.
Od 200 do 270 tys km wymieniony tylko rozrząd, oraz oleje i filtry. Nic więcej nie było w nim zaglądane od początku.
Samochód sypie się, a silnik żyleta.
1.9 jtd = 1.9jtd/jtdm alfa = 1.9cdti opel zapomniałeś o najlepszej marce 😉pozdro
Przydało by się cos 1.8t
Mam pytanie czy zrobiłbyś mi honda typ r 2008 po stłuczce przód.jestes dobrym ekspertem.a kocham ten silnik k20
bzdura totalna w bmw milion bez ingerencji . kolega ma taki silnik 400 tys skrzynia padła i silnik też pada powoli
3 miliony w tdi bez otwierania haha po tym przestałem patrzec na te bzdury
honda civic 1.4 na lpg pół miliona nic sie nie dzieje . w usa są hondy co mają milion mil przebiegu wystarczy wygoglować
Potwierdzam że w Toyocie "Carina E 1,6" benzyna, 108 koni, a od dwóch lat jeżdżę jeszcze z LPG i silnik do dnia dzisiejszego bez zarzutów. Jest nie do zdarcia. Auto rocznik 1995 bez rdzy 🙂
A jak to jest z silnikiem Mercedesa 3.0 CRD 218KM, montowany w Jeepie Commanderze? Przymierzam się do zakupu takiego autka i dobrze było by wiedzieć czego można się po nim spodziewać 😀
U mnie w rodzinie był kiedyś vw jetta 1.8 90 KM z 1986r. W 2000r. było najechane 800000 km bez remontu silnika(oczywiście bez LPG). Obecnie w rodzinie jeszcze jest seat toledo 2.3 V5 z 2000r. i jest 568000 km ale głowica była regenerowana po 442000 km( założone LPG jak było 177000 km).
Znam 4 zanjomych co mają bmw to wszyscy takie kur**wa buce , że wstyd sie do nich przyznawac
Mercedes 270 CDI. po okularze, odebrany z salonu. Po pół roku w trakcie jazdy nad Bałtyk. Pod Lesznem pęka głowica. Przebieg?? Kilka tysięcy km.
Dzięki za bardzo ciekawy materiał, ale myślałem że silnik volvo diesel 2.4 d5 to też pancerna jednostka.;)
Zapomniałeś o 1.9sdi ,,wiem data"
Dorzucił bym 1.8T VAG
Honda K20z2. Świetna benzyna, dbać o olej, regulacja zaworów i ogień. Szkoda że nie robią już takich silników
Brakuje 1.4 TU koncernu PSA. Motor konstrukcyjnie z lat 80-tych i do dzisiaj montowane. Nie do zajeżdżenia. Są odmiany tej konstrukcji 1.1 oraz 1.6. Miałem i 1.1 i 1.4 i absolutnie pancerne. Trzeba tylko co 40 kkm robić kontrolę luzu zaworów. Odporne na gaz
Ty, to jest civic?
Siema zrób coś o 1.2 tce w da i lodgy
Witam a jaka jest żywotność silnika Nissan Note HR16DE 16 V silnik na łańcuchu rorzadu. Ile max zrobi kilometrów ?
Gdzie 2JZ (3.0 R6) ja się pytam
michu brakuje hemi
jaki samochod do 15 tys tak aby wozek sie miescil bez problemu ?
Taktyczny
TaKtYcZnY
1.9 jtdm 16v ma jeden dosti wazny problem a tym jest czekoladowe lozyska w manualnej skrzyni biegu M32 lozyska sou zaslabe
Od roku 2012 mocnejsze /weiksze lozyska zaczaly sie montowat w 1.9 jtdm
Nowszy szilnik 2.0 jtdm16v jest lepszy od 1.9 jtdm16v i skryna biegu jest mocnejsza F40
Szilnik 1.9 jtdm nie jest taki pancerny
🤣Ale się uśmiałem kto dał volvo na pierwsze miejsce. Facet proponuję ci odwiedzić mechaników specjalizujących się w volvo. 5 cylindrowy czy 4 cylindrowy każdy jeden ma poważne problemy z opadającymi tulejami cylindrów . Zawory To poważne wady zazwyczaj występujące przy 300 tys.. Przypominam jeżeli ktoś raz dotknie silnika i robi mu jakikolwiek remont. Jego przebieg zerujemy. Nie znam volva które by przyjechali 500 tys bez remontu jedyne jakie volvo ma dobre silnik to silniki 1.6 ale to nie są proszę Pana silniki volvo tylo PSA citroen peugot i to są silniki zaslabe do takich aut ale na głowę biją. Te gówniane silniki 5 cilindrowe . Więc jak ktoś robi remont już kolejny w swojim 1.9 Tdi niech nie pisze głupot że silnik przejechał. 500 tys. Tak przejechał ale.? Turbo zmieniane. Wtryski. I nawet głowice. Więc kasujemy wynik.. Są motory które bez żadnego grzebania robią 500 tys ale to nie silniki volvo czy vw Reszty już nie warto oglądać. Skoro ktis umieścił. Gówniany motor na 1 miejscu. Reszta bez komentarza
A coś o 350cdi v6, om642? Rok 2010 i wyżej, co się psuje?
Michu chciałbym żebyś wytestował silnik 1.0 tsi od VAG, silniki o małej pojemności o podobno wytrzymałe