Materiały użyte w filmie nie są naszą własnością i zostały użyte na mocy prawa cytatu.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
44 thoughts on “Bugatti: Szybka historia powstania – Historie #13”
Proponuję historię Brabusa. Są tam takie smaczki jak W124 V12 7.3l i mocy 530KM.
Wszyscy piszą że brakuje Divo, La voiture noire czy Centodieci. A ja się zastanawiam dlaczego nie było nic o Type 57 SC Atlantic. Wyprodukowano tylko 4 sztuki, a sprzedano tylko 3. Nawet samo Bugatti wspomniało o tym samochodzie w swojej reklamie.
Juz chciałm zrobić burdę. Jednak Molscheim 9 czy jak to sie pisze) w momencie zakładania firmy przez Ettore było niemieckim miastem. Ohhh i Wy ulegliście marketingowi VW. Silnik który siedzi w Bugatti to nie jest układ W. To jest podwójne V lub podwójne VR. Silnik w układzie W miały koncepty od VW czyli Chiron 18/3, czy Chiron 18/4. Układ W – czyli 2 rzędy cylindrów. Nie 4 jak w silniku który ostatecznie wylądował w tych samochodach. Syn Ettore zgiął w Type 57T ( tank), bo to róznica od "zwykłego Type 57, jak Golf4 1,4 benzyna od Golfa4 R32. No i szkoda, że nie wspomnieliście o gotowym do produkcji modelu Type 57 SC Atlantic. I który model wygrał im te wyścigi Targa Florio – a był to type 35. W nim wygrywał Pan Veiron. A w Type 57C którym jeździł Pan Chiron.
Na szczęście tytuł najszybszego ręcznie produkowanego samochodu należy nadal do bugatti i modelu chiron super Sport 300+. Czyli mozna powiedzieć że niech żyje krol ettore bugatti. Ps proszę mi wybaczyć że napisałem imię i nazwisko założyciela firmy bugatti mała literą.
Proponuję historię Brabusa. Są tam takie smaczki jak W124 V12 7.3l i mocy 530KM.
Myślę, że odcinek o marce BMW mógłby zaciekawić widzów gdy bmw produkowało jeszcze siniki do samolotów
3:50 I to się nazywa short shifter !
Historia chevroleta ,corvette, dodge,Chrysler,
Tak ale Włoch od kogo odkupił skoro Bugatti już nie żył?
Zrubcie zestawienie samochodów którymi można legalie jeździć w Polsce przed ukończeniem osiemnatego roku życia
a Divo czy La voiture noire ?
To teraz król polskich tunerów BMW
Zrób historie volkswagena lub FSO
9:18 A nie 457 km/h ?
Rimac Automobili
nie 447kmph tylko 457kmph
Zastanawia mnie czy jakikolwiek model Bugatti kiedykolwiek dotknął polskiej ziemi…
Nareszcie
A gdzie pozostale 4 najnowsze Bugatti?
Może następne historia BMW
Jak znajdę chirona tak do 140k to sobię kupię
Ciekawostka: zmodyfikowany Koenigsegg Regera (nie pamietam pełnej nazwy modelu ani silnika) jechał 501.6 km/h
Koenigsegg>Bugatti
5:57 garbus xDDDDD
Gdzie centodeci Divo i La volteiro noire
Pls historia chevroleta.
Wszyscy piszą że brakuje Divo, La voiture noire czy Centodieci. A ja się zastanawiam dlaczego nie było nic o Type 57 SC Atlantic. Wyprodukowano tylko 4 sztuki, a sprzedano tylko 3. Nawet samo Bugatti wspomniało o tym samochodzie w swojej reklamie.
EJ A DIVO 😱
Zrobicie następny odcinek o heneseyyu?
Dziękuję Ci Szymon, że nagrałeś w końcu historie BUGATTI pozdrawiam.
Ej przecież agera rs jedzie 457 a nie 447. Ale i tak zajebiste film.
Historia Jaguara 🚗
Proszę nagrajcie odcinek na temat brabusa
bugatti to mason
pagani, aston martin, lotus, maserati
Następnym razem musicie nawpierdalać więcej reklam
Co powiesz na Bentley'a lub Rool- Royce'a. Jeszcze nie było luksusowych marek na tym kanale.
A gdzie atlantic
Super filmiki o firmie Bugatti,od bugatti torego
Teraz o firmie chevrolet i ich samochodach marek corweta 1 do C8, tych camaro serii
te 430km bugatti to chyba na niemieckiej autostradzie jechał
Noble, Jensen, March to również mega ciekawe historie.
EB110 to moje marzenie 🙂
0:52 W Francuskim mieście
historia toyoty
Juz chciałm zrobić burdę. Jednak Molscheim 9 czy jak to sie pisze) w momencie zakładania firmy przez Ettore było niemieckim miastem.
Ohhh i Wy ulegliście marketingowi VW. Silnik który siedzi w Bugatti to nie jest układ W. To jest podwójne V lub podwójne VR. Silnik w układzie W miały koncepty od VW czyli Chiron 18/3, czy Chiron 18/4. Układ W – czyli 2 rzędy cylindrów. Nie 4 jak w silniku który ostatecznie wylądował w tych samochodach.
Syn Ettore zgiął w Type 57T ( tank), bo to róznica od "zwykłego Type 57, jak Golf4 1,4 benzyna od Golfa4 R32.
No i szkoda, że nie wspomnieliście o gotowym do produkcji modelu Type 57 SC Atlantic. I który model wygrał im te wyścigi Targa Florio – a był to type 35. W nim wygrywał Pan Veiron. A w Type 57C którym jeździł Pan Chiron.
Księgowy inżynier? Skąd to jest wzięte bo aż płakać się chce
kiedy historia forda
Na szczęście tytuł najszybszego ręcznie produkowanego samochodu należy nadal do bugatti i modelu chiron super Sport 300+. Czyli mozna powiedzieć że niech żyje krol ettore bugatti. Ps proszę mi wybaczyć że napisałem imię i nazwisko założyciela firmy bugatti mała literą.