Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
kurua panie co tak jebneło w końcowej sekundzie w tych merolach siadały te pseudo komputery czyli czujnik idący do skrzynki ze ścieżkami nazywa się kompiutyr
W starym Mercedesie dieslu trzeba czekać chwile, żeby świece się nagrzały. W nowej Tesli trzeba czekać kilka godzin aby bateria się nagrzała, żeby osiągnąć maksymalną prędkość 😐
Moze jestem troche zbiasowany w kierunku aut US i moze czegos nie rozumiem, ale juz w latach 50tych Ford Thunderbird juz ogarnial naped wszystkich siedzen. A jakos w 80tych Cadillac ogarnial "pamiec" foteli. Ktos mnie oswieci co pierwszego w tym zakresie mial W126? :). Edit: OK, chodzi o haptyczne sterowanie.
Farenheit jest skala bardziej logiczna niz Celciusz, bo 0 oznacza bardzo zimno, 100 oznacza upal. Za zero stopni przyjal -17 st C czyli minimalna temperature jaka w tamtych czasach udalo sie osiagnac chemicznie czyli temperatura poslolonego lodu, zas 100 stopni F to temperatura ciala czlowieka czyli ok 37C.
Info dla tych, co odkryli Ameryke, ze Zbigniew to Tymon. Jestescie swietni! Co wiecej, nie wiem czy juz wiecie, ze Kora to tak naprawde Olga, zas Freddie Mercury to Farrokh Bulsara ?
Czyli elektryka w amerykańskich autach z końca lat 50-tych się nie liczy, bo były to 3-osobowe kanapy, a nie fotele? Albo mówimy o elektrycznych fotelach z tyłu w 560 SEL, to tu pewnie były pierwsze, chociaż nie wiem jak było w W100 Pullman i nie zdziwiłaby mnie elektryka – było co najmniej domykanie tylnej klapy, jeśli nie drzwi. Nie Long, tylko Lang z niemieckiego, w benzynowych E było od Einspritzung. Zwróćmy uwagę, że półeczka pod airbagiem pasażera nie występuje w wersji EU, podobnie jak różnice są pod kierownicą (powiększony elastyczny spód deski rozdzielczej, występujący w wielu autach z EU produkowanych na USA). Druga poduszka w W126 była dostępna od 1987 roku. Zmienione listwy były w 1986 roku modelowym, ale tak naprawdę od 09/85. Czterobiegowe automaty w dieslach MB nigdy nie miały przełącznika trybów, a w benzynach zawsze było S i E, a nie S i W – ale brawo za Standard, a nie Sport. Nie kojarzę kłopotów z łańcuchami w V8, były tam natomiast nietrwałe wałki rozrządu (wycierały się krzywki i silniki z przebiegami >350 Tkm chodziły jak sieczkarnie).
Złomnik nie czytaj komentarzy debili co próbują zabłysnąć w necie bo.mają swoje żywoty nudne. Jak są inwalidami umysłowymi ich problem. Widziałem większość Twoich filmów i są zajebiste. Podoba mi się jak opowiadasz o każdym z pojazdów i ciekawostki to jest sztos. Więcej materiałów nagrywaj ze spokojną głową. Trzymam kciuki i Pozdrawiam.
Według mnie najlepszy Mercedes kiedykolwiek zrobiony pod katem użytku/pożytku to mój W211 320 CDI. I chyba jedyny M diesel który jest "moded" do upalania.
Ależ te klosze z przodu są ohydne, rujnują wygląd tego auta.
kurua panie co tak jebneło w końcowej sekundzie w tych merolach siadały te pseudo komputery czyli czujnik idący do skrzynki ze ścieżkami nazywa się kompiutyr
W starym Mercedesie dieslu trzeba czekać chwile, żeby świece się nagrzały. W nowej Tesli trzeba czekać kilka godzin aby bateria się nagrzała, żeby osiągnąć maksymalną prędkość 😐
@15:10 😂 No kurwa dzięki, wylałem kawę!
pr໐๓໐Ş๓ 💋
Ktoś tu se chyba oglądał akat tajgera benc
Nie wiem dlaczego, ale oczekiwałem że po otwarciu bagażnika ukaże się związany motobieda
Ten Mercedes jest piękny👍
Nie gorąco ci w tej kurtce?
Moze jestem troche zbiasowany w kierunku aut US i moze czegos nie rozumiem, ale juz w latach 50tych Ford Thunderbird juz ogarnial naped wszystkich siedzen. A jakos w 80tych Cadillac ogarnial "pamiec" foteli. Ktos mnie oswieci co pierwszego w tym zakresie mial W126? :).
Edit: OK, chodzi o haptyczne sterowanie.
Jesteś genialny – z pasją [pozdrawiam.
Farenheit jest skala bardziej logiczna niz Celciusz, bo 0 oznacza bardzo zimno, 100 oznacza upal. Za zero stopni przyjal -17 st C czyli minimalna temperature jaka w tamtych czasach udalo sie osiagnac chemicznie czyli temperatura poslolonego lodu, zas 100 stopni F to temperatura ciala czlowieka czyli ok 37C.
Nie powiedziałeś jeszcze, że strasznie seplenisz. Seplenisz do tego stopnia, że dźwięk muszę puszczać na głośnik przez bramkę szumów.
Nie zimno ci w takiej cienkiej kurtce? XD
Widziałem screena z komentarzem kto Pana ubiera. Możba prosić o wstawkę z najlepszym komentarzem. Lubię dobry humor!
Dla mnie bez wątpienia najładniejszy Mercedes S. Jednak z benzyną pod maską
A to nie w124 był De Best ewer ?
Info dla tych, co odkryli Ameryke, ze Zbigniew to Tymon. Jestescie swietni! Co wiecej, nie wiem czy juz wiecie, ze Kora to tak naprawde Olga, zas Freddie Mercury to Farrokh Bulsara ?
oglądam i czytam komentarze , ale sie uśmiałem , kabaret siada 😁a kurtka jak znalazł bo juz wrzesień
"Mercedes się nadaje… konkretny"
14:34 właściciel chyba nie wie co ma, ten samochód jest wyposażony w klimatyzację.
złomnik się nie zna i ma głupią morde
Kupiłem sobie ske.
I nikt mi nie chce silnika zrobić . 280se nie pali na jeden cylinder .
kto Cię ubiera ?
Na pocieszenie powiem. Takich nie wymownych jest ochocho, albo jeszcze trochę.
Miałem, ujeżdżałem 1991, 350 SDL – był super!
Późno oglądam i tylko chciałem zapytać czy ktoś z ciała złomnika zdążył pobrać struny głosowe, żebyśmy mieli jakieś relikwie?
Hehe fajny dystans
W Bośni i Hercegowinie na ten model, o dziwo bardzo tam popularny, mówią Genszer od ministra spraw zagranicznych Niemiec.
Czyli elektryka w amerykańskich autach z końca lat 50-tych się nie liczy, bo były to 3-osobowe kanapy, a nie fotele? Albo mówimy o elektrycznych fotelach z tyłu w 560 SEL, to tu pewnie były pierwsze, chociaż nie wiem jak było w W100 Pullman i nie zdziwiłaby mnie elektryka – było co najmniej domykanie tylnej klapy, jeśli nie drzwi. Nie Long, tylko Lang z niemieckiego, w benzynowych E było od Einspritzung. Zwróćmy uwagę, że półeczka pod airbagiem pasażera nie występuje w wersji EU, podobnie jak różnice są pod kierownicą (powiększony elastyczny spód deski rozdzielczej, występujący w wielu autach z EU produkowanych na USA). Druga poduszka w W126 była dostępna od 1987 roku. Zmienione listwy były w 1986 roku modelowym, ale tak naprawdę od 09/85. Czterobiegowe automaty w dieslach MB nigdy nie miały przełącznika trybów, a w benzynach zawsze było S i E, a nie S i W – ale brawo za Standard, a nie Sport. Nie kojarzę kłopotów z łańcuchami w V8, były tam natomiast nietrwałe wałki rozrządu (wycierały się krzywki i silniki z przebiegami >350 Tkm chodziły jak sieczkarnie).
dzięki za odcinek 👍👍👍
Zdaje mi się, że katedra, to jednak W140. W126 to był ponton.
Samochód jest dla leniwych
Hejka. Co to za model auta pod wiatą?
🏴☠
paliwo nie ma szcałki!
Co tom na końcu filmu ? naprawdę przywaliłeś w te barierki?
Złomnik nie czytaj komentarzy debili co próbują zabłysnąć w necie bo.mają swoje żywoty nudne. Jak są inwalidami umysłowymi ich problem. Widziałem większość Twoich filmów i są zajebiste. Podoba mi się jak opowiadasz o każdym z pojazdów i ciekawostki to jest sztos. Więcej materiałów nagrywaj ze spokojną głową. Trzymam kciuki i Pozdrawiam.
Nie wiem po co ta kurtka. U mnie w Dojczlandzie ciepło w październiku.
Według mnie najlepszy Mercedes kiedykolwiek zrobiony pod katem użytku/pożytku to mój W211 320 CDI. I chyba jedyny M diesel który jest "moded" do upalania.
Ja tez mam glupio morde. Nie przejmuj sir Prezes ;p
Bardzo fajny,miałem w latach 80-tych 300sd turbo w wersji amerykańskiej.
U mnie akurat śnieg więc kurteczka przydatna ;p
Masz racje taki frajer nie pasuje by prawic o Mercedesie
Taki simec jak ty by se nie mugl nawet pozwolic na zakup kolpakow od takiego merca