Oglądaj “Samochód Marzeń Adama Klimka” w niedziele o 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/samochod-marzen-adama-klimka-odcinki,27464/odcinek-8,S01E08,185456 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Adam Klimek jest znany z zamiłowania do samochodów z duszą, produkowanych w niewielkich seriach i posiadających ciekawa historię. Dając drugie życie wybranym modelom, spełnia swoje marzenia. Teraz postawił sobie nowy cel – chce wyremontować samochód, który osiągnie cenę miliona złotych i będzie nie lada gratką dla kolekcjonerów. W swoim nowym programie Adam postanowi znaleźć kultowe auto, które samodzielnie sprowadzi zza granicy, odnowi i spróbuje sprzedać z jak największym zyskiem.
#tvn #tvnturbo #samochódmarzeń
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Porsche Nasz mobilny mechanik to profesjonalny serwis samochodów marki Porsche w Warszawie. Zobacz naszą ofertę i pozostaw swoje auto w rękach naszych mechaników.
Mobilny Mechanik napraw swój samochód marki Porsche w warsztacie z miasta Warszawa ⇨ Bezpłatnie umów wizytę u polecanego mechanika przez internet
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Przeważnie sonda przed katem jest szeroko pasmowa a za katem wąsko pasmowa I sonda za katem jest po to aby sprawdzić czy katalizator jest sprawny czy oczyszcza spaliny
A tarczki licznika beda zmieniane? Bo taki detal ale troche szpeczi bo golym okiem widac ze to moze byc anglik a przeciez ma to byc zrobione tak zeby przekladka nie byla widoczna golym okiem.
Nie wiem czy można tak w emce ale w 330ci zrobiłem downgrade ecu na wersje bez katalizatorów przez co przestał łapać błędy sond za katami i wyrzucać cylindry podczas fazy nagrzewania silnika. Oczywiście katów dawno nie ma 😂
Drugie sondy to tak na prawde wymysł ekologiczny i często gęsto silnik przez to jest przyduszony. Ja zawsze to wykodowuje ze sterownika i zostawiam przednie a tylne są emulowane i po temacie
i sprawny przepływomierz , szczelnosc ukladu dolotowego tj odma trochę dziwne żeby nagle padły 3 sondy , proponował bym sprawdzić na jakich zakresach pracują sondy
jpdl dawno nie było takiej głupoty. rzędy za katalizatorem oznaczają układy wydechowe cylindrow. kolektory wydechowe z katami są dwa i dlatego jest rząd 1 i rząd 2. po h* rozpinać czujniki jak komputer pokazuje rząd 2 nwm. lubię oglądać te odcinki ale takie głupoty to juz przesada
Pomysl z odpieciem wiazki zeby sie nie pomylic ktora nr. 1 a ktora nr. 2 dobry (sam go czesto stosuje) ale zmierzyl bym jescze opornosc (rezystancje) grzalki sondy bo co jesli by sie okazalo ze wiazka w aucie jest przerwana a nowa sonda juz kupiona XD – blad obwodu grzalki by nadal wyskakiwal pomimo wymiany sondy na nowa.
No, przecież to są drugie sondy, za katalizatorami. One nie sterują silnikiem. Zazwyczaj są wąskopasmowe, są tanie i służą jedynie do kontroli katalizatora i do generowania błędów.
Wszędzie jest mowa o napięciu sondy sprawdzającej do 0.9v. mam autko opel Meriva 1.6 , jeździ dobrze a z ciekawości sprawdziłem jakie sondy mają wykresy i o ile pierwsza sonda pokazuje piękna sinusoidę do wartości 0.9v to sonda sprawdzająca jest w górnym zakresie ale na poziomie 1.2v
ahh te sondy 😀 jakie życie bez nich by było nudne dla posiadaczy bmw 😀
Można jeździć bez tej sondy lambda?
2:34 po północy
Wystarczyło spojrzeć odrazu w wartości zeczywiste i było by widać która jest walnięta mechanik 😆😆😆😆😆😆
Do BMW trzeba mieć nerwy.
Przeważnie sonda przed katem jest szeroko pasmowa a za katem wąsko pasmowa
I sonda za katem jest po to aby sprawdzić czy katalizator jest sprawny czy oczyszcza spaliny
1:27 ajj ładnie by można skasować za takie zdrowe katy 🤣
Najprościej i profesjonalnie panie Adamie to trzeba wziąć miernik i zmierzyć opór grzałki i czy dochodzi
Zasilanie
650 faktycznie potwornie droga xD
A tarczki licznika beda zmieniane? Bo taki detal ale troche szpeczi bo golym okiem widac ze to moze byc anglik a przeciez ma to byc zrobione tak zeby przekladka nie byla widoczna golym okiem.
Nie wiem czy można tak w emce ale w 330ci zrobiłem downgrade ecu na wersje bez katalizatorów przez co przestał łapać błędy sond za katami i wyrzucać cylindry podczas fazy nagrzewania silnika. Oczywiście katów dawno nie ma 😂
Nie potrzebne wyrzucić
Jaki model diagnoskopa ma Adam ? 👍
Oj Klimek ja sie nie dziwię ze Duda sto razy lepszy jest od Ciebie 😀
Co to za interface diagnostyczny?
Czek indżen Perfect english
Czek endżajn jak już
Czekam na kolejny odcinek 😍
Na złom to weź
Drugie sondy to tak na prawde wymysł ekologiczny i często gęsto silnik przez to jest przyduszony. Ja zawsze to wykodowuje ze sterownika i zostawiam przednie a tylne są emulowane i po temacie
Ale osiwiałeś🤯
3:05 i Cyk błędy same się kasujo 😀
i sprawny przepływomierz , szczelnosc ukladu dolotowego tj odma trochę dziwne żeby nagle padły 3 sondy , proponował bym sprawdzić na jakich zakresach pracują sondy
jpdl dawno nie było takiej głupoty. rzędy za katalizatorem oznaczają układy wydechowe cylindrow. kolektory wydechowe z katami są dwa i dlatego jest rząd 1 i rząd 2. po h* rozpinać czujniki jak komputer pokazuje rząd 2 nwm. lubię oglądać te odcinki ale takie głupoty to juz przesada
Powiem ci ze jak check ci się swiecil to odrazu myślałem że to sonda lambda
Wie kto co to za muza na pocztaku
Jezu ja na czek engine od 2 lat
Dlatego zrobil remont za 5 koła niż sondę za 500 zł
Pomysl z odpieciem wiazki zeby sie nie pomylic ktora nr. 1 a ktora nr. 2 dobry (sam go czesto stosuje) ale zmierzyl bym jescze opornosc (rezystancje) grzalki sondy bo co jesli by sie okazalo ze wiazka w aucie jest przerwana a nowa sonda juz kupiona XD – blad obwodu grzalki by nadal wyskakiwal pomimo wymiany sondy na nowa.
No, przecież to są drugie sondy, za katalizatorami. One nie sterują silnikiem. Zazwyczaj są wąskopasmowe, są tanie i służą jedynie do kontroli katalizatora i do generowania błędów.
Kupil auto za 50k a narzeka na potwornie drogie sondy lambda. Po 200zl. Aha to polak
kto te auto zarejestrował po ingerencji w ścianę grodziową ??? lewizna
A co jesli pokazuje mi błąd sondy lambda a check engine sie nie swieci? Wyskoczył błąd P0134. Problemem są falujące obroty – astra j 1.7cdti
Wszędzie jest mowa o napięciu sondy sprawdzającej do 0.9v. mam autko opel Meriva 1.6 , jeździ dobrze a z ciekawości sprawdziłem jakie sondy mają wykresy i o ile pierwsza sonda pokazuje piękna sinusoidę do wartości 0.9v to sonda sprawdzająca jest w górnym zakresie ale na poziomie 1.2v
taki komputer do diagnostyki by mi się przydał
Faktycznie wydac te 2 kola na sondy przy furze tej wartości to majatek…
Z doświadczenia wiem że najlepiej wymienić od razu 4 i spokój
Już myślałem że ktoś był przed nim XD
Hmmm… A mi się też zaświecił czek i się okazało że to nie żadna sonda a katalizator.
To faktyczniej taniej wyszlo swiece itp I dopiero sonda.
A co ma druga za Katem do swiec.
Nie wąskopasmowa tylko dwustanowa😀
Fachowiec
Czy nie można sprawdzić rezystancji sondy tak jak świecy żarowej?
Tu raczej katalizator umarł.