Warszawa M20 to samochód, od którego rozpoczęła się produkcja w Fabryce Samochodów Osobowych, to pierwszy powojenny …
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Related
46 thoughts on “Warszawa M20 Norka – Historia wyjątkowego klasyka // Muzeum SKARB NARODU”
Bardzo wam dziękuję za wpłaty. Niektórzy z was wpłacają po 10 zł i to są najpiękniejsze dychy na świecie. Jesteście wielcy. Dla mnie ważne jest to, że to robicie. bardzo ale to bardzo wam wszystkim dziękuję
M20 jest jedyna w swoim rodzaju. Można się uprzeć, że Pacard Clipper z 1946 jest podobny, ale właśnie PODOBNY. Można przyjąć, że radzieccy inżynierowie czerpali inspiracje zza oceanu, ale czy musimy szukać wersji zachodnich na siłę?
A propos bogactwa w Norwegii, Mentalność ludzka jest tu (bo tu mieszkam już jakiś czas) jest inna niż u nas. Im.Szwedom i Norwegom starcza mały drewniany domek,z jakimś ogródkiem,Saab,Volvo z lat 80tych jeszcze ciągle przemieszczają się po norweskich wąskich uliczkach. Powinniśmy może się tego on nich nauczyć, a nie że kto ma zdolność kredytową to BMW M5 kupuje.
Hejka szkoda że tak późno wpadłem na ten filmik, auto super – choć ja nie dał bym rady go nie poprawiać 🙂 100 poszła trzymaj się Jacku. Robert jesteś zajebi…y gość, teraz Twoje filmy mają jeszcze większą wartość!
Ojjjejj… miło patrzy się na kogoś kto ma szacunek dla auta a przez to ma szacunek dla ludzi. Dla pana, który użytkował przez 50 lat, dla pracowników FSO, którzy wyprodukowali to auto. Wielki szacunek dla prowadzącego.
Skoda że tak późno odkryłem ten kanał. Kupił bym tą Warszawę, aby trzymać ją w waszym muzeum. Ale minął kawał czasu. Mam nadzieję że Jacek stanął na nogi a obie Warszawy mają się dobrze.
mam nadzieję że jacek nie sprzedał tej warszawy-norki i że jest w stanie takim samym w jakim tu się pokazała, bez remontów szpetnych na wesela np borysiewicza
Dźwignia zmiany biegów była przy kierownicy , bo przednie siedzenia w samochodach tej epoki były kanapowe (często trzyosobowe co dopuszczały przepisy wielu krajów) i dopiero indywidualne fotele kierowcy i pasażera umożliwiały przeniesienie dźwigni zmiany biegów w podłodze.
To wnętrze nie wygląda jak kiedyś To jest zniszczone auto które wymagają renowacji. Ludzie to jest złom.Szanujcie stare rzeczy a nie pokazujecie zaniedbane aut one oryginalnie wyglądało inaczej.
26:25 pobieda miała swój pierwowzór, gdyż jak wiadomo ruscy w tamtych latach ( i później zresztą też) szli po najmniejszej linii oporu i kopiowali wszystko co im wpadło w łapy z zachodu. To samo dotyczyło m. in. pierwsych moskwiczy które jak wiadomo były oplami. Wzorcem dla pobiedy był chevrolet Marvin Lee '42
Bardzo wam dziękuję za wpłaty. Niektórzy z was wpłacają po 10 zł i to są najpiękniejsze dychy na świecie. Jesteście wielcy. Dla mnie ważne jest to, że to robicie. bardzo ale to bardzo wam wszystkim dziękuję
M20 jest jedyna w swoim rodzaju. Można się uprzeć, że Pacard Clipper z 1946 jest podobny, ale właśnie PODOBNY. Można przyjąć, że radzieccy inżynierowie czerpali inspiracje zza oceanu, ale czy musimy szukać wersji zachodnich na siłę?
Przecudna Warszawa, jak stare ale wygodne spodnie, które ciągle chcesz nosić,
W oryginale chyba nie było białych opon??
Wow zajebiście wygląda- myślę że żadna nowa fura na mieście nie robi takiego wrażenia.
Prędkość przelotowa 100km/h 3 biegowa warszawa przy 50 koniach to chyba marzenie ;-), 100km/h to jak najbardziej prędkość autostradowa.
A propos bogactwa w Norwegii,
Mentalność ludzka jest tu (bo tu mieszkam już jakiś czas) jest inna niż u nas.
Im.Szwedom i Norwegom starcza mały drewniany domek,z jakimś ogródkiem,Saab,Volvo z lat 80tych jeszcze ciągle przemieszczają się po norweskich wąskich uliczkach.
Powinniśmy może się tego on nich nauczyć, a nie że kto ma zdolność kredytową to BMW M5 kupuje.
Hejka szkoda że tak późno wpadłem na ten filmik, auto super – choć ja nie dał bym rady go nie poprawiać 🙂 100 poszła trzymaj się Jacku.
Robert jesteś zajebi…y gość, teraz Twoje filmy mają jeszcze większą wartość!
TO JEST AMERYKAŃSKI KLASYK Z FILMU – POSZUKIWACZE ZAGINIONEJ ARKI-indiana JONES…ETC.
piękna Warszawa:)
Samochód z historiom👍👍
Wydaje mi się, że takim praprzodkiem Pobiedy może być Chevrolet Sedan 4DR z 1941 roku.
ten garaz splonol
Widział pan warszawe m20 z 1952 roku na zlocie na bikiniadze
moj stary taka jezdzil pikapowa wozil tasmy filmowe .
Silnik dolnozaworowy
Filt powietrza tzw,mokry do dolnej czesci filtra wlewalo olej silnikowy , zegar jezeli pamietam trzeba nakrecac
Skrzynia 3 biegowa 1i wsteczny bez synchronizacji
ale nie ma samolociku na masce
Ojjjejj… miło patrzy się na kogoś kto ma szacunek dla auta a przez to ma szacunek dla ludzi. Dla pana, który użytkował przez 50 lat, dla pracowników FSO, którzy wyprodukowali to auto. Wielki szacunek dla prowadzącego.
Skoda że tak późno odkryłem ten kanał.
Kupił bym tą Warszawę, aby trzymać ją w waszym muzeum.
Ale minął kawał czasu.
Mam nadzieję że Jacek stanął na nogi a obie Warszawy mają się dobrze.
mam nadzieję że jacek nie sprzedał tej warszawy-norki i że jest w stanie takim samym w jakim tu się pokazała, bez remontów szpetnych na wesela np borysiewicza
Świetna robota, widać pasję u Typa.
Szkoda Jacka, tylko pytanie czy Jacek się szczepilł?
2:28 Warszawa robi pyr pyr pyr.
Wspaniała historia garbatej Warszawy, dużo zdrowia dla Pana Jacka!
i nigdy nie produkowano samochodów tak aby służyły więcej niż kilka lat
Teraz ta laleczka została gwiazda filmowa ❤️
Dźwignia zmiany biegów była przy kierownicy , bo przednie siedzenia w samochodach tej epoki były kanapowe (często trzyosobowe co dopuszczały przepisy wielu krajów) i dopiero indywidualne fotele kierowcy i pasażera umożliwiały przeniesienie dźwigni zmiany biegów w podłodze.
Sam bym chętnie chciał bym taki samochód mieć pozdrawiam twórcę tego filmiku serdecznie 👍👍👍👍
Front: 1948 Chevrolet Fleetline Sportmaster sedan, rear end: 1947 Chevrolet Fleetmaster Fleetline Areosedan. 😜
Piękna! Teraz ją odpicować na glanc!
Przepiękna jest właśnie taka , przyrdzewiała , cudo .
Czy jest jakieś post scriptum po roku?
Nawet pan Złomnik nie miał takiego rodzynka.
Powodzenia!
Każdy właściciel komisu tylko sprajem by pomalował i napisał w ogłoszeniu ,,Stan – Igła" XD
0:03 Kruca bomba toć ona przeprawia się przez rzekę Mienię niedaleko odemnie!!!!!!😁😁😁😁😁😁👍👍👍👍👍
27:38 groby pod domem, ciekawa rodzinka musi tam mieszkać
DLACZEGO ŻONA JACKA NIE POROBIŁA PRZELEWÓW NA CZAS ?
Ein wunderschönes Auto.Unser Doktor in Toszek/ Gliwice fuhr so einen Wagen im Jahr 1964. 👍👍👍❤️❤️👍
👍👍👍🇵🇱🇵🇱🇵🇱🐺
Kozak!
To wnętrze nie wygląda jak kiedyś To jest zniszczone auto które wymagają renowacji. Ludzie to jest złom.Szanujcie stare rzeczy a nie pokazujecie zaniedbane aut one oryginalnie wyglądało inaczej.
26:25 pobieda miała swój pierwowzór, gdyż jak wiadomo ruscy w tamtych latach ( i później zresztą też) szli po najmniejszej linii oporu i kopiowali wszystko co im wpadło w łapy z zachodu. To samo dotyczyło m. in. pierwsych moskwiczy które jak wiadomo były oplami. Wzorcem dla pobiedy był chevrolet Marvin Lee '42
gdzie mam podesłać zdjęcie?